چطوری آهنگ پیشواز را حذف کنیم { تمام اپراتورها✔️}

منبع: همسرتایم

8

1401/9/11

20:42


چطوری آهنگ پیشواز را حذف کنیم ؟ بسیاری از کاربران می خواهند آهنگ پیشواز یا آوای انتظارشان را غیر فعال کنند. ما در این مطلب از سایت…

چطوری آهنگ پیشواز را حذف کنیم { تمام اپراتورها✔️}

Rate this post

چطوری آهنگ پیشواز را حذف کنیم ؟

بسیاری از کاربران می خواهند آهنگ پیشواز یا آوای انتظارشان را غیر فعال کنند. ما در این مطلب از سایت همسرتایم به این سوال که چطوری آهنگ پیشواز را حذف کنیم { همراه اول ، ایرانسل و رایتل } می پردازیم.

 

به طور کلی تمام اپراتورها اپلیکیشن مخصوص خود را دارند و نصب این اپلیکیشن ها بهترین گزینه برای دریافت تمامی خدمات است.

 

بیشتر بخوانید:

چگونه تایید دو مرحله ای روبیکا را غیر فعال کنیم

عوارض خود ارضایی

 

 

لغو آهنگ پیشواز همراه اول

1- ارسال عدد 5 به شماره 8989 از طریق اس ام اس یا پیام کوتاه

2- تماس با 9990 و سپس فشردن کلید 2 ، مجددا فشردن کلید 2 تا سرویس های ارائه شده را بشنوید و در نهایت هم کلید شماره 2 را بفشارید.

3-  استفاده از کد دستوری #222*10*

 

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

1- برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل ، باید کد آهنگ پیشوازی که فعال است را داشته باشید و داشتن این کد الزامی است .
2- برای بدست آوردن کد آهنگ پیشوازتان ، دستور #2*777* را شماره گیری نمایید . به این ترتیب کد آهنگ های آلبوم شا از طریق پیام از ایرانسل برای شما ارسال می شود . در این پیام اطلاعات آهنگ پیشواز فعال شما وجود دارد که شما برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل خود باید کد درج شده در کنار نام آهنگ را بردارید .

روش اول : در این روش برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل باید به بخش SMS یا پیام کوتاه گوشی خود رفته و دستور HZ سپس یک فاصله و بعد کد آهنگ پیشواز فعال را تایپ کنید مثلا HZ 100100 و این پیام را به شماره 7575 ارسال کنید .

روش دوم : روش دیگری که برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل وجود دارد این است که دستور زیر را شماره گیری نمایید :

*777*5*کد آهنگ پیشواز فعال#

روش سوم : روش دیگری که برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل وجود دارد این است که یک پیامک بدون متن به کد آهنگ پیشواز فعال+77100 ارسال نمایید . مثلا اگر کد آهنگ پیشواز شما 100100 است یه پیامک خالی به 77100100100 ارسال کنید .

روش چهارم : در صورتی که بخواهید بدون وارد کردن کد آهنگ اقدام به حذف آهنگ پیشواز ایرانسل نمایید می توانید دستور ENS را به شماره 7575 ارسال کنی تا به طور کلی سرویس پیشواز ایرانسل لغو شود و حذف چند آهنگی پیشواز ایرانسل انجام شود .

 

لغو سرویس راینواز رایتل

برای لغو سرویس راینواز در اپراتور رایتل، می‌توانید کد OFF RBT را به شماره ۲۰۲۰ پیامک کنید.

 

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با اینکه چطوری آهنگ پیشواز را حذف کنیم اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو