آزمون شناخت آدم راستگو: اگه تیزی کدوم دارن راستشو می گن؟!

منبع: گفتنی

9

1401/9/11

22:01


آزمون شناخت آدم راستگو سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید. آزمون …

آزمون شناخت آدم راستگو: اگه تیزی کدوم دارن راستشو می گن؟!

آزمون شناخت آدم راستگو سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

آزمون شناخت آدم راستگو: اگه تیزی کدوم دارن راستشو می گن؟!

 

زنی با پسرش در رستوران نشسته و دارد برای پسرش نوشیدنی گازدار می ریزد. گارسون با اعتراض می گوید که او بچه است و نوشیدنی گازدار برای او مضر است. اما مادر با اطمینان گفت پسر او بچه نیست. کدام راست می گویند؟؟

 

آزمون شناخت آدم راستگو

.

.

آزمون شناخت آدم راستگو

مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

.

.

آزمون شناخت آدم راستگو

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

.

.

پاسخ آزمون شناخت آدم راستگو

مادر بچه معقتد است که فرزندش بالغ است. او از اینکه پسرش را بچه خطاب کنند بدش می آید و مقداری نوشیدنی را برای او مضر نمی داند اما گارسون راست می گوید؛ زیرا به لحاظ سنی پسر واقعا کم سن و سال است.

پاسخ آزمون شناخت آدم راستگو

آیا توانستید درست حدس بزنید؟

این آزمون های هوش مانند آزمون شناخت آدم راستگو می‌توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد.

یادتون نره که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

تست های باحال دیگه که باید دید!

آزمون تولد: یه چیزی توی تصویر درست نیست آیا می تونی بگی اون چیه؟

آزمون شناسایی مظنون: این ماجرای عجیب رو حل کن. کدوم مرد دزده؟؟

معمای چی عجیبه؟افراد باهوش و تیز سریع اشتباهات می فهمن!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو