تعداد بازدیدهای توییت به زودی در توییتر نمایش داده می‌شود

منبع: تکراتو

10

1401/9/11

22:31


از این به بعد، تعداد بازدیدهای توییت در توییتر نمایش داده خواهد شد که این هم یکی دیگر از تغییرات ایلان ماسک از زمان به دست گرفتن سکان توییتر است.

تعداد بازدیدهای توییت به زودی در توییتر نمایش داده می‌شود

از این به بعد، تعداد بازدیدهای توییت در توییتر نمایش داده خواهد شد که این هم یکی دیگر از تغییرات ایلان ماسک از زمان به دست گرفتن سکان توییتر است.

ایلان ماسک در نظر دارد، تعداد بازدیدهای توییت را مانند عکس و فیلم در توییتر به نمایش بگذارد. ماسک از زمان روی کار آمدنش در توییتر، تغییرات زیادی را در بطن این شرکت بزرگ و شبکه اجتماعی بوجود آورده است. اما او مدیریت سختگیرانه‌ای اتخاذ کرده که به گفته کارشناسان، توییتر را به مرز نابودی می‌کشاند. ظاهرا ایلان ماسک قصد دارد با ارائه ویژگی‌های جدید به توییتر، کاربران را ترغیب به استفاده هرچه بیشتر از این شبکه اجتماعی کند.

بیشتر بخوانید: توافق توییتر و اپل ؛ نزاعی که با چند دقیقه قدم زدن رفع شد!

نمایش تعداد بازدیدهای توییت در توییتر

ایلان ماسک در توییتر گفته که بسیاری از افراد هر روز از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند و توییت‌ها را می‌خوانند، اما هرگز توییتی منتشر نمی‌کنند. به همین دلیل از آن‌ها خواسته در گفتگوها شرکت کنند.

در واکنش به این گفته ماسک، کاربری گفته که پاسخ‌های زیادی به توییت‌ها می‌دهد، اما هیچ کاربری آن‌‌ها را نمی‌خواند. ثروتمندترین فرد جهان در پاسخ گفته کاربران می‌توانند به تحلیلی از توییت‌های خود دسترسی پیدا کنند و گزینه‌ای برای این‌کار زیر توییت وجود دارد.

تعداد بازدیدهای توییت

ماسک همچنین گفته تعداد افرادی که توییت‌ها را می‌خوانند، نسبت به افرادی که به آن‌ها پاسخ می‌دهند، ریتوییت یا لایک می‌کنند، 1000 درصد بیشتر است. بنابراین می‌خواهد چنین موضوعی واضح‌تر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

مدیرعامل جدید توییتر در توییتی به این موضوع اشاره کرده که این شبکه اجتماعی شروع به نمایش تعداد بازدیدها برای همه توییت‌ها می‌کند، درست مانند قابلیتی که هم‌اکنون برای تمام ویدیوها در دسترس است. این سیستم عملکرد بهتری نسبت به دکمه تحلیل وضعیت توییت کنونی خواهد داشت و حس بهتری را به کاربر منتقل خواهد کرد، البته هنوز نمی‌دانیم این سیستم چه زمانی به توییتر اضافه می‌شود.

ایلان ماسک می‌خواهد به باور خودش، آزادی بیان را به توییتر برگرداند و در همین راستا دست به اقدامات مختلفی زده، از جمله بازگرداندن حساب‌های مسدودشده از جمله رئیس جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ. ظاهراً نمایش تعداد بازدید توییت‌ها هم یکی دیگر از این اقدامات به حساب می‌آید.

باید منتظر ماند و دید این اقدامات در نهایت به نفع توییتر تمام می‌شود یا اینکه ایلان ماسک شبکه اجتماعی تحت مالکیتش را به نابودی می‌کشاند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمایش تعداد بازدیدهای توییت در توییتر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو