25 پیشنهاد برای استایل‌هایی با مدل بوت کژوال مردانه

25 پیشنهاد برای استایل‌هایی با مدل بوت کژوال مردانه


منبع: مدیسه

578

1401/9/12

07:20


انواع مختلفی از بوت‌ها برای مردان وجود دارد که به وسیله آنان می‌توانند استایل‌های مختلفی داشته باشند. یکی از این

25 پیشنهاد برای استایل‌هایی با مدل بوت کژوال مردانه

انواع مختلفی از بوت‌ها برای مردان وجود دارد که به وسیله آنان می‌توانند استایل‌های مختلفی داشته باشند. یکی از این موارد مدل بوت کژوال مردانه بوده که محبوبیت زیادی در بین مردان پیدا کرده است. چرا که استایل کژوال استایلی میانه بین سبک‌های رسمی و اسپرت و ورزشی است.

در این استایل شما لباس‌هایی را انتخاب می‌کنید که با آن‌ها راحت هستید، اما در عین حال خوش‌تیپ و شیک هم به نظر خواهید رسید. پوشیدن بوت نیز در فصول پاییز و زمستان رایج بوده و ما در این مقاله سعی می‌کنیم که شما را با 25 بوت مردانه آشنا کنیم که به وسیله آنان بتوانید استایل‌های کژوال و جذابی داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

برای استایل کژوال مردانه چه بوتی بپوشیم؟

با توجه به رشدی که صنعت پوشاک مردان در سال‌های اخیر داشته است، طراحان برندهای مختلف، مدل‌های گوناگون و جدیدی را از بوت‌ها و چکمه‌های مردانه معرفی و عرضه کرده‌اند. تشخیص این که کدام یک از این مدل‌ها به عنوان مدل بوت کژوال مردانه شناخته می‌شوند، دشوار خواهد بود. اما در ادامه 25 استایل از این موارد گرد هم آورده شده‌اند و این مسیر دشوار را برایتان آسان خواهند ساخت.

بوت‌های چرم

یک نمونه استایل کژوال با بوت‌های چرم

نمونه دیگری از استایل کژوال با بوت‌های چرم

اگر اولین بار است که می‌خواهید برای خودتان بوت بخرید، انتخاب اولتان حتما باید بوت‌های چرمی باشند. این بوت‌ها هم برای استایل‌های کژوال و هم برای استایل‌های رسمی فوق العاده خواهند بود، پس شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. حتی می‌توانید این بوت‌ها را با هر لباسی ست کنید. این بوت‌ها با شلوار جین و تیشرت عالی به نظر خواهند رسید، اما مدل جلو گرد آن‌ها غیررسمی‌تر بوده و نمی‌توانید آنان را با کت و شلوار امتحان کنید.

مطالب کاربردی :  اصولی ترین روش های نگهداری از کفش چرم

بوت‌های جیر

یک نمونه استایل کژوال با بوت‌های جیر

نمونه دیگری از استایل کژوال با بوت‌های جیر

مدل بوت کژوال جیر مردانه دقیقا مثل نمونه اول بوده اما با پارچه‌ای متفاوت تهیه می‌شود. بوت‌های چرم را می‌توان با کت و شلوار نیز پوشید، اما بوت‌های جیر کژوال‌تر بوده و این‌گونه نیستند. این بوت‌ها را می‌توانید با پیراهن و شلوار جین ست کنید.

بوت‌های Cap Toe

یک نمونه استایل کژوال با بوت‌های Cap Toe

نمونه دیگری از استایل کژوال با بوت‌های Cap Toe

جزییات همیشه سبب خوش‌تیپ‌تر شدن شما خواهند شد. این مدل بوت‌ها با داشتن پنجه‌های کلاهکی و براق، استایلتان را شیک و چشم‌نواز کرده و سبب می‌شوند که بوت‌هایتان بیش‌تر جلب نظر کنند.

لیست قیمت انواع مدل بوت مردانه

بوت‌های نظامی

یک نمونه استایل کژوال با بوت‌های نظامی

نمونه دیگری از استایل کژوال با بوت‌های نظامی

نمونه سومی از استایل کژوال با بوت‌های نظامی

این مدل بوت کژوال مردانه از چکمه‌های سربازان جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده است و سرسختی و انعطاف پذیری آنان را نیز تداعی می‌کند. این بوت‌ها با داشتن پنجه‌های گرد، استایلی کژوال داشته و بهترین گزینه برای پوشیدن با شلوار جین محسوب می‌شوند.

بوت‌های چلسی

یک نمونه استایل کژوال با بوت‌های چلسی

نمونه دیگری از استایل کژوال با بوت‌های چلسی

نمونه سومی از استایل کژوال با بوت‌های چلسی

بوت‌های چلسی در شکل‌ها و سبک‌های متفاوتی تولید می‌شوند، اما همه آن‌ها به جای بند دارای قسمتی کشی رو مچ پا بوده که به افراد این امکان را می‌دهد، به راحتی بوت را در پا چرخانده و از پا خارج سازد.

بوت‌های رسمی و مجلسی

یک نمونه استایل کژوال با بوت‌های رسمی و مجلسی

نمونه دیگری از استایل کژوال با بوت‌های رسمی و مجلسی

این بوت مردانه کژوال به طوری طراحی شده است که مانند کفش‌های مجلسی شیک باشد، اما در عین حال از پاها در برابر سرما محافظت نماید. این مدل را به راحتی می‌توانید با کت تک و شلوار بپوشید و استایلی زیبا و رسمی داشته باشید. همچنین می‌توانید بوت‌های رسمی و مجلسی را به همراه شلوار جین نیز پوشیده و استایلی کژوال داشته باشید. براقیت و تیز بودن اجزای جدایی ناپذیر این بوت‌ها هستند.

مطالب مرتبط :  راهنمای انتخاب کفش مردانه مناسب

بوت‌های بروگ

یک نمونه استایل کژوال با بوت‌های بروگ

بوت‌های بروگ در اصل توسط شکارچیان بریتانیایی پوشیده می‌شدند و بوت‌هایی پاشنه دار بودند که به طور سنتی با رویه‌های چرم چند تکه و محکم و سوراخ‌های تزیینی و دندانه دار که در امتداد لبه‌های بوت قرار گرفته‌اند، ساخته شدند. این مدل بوت کژوال مردانه همچون بوت‌های نظامی مستحکم بوده و ظاهری عالی به شما خواهند داد.

بوت‌های کار

یک نمونه استایل کژوال با بوت‌های کار

نمونه دیگری از استایل کژوال با بوت‌های کار

یک نمونه از بوت‌های کار

معدنچیانی که بیش از 100 سال پیش در معدن کار می‌کردند، نوعی مدل بوت کژوال مردانه می‌پوشیدند که هم اکنون ما آن را با نام بوت‌های کار می‌شناسیم. این بوت‌ها دارای استحکام و دوامی عالی بوده و در عین حال راحت هستند. ویژگی اصلی این بوت ها، سرپوش دولایه آن‌ها است. چرا که باید از پای معدنچیان در هنگام کار با ابزارها و ماشین‌های سنگین محافظ می‌کردند.

بوت‌های ترنچ

یک نمونه از بوت‌های ترنچ

یک نمونه استایل کژوال با بوت‌های ترنچ

نمونه دیگری از استایل کژوال با بوت‌های ترنچ

این مدل بوت‌ها بین دو بوت کوهنوردی و بوت‌های چرمی قرار می‌گیرند. دارای پاشنه‌های بلندتر و بندهای محکم‌تری نسبت به بوت‌های نظامی بوده و سبک امروزی‌تر دارند. این بوت‌ها با استایل کژوال یا حتی رسمی عالی هستند.

بوت‌های jodhpur

یک نمونه استایل کژوال با بوت‌های jodhpur

نمونه دیگری از استایل کژوال با بوت‌های jodhpur

ارتفاع این بوت ها تا مچ پا بوده و در ابتدا برای اسب سواری طراحی شده بودند. این مدل بوت کژوال مردانه دارای پنجه گرد، پاشنه بسیار کم و بندی بوده که به دور کل مچ پا می‌پیچد.

مطالب کاربردی :  15 استایل ویژه برای ست ساعت و کت مردانه

دنیای بوت‌ها بسیار گسترده است. در این مقاله 25 استایل با مدل بوت کژوال مردانه مورد بررسی قرار گرفت. اما باید بدانید که بوت‌های بسیار متفاوت دیگری نیز در جهان وجود داشته که برای مصارف مختلفی طراحی شده‌اند.

برای مثال بوت‌های کوهنوردی، بوت‌هایی هستند که نمی‌توان آن‌ها را در استایل‌های کژوال به کار برد، اما در زمان کوهنوردی و پیمودن مسیرهای دشوار بسیار مفید خواهند بود. امیدواریم این مقاله در انتخاب استایلی مناسب و کژوال به شما کمک کرده باشد. شما می‌توانید نظرات خود را در رابطه بوت‌های توضیح داده شده در این مقاله و استایل‌های آورده شده با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع : effortlessgent

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو