بیوگرافی پارک بوگوم بازیگر سینما و تلویزیون کره جنوبی

بیوگرافی پارک بوگوم بازیگر سینما و تلویزیون کره جنوبی


منبع: آرگا

25

1401/9/12

11:13


در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی پارک بوگوم بازیگر مطرح و محبوب کره جنوبی آشنا می کنیم. پارک ابتدا با علاقه ی خوانندگی وارد عرصه هنر گردید که البته در بازیگری به موفقیت رسید. او سپس به دنبال خوانندگی رفت.

پارک بوگوم در شانزدهم ژوئن سال ۱۹۹۳ در شهر سئول کره جنوبی به دنیا آمد. وی بازیگر سینما و تلویزیون است که ابتدا با علاقه به خوانندگی و ترانه سرایی با تصمیم خواننده شدن دست بکار شد، اما نتیجه تلاش های او برای بازیگری وی به بار نشست و او پیشنهاد بازیگری پیدا کرد. در ۲۰۱۶ اسم پارک بوگوم در جستجوی گوگل میان کره ای ها رکورددار شد. در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی پارک بوگوم آشنا می کنیم.

آشنایی با بیوگرافی پارک بوگوم

بیوگرافی پارک بوگوم هنرپیشه و خواننده کره ای

پارک بوگوم در شانزدهم ژوئن ۱۹۹۳ در سئول به دنیا آمد. پارک دارای ۳ خواهر و برادر بزرگ تر است که مادر خود را هنگام تحصیل در مقطع چهارم دبستان از دست داد. وی وقتی ۵ ساله بود، شروع به پیانو زدن کرد، او که اول قصد خواننده و ترانه سرایی داشت؛ از دوم دبیرستان از پیانو زدن و آوازخوانی خویش فیلم گرفته و به آژانس های گوناگون ارسال می کرد, تا در نهایت یکی از فیلم های ارسالی او مورد توجه قرار گرفتن اما برای بازیگری. پارک بوگوم اما با وجود اینکه با هدف خوانندگی اقدام به اینکار نموده بود, برای بازیگری با آژانس قراردادی عقد نمود.

زندگینامه پارک بوگوم و کمتر شنیده ها در مورد وی

آشنایی با بیوگرافی پارک بوگوم

بیوگرافی پارک بوگوم+تصاویر

اولین تجربه بازیگری تا مشهور شدن

وی نخستین بار در ۲۰۱۱ با بازی در فیلم سینمایی «کور» بازیگری خود را آغاز نمود, پس از گذشت ۱ سال در فیلم «پلیس باند» با ژانر کمدی مقابل دوربین رفت. با نقش آفرینی در فیلم «روز فوق العاده» مورد توجه قرار گرفت و بعد از آن با بازی در فیلم سینمایی «دریاسالار : امواج خروشان» که پرفروش ترین فیلم همه دوران های کره شناخته شد، بسیار مشهور گردید.

مروری بر شرح زندگی پارک بوگوم

آشنایی با زندگینامه پارک بوگوم

بیوگرافی پارک بوگوم هنرپیشه و خواننده کره جنوبی

پارک بوگوم

پارک بوگوم در ۲۰۱۱ در فیلم سینمایی کور حضور پیدا کرد و فعالیت بازیگری خود را استارت زد. البته با این فیلم به دنیای هنر بازیگری قدم گذاشت, ولی ۲۰۱۵ نخستین حضور مهم و چشمگیر خویش در تلویزیون را نیز تجربه نمود. بعد از آن با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «پاسخ ۱۹۹۸» محبوبیت زیادی به دست آورد و با بازی در مجموعه تلویزیونی «عشق زیر نور مهتاب یا مهتاب نقاشی شده با ابر» در سال ۲۰۱۶ به سوپراستار کره مبدل گردید. در یان سریال ۱۸ قسمتی پارک با کیم یو جونگ همبازی است.

در فیلم سینمایی «دختر قفسه سکه» محصول ۲۰۱۵ پارک بوگوم نقشی کوتاه را ایفا می کند که این اثر به فستیوال کن راه پیدا کرد و در باکس آفیس سینمای کره یک جایگاه بسیار عالی را از آن خود نمود. «دریاسالار: جریان های خروشان» محصول ۲۰۱۴ که پارک نیز در آن حضور داشت, مورد توجه قرار گرفت. در سریال رویارویی با ژانر ملودرام و عاشقانه در سال ۲۰۱۸ و نیز در سریال یادآور جوانی در سال ۲۰۲۰ نقش آفرینی کرده است.

در ۲۰۱۹ که پارک بوگوم در فیلم سینمایی «تریلر» با ژانر علمی-تخیلی بازی کرد, نخستین تک آهنگ ژاپنی خویش به اسم «بلومین» را نیز انتشار داد. اما این بازیگر بااستعداد کره ای در فیلم سینمایی «سرزمین عجایب» حضور پیدا کرد, این فیلم روایت کننده ی دنیای مجازی سرزمین عجایب را نمایش می دهد. سرزمین عجایب مکانی شبیه سازی گردیده با بهره گیری از هوش مصنوعی می باشد که افراد قادرند با فردی که امکان دارد دیگر وی را ببینند، ملاقات نمایند. این فیلم رد ۲۰۲۱ اکران شد که در آن پارک بوگوم همبازی گونگ یو بود.

زندگینامه پارک بوگوم بازیگر موفق کره ای

آشنایی با بیوگرافی پارک بوگوم

مروری بر شرح زندگی پارک بوگوم

افتخارات پارک بوگوم

در ۲۰۱۶ اسم پارک بوگوم در جستجوی گوگل میان کره ای ها رکوردار شد، تا حدی که بیشتر از کمدین مطرح کره ای یو جائه سوک او را جستجو می نمودند. وی در همین سال بود که تور ملاقات با طرفداران خود را شروع کرد و در عرض زیر یکسال با بالای ۳۰۰۰۰ نفر از هواداران خویش در هشت تا از شهرهای کره جنوبی ملاقات نمود.

پارک بوگوم بازیگر کره ای در ۲۰۱۶، وقتی ۲۳ سال سن داشت، بعنوان کم سن و سال و جوانترین هنرمند این کشور برگزیده گردید و در نهایت رد سال ۲۰۱۷ نیز نشریه فوریس اسم وی را در صدر فهرست چهره های قدرتمند سال قرار داد.

آشنایی با زندگینامه پارک بوگوم

زندگینامه پارک بوگوم بازیگر سینما و تلویزیون

روی آوردن به خوانندگی

بوگوم در ۲۰۱۹ نخستین آلبوم موسیقی خویش به اسم پرنده ی آبی را انتشار داد که در میان کره ای ها و ژاپنی ها خیلی مورد توجه قرار گرفت.

زندگینامه پارک بوگوم بازیگر موفق کره ای

تغییر دین خانواده پارک بوگوم

پدر پارک در طی مصاحبه ای بیان داشت که همسر وی جهت به دنیا آوردن پارک از نظر جسمی خیلی ضعیف و مریض حال بود, تا حدی که دکترها از زنده ماندن وی ناامید بودند. این خبر به گوش موسس یکی از کلیساها و برگزارکننده مراسمات دعا و نیایش خورد که سرانجام مادر پارک وی را با سلامتی متولد می کند. به همین خاطر این خانواده از بودایی تغییر دین داده و مسیحی می شوند.

آشنایی با زندگینامه پارک بوگوم

خدمت رفتن بوگوم

پارک بوگوم در سی و یکم آگوست ۲۰۲۰ در بحبوبه جولان کرونا، جهت پشت سر گذاشتن سربازی خویش به ارتش رفت؛ ولی به دلیل شیوه ویروس کووید ۱۹ مکان خدمت خویش را آشکار نکرد تا طرفداران وی نتوانند بیایند. بعد از گذشت هفته هایی معلوم گردید که این بازیگر تاثیر گرفته از پدر خود در نیروی دریایی خدمت نموده است.

مروری بر شرح زندگی پارک بوگوم

رابطه احساسی بوگوم

در ۲۰۱۷ رسانه های ژاپنی از وجود رابطه پارک بوگوم و جانگ نارا (خواننده) خبر دادند و بیان کردند آن ها در خیابان دانگ دام با یکدیگر قدم می زدند. این خبر پس از حضور پارک در فن میتینگ در حالی که در دست خود حلقه داشت, قوت گرفت. با وجود این هم پارک و هم جانگ این خبر را فقط یک شایعه دانستند. در ۲۰۱۸ نیز خبر رابطه داشتن بوگوم با کیم یو جونگ هنرپیشه انتشار یافت که پارک بوگوم آن را رد نموده و این رابطه را رابطه ای مانند خواهر و برادری دانست.

زندگینامه پارک بوگوم بازیگر موفق کره ای

معرفی آثار پارک بوگوم

در بیوگرافی پارک بوگوم مطالعه می کنید که وی از جمله بازیگران کره ای مطرح و محبوب است که سابقه حضور در تلویزیون و هم سینما را دارا است. از همین رو ما نیز به مرور آثار سینمایی و تلویزیونی او می پردازیم.

بیوگرافی پارک بوگوم+تصاویر

سینما

  • دختر قفسه سکه در سال ۲۰۱۵
  • جریان های خروشان در سال ۲۰۱۴
  • یک روز سخت رد سال ۲۰۱۴
  • پلیس باند در سال ۲۰۱۲
  • کور در سال ۲۰۱۱

تلویزیون

  • رکورد جوانی در سال ۲۰۲۰
  • با tvN برخورد کنید در سال ۲۰۱۸
  • عشق در مهتاب KBS2 در سال ۲۰۱۶
  • پاسخ ۱۹۸۸ tvN در سال ۲۰۱۵-۲۰۱۶
  • تولید کنندگان KBS2 در سال ۲۰۱۵
  • سلام هیولا KBS2 در سال ۲۰۱۵
  • روزهای شگفت انگیز KBS2 در سال ۲۰۱۴
  • مامان فوق العاده اس بی اس در سال ۲۰۱۳
  • ماسک عروس KBS2 در سال ۲۰۱۲

آشنایی با زندگینامه پارک بوگوم

مروری بر شرح زندگی پارک بوگوم

در این مطلب به بیوگرافی پارک بوگوم بازیگر موفق و مطرح هندی پرداختیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با دیگر بازیگران کره ای همچون شین هه سان، شین سه کیونگ، لی یو می بر روی لینک ها کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو