استعفای کوتاه و عجیب مربی مکزیک

منبع: ساعد نیوز

11

1401/9/12

16:09


ساعدنیوز: جراردو مارتینو قبل از شروع جام جهانی متن استعفای کوتاه خود را نوشته بود. او پایان کارش در این تیم را می دید.

استعفای کوتاه و عجیب مربی مکزیک

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه، سه روز پیش و پس از حذف تلخ مکزیک از جام جهانی، جراردو مارتینو از سمت خود استعفا کرد. مکزیک با وجود پیروزی 2-1 برابر عربستان به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به لهستان در رده سوم گروه قرار گرفت و نتوانست پس از مدت ها به یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کند. مکزیک به صعود از گروهش در جام جهانی عادت داشت.

سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین و بارسلونا در پایان بازی گفت:«من اولین مسئول این ناامیدی و سرخوردگی وحشتناک هستم. به عنوان مسئول تیم، این نتیجه باعث ناراحتی زیادی در من می شود. من مسئولیت این شکست بزرگ را به طور کامل به عهده می گیرم. قرارداد من به محض زدن سوت پایان توسط داور به پایان رسید و دیگر کاری برای انجام دادن وجود ندارد.»

تصویر

نکته جالب اینکه مارتینو جدایی خود از مکزیک را قبل از جام جهانی پیش بینی کرده بود. ماه گذشته مائوریسیو ییمای، خبرنگار مکزیکی ESPN، با مارتینو مصاحبه کرد و از او خواست روی کاغذ ارزیابی احتمالی اش از عملکرد مکزیک در جام جهانی را بنویسد. شب گذشته دیوید فِیتلسون فاش کرد که مارتینو روی کاغذ چه نوشته بود. متنی که به متن استعفا شبیه است:«می توانستم کارهای بیشتری برای مکزیک انجام دهم.» گویا مارتینو می دانست که مکزیک در جام جهانی یک ناکام بزرگ لقب خواهد گرفت و اینکه پایان کار خود در تیم ملی مکزیک را پیش بینی کرده بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو