امکان تجربه Monster Hunter Rise با نرخ ۱۲۰ فریم در PS5 و ایکس باکس سری ایکس

منبع: زومجی

9

1401/9/12

16:20


امکان تجربه Monster Hunter Rise با نرخ ۱۲۰ فریم در PS5 و ایکس باکس سری ایکس

شرکت Capcom سرانجام پس از شایعات فراوان تأیید کرد که بازی Monster Hunter Rise به کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن راه خواهد یافت؛ اثری که برای بیش از یک سال در انحصار کنسولی نینتندو سوییچ بود. این بازی در کنسول‌های نسل ۹ امکان اجرا با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کپکام از وجود یک گزینه‌ی گرافیکی دیگر در این نسخه‌ها خبر داده است.

همان‌طور که در بلاگ PlayStation و Xbox Wire تأیید شد، بازی Monster Hunter Rise در کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 از رزولوشن 1080p و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین اگر نمایشگری دارید که قادر به پشتیبانی از آن است، می‌توانید به‌سراغ انتخاب این گزینه بروید. هنوز معلوم نیست که آیا کنسول ایکس باکس سری اس نیز امکان تجربه‌ی بازی با نرخ ۱۲۰ فریم را برای کاربران فراهم می‌کند یا خیر.

بازی Monster Hunter Rise در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۳ (۳۰ دی ۱۴۰۱) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. این بازی از همان روز عرضه به گیم پس راه می‌یابد و مشترک‌های این سرویس می‌توانند بدون نیاز به هزینه‌ی اضافی به تجربه‌ی آن بپردازند. بسته‌ی الحاقی Sunbreak بازی مانستر هانتر رایز نیز در بهار ۲۰۲۳ برای کنسول‌ها عرضه می‌شود.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو