علت فوت و درگذشت محمود بیاتی سرمربی سابق فوتبال تیم ملی ایران مشخص شد

منبع: شبونه

7

1401/9/12

18:05


علت فوت و درگذشت محمود بیاتی سرمربی سابق فوتبال تیم ملی ایران و تیم تاج مشخص شد جزئیات مرگ محمود بیاتی سرمربی فوتبال را در ادامه بخوانید. علت فوت و درگذشت محمود بیاتی محمود بیاتی از بازیکنان و مربیان سابق تیم ملی فوتبال ایران بود که سال ها برای تیم ملی ایران افتخار آفرینی کرد. …

علت فوت و درگذشت محمود بیاتی سرمربی سابق فوتبال تیم ملی ایران و تیم تاج مشخص شد جزئیات مرگ محمود بیاتی سرمربی فوتبال را در ادامه بخوانید.

علت فوت و درگذشت محمود بیاتی سرمربی سابق فوتبال تیم ملی ایران چه بود؟

علت فوت و درگذشت محمود بیاتی

محمود بیاتی از بازیکنان و مربیان سابق تیم ملی فوتبال ایران بود که سال ها برای تیم ملی ایران افتخار آفرینی کرد.

ایشان از بازیکن سابق تیم تاج بوده و سال ها برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده است و مدتی نیز به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت.

گفته می شود که علت درگذشت ایشان ایست قلبی بوده است.

علت فوت و درگذشت محمود بیاتی سرمربی سابق فوتبال تیم ملی ایران چه بود؟

بیوگرافی

محمود بیاتی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۰۷ بود که در سن ۹۴ سالگی در ۱۱ آذر ۱۴۰۱ درگذشت محمود بیاتی دو دوره سرمربی تیم فوتبال ایران بود و موفق شد تیم ملی ایران را در سال ۱۳۴۷ برای اولین بار قهرمان جام ملتهای آسیا کند و همچنین در سال ۱۳۵۱ به همراه تیم ملی ایران در بازیهای المپیک مونیخ حضور داشت.

علت فوت و درگذشت محمود بیاتی سرمربی سابق فوتبال تیم ملی ایران چه بود؟

سرهنگ در 94 سالگی بدرود حیات گفت، او در حالی مرد که نصیب او از وطنش در زمان مرگ احتمالا تنها مشت خاکی ست از ایران که در غربت برایش به ارمغان می برند. به گزارش طرفداری، سرهنگ محمود بیاتی جزو اخرین مردان نسل حضور ایران در بازیهای آسیایی 1951 دهلی نو بود، 72 سال قبل او با تیم ملی در بازیهای آسیایی به میدان رفت و حالا زندگی را در آن سوی دنیا به پایان برده است.

همچنین ببینید:

سرهنگ سرمربی تیم ملی در سال 1968 بود، جایی که تیم ملی فوتبال کشورمان برای اولین بار قهرمان آسیا شد، بعدها بارها در مسابقات آسیایی و جام ملتها و مقدماتی جام جهانی و…. در آسیا اول شدیم اما هیچ کدام از اینها شیرینی آن قهرمانی اول را نداشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو