معرفی تعدادی از معروف ترین رستوران های لواسان

معرفی تعدادی از معروف ترین رستوران های لواسان


منبع: همگردی

11

1401/9/12

20:01


لواسان همواره به عنوان یک ییلاق تمیز با آب و هوایی کاملا سالم در اولویت تهرانی هایی بوده که قصد فرار از شلوغی و آلودگی کلانشهر خود را دارند. اگر از ترافیک موجود در مسیر رسیدن به آن چشم پوشی نماییم، میتوان گفت فاصله زمانی آن تا پایتخت، چیزی در حدود 15 دقیقه هست. لواسان از طبیعتی دست نخورده و زیبا برخوردار بوده و امروزه به سبب وجود باغ و ویلاهای لاکچری و همچنین رستوران هایی بی نظیر بسیار مشهور شده است. با ما در مقاله معروف ترین رستوران های لواسان همراه باشید تا شما را با تعدادی از پرطرفدارترین رستوران های لواسان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با رستوران های معروف لواسان برایتان مفید خواهد بود.

بید مجنون

یکی از پرطرفدارترین رستوران های لواسان، بید مجنون است که میتوان در آن علاوه بر سفارش انواع و اقسام غذاهای سنتی و اصیل ایرانی، با طیف گسترده ای از غذاهای ایتالیایی مواجه گشت. رستوران بید مجنون به صورت خانوادگی اداره می شود و به همین خاطر، در تمامی قسمت های آن تنها احترام و دوستی است که موج می زند.

نشانی: لواسان - بلوار امام خمینی - بلوار ایثارگران - کوچه فرشته

شماره تماس: 26550077-021

رستوران بید مجنون

رستوران بید مجنون لواسان

مهر میترا

مهر میترا نام یک رستوران گیاهی با منویی بی مثال بوده که میتوان در آن با کلی غذاهای خوشمزه گیاهی و غیر گیاهی مواجه شد. بجای استفاده از گوشت در غذاها، بنا به خلاقیت میترا خانم که مالکیت این رستوران را برعهده دارند، از سویا مزه دار شده با دیگر مواد غذایی و ادویه ها بهره گیری شد. فارغ از منو و تنوع غذایی بالای این رستوران، به سبب عدم استفاده از گوشت در تهیه غذاها، قیمت آنها در مقایسه با دیگر رستوران ها کاملا مناسب هست. محیط لوکس با دکوراسیون خلاقانه در کنار برخورد خوشایند میترا خانم و پسرش با مشتریان سبب گشته تا این سالن غذاخوری از شهرت بسیار زیادی برخوردار شود.

نشانی: لواسان - بلوار باستی - نبش بانک شهر

شماره تماس: 26551212-021

رستوران گیاهی مهر میترا

رستوران مهر میترا لواسان

ترمه

یکی دیگر از رستوران های معروف لواسان، ترمه نام دارد که در اصل، یک باغ رستوران سنتی با منویی تشکیل شده از بهترین غذاهاست. رستوران در دو بخش داخلی و بیرونی امکان پذیرایی از مشتریان را مهیا کرده و میتوان در محیط باز آن یکی از سیاه چادرهای خاص یا آلاچیق های چوبی را انتخاب کرد. کیفیت غذاهای رستوران بالا و اندازه آنها نیز برای هر نفر کاملا مناسب هست. با توجه به اتمسفر سنتی این رستوران، ظروف سرو غذای آن نیز کاملا سنتی انتخاب شده و شما می توانید در صورت تمایل، از سرویس چای و قلیان نیز استفاده نمایید.

نشانی: لواسان - بلوار امام خمینی - بعد از پمپ بنزین

شماره تماس: 26545013-021

رستوران ترمه

رستوران سنتی ترمه لواسان

فریکادل

فریکادل اولین فست فود دیجیتالی بوده که شما می توانید از طریق دستگاه های نصب شده در محیط آن، برگر خود را با مواد، سس های خوشمزه و نانهای خاص آماده و حتی نام خود را بر آن بگذارید. سپس، کمی صبر کنید تا خدمه فعال در آشپزخانه آن را برایتان مهیا و آماده سرو نمایند.

نشانی: لواسان - بلوار امام خمینی - جنب ساختمان اسکای سنتر

شماره تماس: 95118795-021

فریکادل

فریکادل لواسان

هدیش

رستوران سنتی هدیش از یک منویی جامع و متنوع برخوردار است و کیفیت غذاهای آن تا به امروز بگونه ای بوده که سخت پسندترین مشتریان را نیز راضی نگه داشته است. در این رستوران علاوه بر غذاهای سنتی و ایرانی، می توانید از خود و سایر همراهان با سفارش غذاهای فست فودی نیز پذیرایی نمایید.

نشانی: لواسان - خیابان امام خمینی - مجتمع تجاری هدیش

شماره تماس: 26550939-021

رستوران هدیش لواسان

رستوران سنتی هدیش

عمارت

عمارت نام یک کافه رستوران بسیار شیک و مجلل اما با حال و هوایی سنتی است. بخش های داخلی رستوران عمارت از معماری فوق العاده لوکسی برخوردار بوده و شاید تنها عیب وارده به این مجموعه، استفاده از منویی با تعدادی محدود غذا باشد. البته، کیفیت بالای طبخ و نحوه سرو همین تعداد محدود غذا می تواند دلیلی باشد تا شما ده ها بار به عمارت لواسان بروید. این رستوران از گنجایش 300 نفری برخوردار است و به همین خاطر، می تواند گزینه قابل توجهی برای کسانی باشد که قصد برگزاری مجالس و میهمانی های خود در حرفه ای ترین سطح ممکن را دارند.

نشانی: لواسان - میدان نارون (بسیج) - کیلومتر 15 جاده روستایی افجه

شماره تماس: 26560599-021

کافه رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت لواسان

بلادو سالاد

این مورد از معروف ترین رستوران های لواسان یک مکان برای تمام عاشقان دنیای بی انتهای سالادهای مختلف فصل و غیر فصل است. در بلادو سالاد شما با منویی بسیار عجیب از سالادهای جورواجور روبرو خواهید شد که بی شک، تاکنون همچون آنها را از نزدیک ندیده اید. کیفیت سالاد و دیگر غذاهای تهیه شده بسیار بالا بوده و از نظر قیمتی نیز میتوان آن را در دسته رستوران هایی قرار داد که با قیمتی مناسب، محصولات خود را به مشتریان عرضه می دارند.

نشانی: لواسان - بلوار امام خمینی - بعد از خیابان خداوردی - انتهای خیابان گندم

شماره تماس:26548204-021

بلادو سالاد

رستوران بلادو سالاد لواسان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو