بازیگران جدید عشق کوفی معرفی شدند.

بازیگران جدید عشق کوفی معرفی شدند.


منبع: آراس

10

1401/9/12

21:09


بازیگران جدید عشق کوفی

سریال عشق کوفی

سریال عشق کوفی به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه کنندگی سعید سعدی همزمان با شروع محرم آغاز شده و در شهرک غزالی ادامه دارد.
این سریال  قرار است روایتگر یک عشق در کوفه سال 61 هجری قمری باشد و ماجرای آن تا واقعه کربلا و شهادت سیدالشهدا(ع) ادامه پیدا کند.

دو بازیگر جدید به لیست بازیگران عشق کوفی اضافه شده است که در ادامه معرفی خواهیم کرد. زمان پخش سریال عشق کوفی بعد از اتمام فیلمبرداری اعلام می شود.

سریال عشق کوفی

حسین سلیمانی و نادر سلیمانی در کنار لعیا زنگنه، سعید شریف و شبنم قربانی از بازیگران سریال عشق کوفی می باشند.

سریال عشق کوفی

حسین سلیمانی متولد 30 شهریور 1363 در تهران است. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشد. وی در سن 13 سالگی، با بازی در فیلم مهر مادری وارد دنیای سینما شد و برای بازی در این فیم از چند جشنواره بین‌المللی، جوایز و تقدیرنامه دریافت کرد.

سریال عشق کوفی

نادر سلیمانی‌فرد متولد 14 اسفند 1345 می باشد. ایشان بازیگر و صداپیشه ایرانی است.

سریال عشق کوفی

شبنم قربانی متولد 19 تیر 1368 در تهران است. او تحصیل کرده فوق دیپلم رشته کامپیوتر می باشد. او از 28 سالگی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و هم اکنون بازیگری را دنبال می کند.

سریال عشق کوفی

سعید شریف متولد دهه 60 در تهران، هنرپیشه است که با بازی در سریال ششمین نفر و آخرین بازی و سریال یاغی به شهرت رسید. او مجرد بوده و در حال حاضر ازدواج نکرده است.

سریال عشق کوفی

لعیا زنگنه بازیگر متولد سال 1344 در شهر تهران است. او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد. او مدرک کارشناسی تئاتر را از دانشگاه تهران دارد، یک دوره کلاس آموزش نقاشی را هم گذرانده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو