خلاصه بازی آمریکا و هلند ؛ پرواز با دامفرایز و حذف آمریکا! [+فیلم]

منبع: فیگار

14

1401/9/12

22:25


خلاصه بازی آمریکا و هلند ؛ هلند در یک بازی تماشایی و پرموقعیت موفق شد با سه گل آمریکا را شکست داده و در انتظار برنده بازی استرالیا – آرژانتین…

خلاصه بازی آمریکا و هلند ؛ پرواز با دامفرایز و حذف آمریکا! [+فیلم]

خلاصه بازی آمریکا و هلند ؛ هلند در یک بازی تماشایی و پرموقعیت موفق شد با سه گل آمریکا را شکست داده و در انتظار برنده بازی استرالیا – آرژانتین باشد.

خلاصه بازی آمریکا هلند:

در دیداری که نتیجه‌اش شگفتی نبود هلند موفق شد با سه گل ایالات متحده را شکست دهد. در نیمه اول برخلاف جریان بازی هلند خیلی زود به گل اول بازی رسید و پیش افتاد. در ادامه با خبر گلهای بازی آمریکا و هلند همراه ما بمانید.

یانکی‌ها در ادامه در خلق موقعیت جدی گلزنی ناکام بودند. هلند با کنترل امریکا اجازه گلزنی به آنها را نداد و در وقت‌های تلف شده نیمه اول هم گل دوم را زد تا با خیالی راحت به رختکن برود.

در نیمه دوم لاله آهنی با تغییرات تاکتیکی به موقع در فاصله زمانی کوتاه روند بازی را برگرداند و این بار ستاره گلساز تیمش دومفرایز، روی پاس بلیند دروازه آمریکا را باز کرد تا هلند با سه گل پیش بیفتد. در ادامه شاگردان برهالتر هرچه تلاش کردند به در بسته زدند و داور در نهایت بعد از ۶ دقیقه وقت اضافه پایان بازی را اعلام کرد تا هلند به جمع ۸ تیم پایانی جام جهانی قطر صعود کند.

خلاصه بازی آمریکا و هلند

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو