تصویر آزمون شانس

منبع: گفتنی

10

1401/9/12

23:56


آزمون شانس: سرگرمی امروز در شبکه های اجتماعی ترند شده است. بسیاری از کاربران با این تست هوش تصویری گیج شده اند. آیا شما می توانید از پس این معمای تصویری بر بیایید؟ سرگرمی امروز برای کسانی است که در حل معماها خبره هستند. حواس خود را جمع کنید و سعی کنید پاسخ آزمون شانس …

آزمون شانس: سرگرمی امروز در شبکه های اجتماعی ترند شده است. بسیاری از کاربران با این تست هوش تصویری گیج شده اند. آیا شما می توانید از پس این معمای تصویری بر بیایید؟

سرگرمی امروز برای کسانی است که در حل معماها خبره هستند. حواس خود را جمع کنید و سعی کنید پاسخ آزمون شانس را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید! زمان را از دست ندهید و سعی کنید در این لحظه کاملا تمرکز کنید. سرعت و دقت مهمترین کلید شما در موفقیت است.

 

اگر طبق زمان تعیین شده موفق نشدید نگران نباشید شما می توانید پاسخ آزمون شانس را در پایین صفحه ببینید.

 

حتما ببینید: رکورد شکنی سریال چهارشنبه(Wednesday) به کارگردانی تیم برتون

تصویر آزمون شانس

در تصویر آزمون شانس مردی را می بینید که در زیر آب به یک ستون بسته شده و بعد از گذشت 10 دقیقه سالم و در حال دونات خوردن مشاهده می شود. این چطور امکان دارد؟ او چطور توانسته زنده بماند؟

آزمون شانس- مرد چطوری زنده مونده؟

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

تک تک جزئیات را رصد کنید و مبادا عنصری از زیرچشمتان سرسری رد شود. بنابراین این تست می تواند بگوید چقدر در این زمینه ماهر هستید!

.

.

آزمون شانس: 

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

جواب آزمون شانس: 

پاسخ آزمون شانس- مرد صرفا خواب دیده بوده.

خب آیا توانستید جواب آزمون شانس را درست حدس بزنید؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

 

چرا سوالات هوش تصویری مفید هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد.

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

این تست ها هم جالبن:

تست بینایی پنهان کار کیه؟ فقط نابغه ها سریعا زندانی مخفی را می بینن!

تست هوش پولدارترین: به نظرتون کدوم یکی وضع مالیش توپ توپه؟!

آزمون قاتل عروس خانوم کیه؟ فقط اونایی که کارآگاهن می تونن بگن!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو