چراغ قوه مسیر ثروت را برایم روشن کرد

منبع: نمکستان

12

1401/9/13

01:39


بر اساس تجربه و گفته‌ های بسیاری از بزرگ‌ ترین ثروتمندان دنیا ثروتمند شدن از ذهن فرد آغاز می‌ شود نه از کیف پول او

بر اساس تجربه و گفته‌ های بسیاری از بزرگ‌ ترین ثروتمندان دنیا ثروتمند شدن از ذهن فرد آغاز می‌ شود نه از کیف پول او. برای ثروتمند شدن کافی است به چیزی کاملا غیر قابل‌ باور و بسیار دور از دسترس خود باور داشته باشید. کمی سخت‌ کوشی، تعهد و فداکاری از خودتان نشان بدهید و در نهایت خواهید دید که ثروت را در اختیار گرفته‌ اید. شاید باورش برایتان سخت باشد ولی چراغ قوه مسیر ثروت را برایم روشن کرد.

چراغ قوه

چراغ قوه

چراغ قوه یک وسیله کاربردی جذاب و جزء ملزومات ضروری در هنگام سفر، کوهنوردی، شکار و یا در حوادث غیرمترقبه مثل زلزله است. اگر کلمه چراغ قوه را بخواهیم تعریف کنیم در واقع یک منبع نور سیار، در مکان هایی است که هیچ  منبع نوری وجود ندارد. چراغ قوه در انواع مختلفی برای کاربردهای خاص طراحی و بهینه شده است. به عنوان مثال چراغ قوه های ضد آب مخصوص غواصی، که قابل استفاده در اعماق چند متری زیر آب هستند و هیچ گونه آبی در آن ها نفوذ نمی کند. چراغ قوه در کشورهای مختلف با نام های متفاوتی صدا زده می شود. در ایران این وسیله را با نام چراغ قوه می شناسند یعنی چراغی که با قوه (باتری) کار می کند. در کشورهایی مثل افغانستان به اسم چراغ دستی و یا در بعضی از کشورهای آمریکایی اغلب با نام تورچ (torch) صدا می زنند.

چراغ قوه شارژی

چراغ قوه شارژی

از گذشته تا الان افراد برای تامین روشنایی خود از روش های مختلفی مثل روشن کردن شمع، آتش یا حتی چراغ نفتی و … استفاده می کردند. اما امروزه چراغ قوه شارژی که علی رغم روشنایی زیاد، گرمای بسیار کمی تولید می کند پرطرفدار است. این چراغ قوه ها تا مدت طولانی شارژ را نگه می دارند و تاریکی های مطلق را به روشنایی نسبی تبدیل می کنند. از آنجایی که نیاز به روشنایی در شرایط و مکان های مختلف دیده می شود، انواع مختلفی از چراغ قوه شارژی وجود دارد که هر یک نیاز افراد خاصی را برطرف می کنند. این چراغ قوه ها اغلب دارای حالت های مختلف نوردهی با قابلیت تنظیم میزان نور هستند و در برخی مدل ها می توانند مسافت های دور را نیز روشن کنند.

چراغ قوه نانومتر

چراغ قوه نانومتر

یکی از پیشرفته ترین مدل های چراغ قوه که امروزه کاربرد زیادی دارد، چراغ قوه نانومتر است که مهم ترین ویژگی آن اشعه فرابنفشی می باشد که در فضا پخش می کند و چشم ما را قادر ساخته تا موادری مانند اثر انگشت که قابل مشاهده نیستند را بتوانیم ببینیم. این سری از چراغ قوه هایی که در بازار عرضه شده اند توسط لامپهای ال ای دی با پرتاب نور قوی و طیف وسیع ساخته شده اند که میزان روشنایی بیشتری ایجاد نموده است و علاوه بر آن از مصرف باتری کمتری نیز برخوردار می باشد. این کالاهای مدرن و پیشرفته مجهز به قابلیت تنظیم نور می باشند همچنین باتری این کالاها شکل جدیدی به خود گرفته است و از جنس لیتیوم بوده که توانایی حفظ انرژی زیاد را دارا بوده و سریعا هم شارژ می شود تا از بروز مشکلاتی مانند خالی کردن باتری در مواقع حساس جلوگیری کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو