کدام بازیگران ایرانی مرگ مشکوکی داشته‌اند؟

کدام بازیگران ایرانی مرگ مشکوکی داشته‌اند؟


منبع: مدیسه

15

1401/9/13

06:04


سینما و تلویزیون افراد مشهور بسیاری را به مردم معرفی کرده است و هر یک از این بازیگران ایرانی طرفداران

کدام بازیگران ایرانی مرگ مشکوکی داشته‌اند؟

سینما و تلویزیون افراد مشهور بسیاری را به مردم معرفی کرده است و هر یک از این بازیگران ایرانی طرفداران بسیار زیادی نیز در طول تاریخ پیدا کرده‌اند. تعدادی از بازیگران ایرانی در سن پایین و دوران شهرت خود، جانشان را از دست دادند. این هنرمندان به دلایل مختلفی همچون تصادف، ایست قلبی، بیماری و … از جهان چشم فرو بستند.

اما با گذشت سال‌ها هنوز هم علت فوت بعضی از آنان مشکوک مانده است. بازیگران به دلیل تاثیر مهمی که بر مخاطبان خود می‌گذراند، یاد و خاطره‌ای جاودان داشته که هیچ وقت فراموش نخواهد شد. در این مقاله به بررسی علت مرگ مشکوک بعضی از بازیگران خواهیم پرداخت.

مرگ مشکوک زهره فکور صبور

تصویری از زهره فکور صبور

زهره فکور صبور یکی از بازیگران ایرانی بود که در اول فروردین ماه سال 1357 چشم به جهان گشود. زندگی هنری او از سال 1377 آغاز شد و اکثر فعالیت‌های او معطوف به فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی بود. در 10 اسفند ماه سال 1400 به ناگهان خبر مرگ این هنرپیشه ایرانی در شبکه‌های مجازی دست به دست شد.

دقیقا زمانی که او به تازگی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به نام زنده رود شرکت کرده بود و در بخشی از مصاحبه، سخنانی با این شرح بیان کرده بود: «اگر به گذشته برگردم، اصلاً بازیگر نمی‌شوم. خدا را شکر اتفاقات خوبی هم برایم افتاد. اما از بچگی دنبال زندگی آرام و بی‌دغدغه بودم».

علت مرگ زهره فکور صبور

تصویر دیگری از زهره فکور صبور

دلیل اصلی فوت زهره فکور صبور هنوز هم مشخص نیست و به طور رسمی اعلام نشده است. اما برخی از منابع علت فوت ایشان را خودکشی به وسیله مصرف تعداد زیادی قرص عنوان کرده‌اند.

برخی می‌گویند که او در زندگی شخصی خود مشکلاتی داشته و به همین سبب با مصرف بیش از حد قرص اعصاب اوردوز کرده است. برخی دیگر نیز علت فوت این بازیگر ایرانی را سخنان ناحق یک پاپاراتزی فضای مجازی به نام امین فردین درباره او عنوان کرده‌اند. با مرگ زهره فکور صبور سکانس‌هایی از نقش او در سریالی به نام بی همگان که در حال ایفای نقش در آن بود، به وسیله کمند امیرسلیمانی بازیگر ایرانی تکمیل شد.

برخی می‌گویند که زهره فکور صبور همسر مهران مهام تهیه کننده این سریال تلویزیونی بوده است، اما منابع موثقی از این خبر در دسترس نیست.

مطالب دیدنی:  20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران

مرگ مشکوک عسل بدیعی

تصویری از عسل بدیعی

عسل بدیعی در 19 اردیبهشت ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد.

این بازیگر ایرانی فعالیت هنری خود را در سال 1377 و با بازی در فیلم بودن یا نبودن آغاز کرد. فریبزر عرب‌نیا از بازیگران به نام ایرانی، همسر سابق عسل بدیعی بوده است. در نوروز سال 1392 و در تاریخ 12 فروردین ماه این سال، خبری با عنوان مرگ مغزی عسل بدیعی منتشر شد که علت این مرگ مغزی در فردای آن روز، پارگی عروق مغزی و خونریزی مغزی و ایست تنفسی عنوان شد.

اعضای بدن این بازیگر نجات بخش زندگی هفت انسان دیگر شد. مراسم خاکسپاری او در 18 فروردین ماه همان سال از رو به روی تالار وحدت برگزار گردید و این بازیگر در قطعه هنرمندان بهشت زهرا جاودانه شد.

علت مرگ عسل بدیعی

تصویر دیگری از عسل بدیعی

عسل بدیعی در 11 فروردین به کما رفت. در گزارش‌های اولیه علت این مرگ را مسمومیت شدید دارویی، ایست قلبی و مشکلات تنفسی عنوان کردند که گمانه زنی‌ها برای خودکشی او افزایش یافت.

اما پس از گذشت 8 سال رضا داوودنژاد همسر خواهر او در یکی از برنامه‌های تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، علت مرگ این هنرپیشه ایرانی را قصور پزشکی عنوان کرد و بیان داشت که این قضیه با مدارک ثابت شده است.

مطالب دیدنی:  عجیب ترین لباس های دنیا که اخیرا سلبریتی‌ها پوشیدند

مرگ حسین پناهی

تصویری از حسین پناهی

حسین پناهی یکی از بازیگران ایرانی است که متولد 6 شهریور ماه سال 1335 در روستایی به نام دژکوه در استان کهگیلویه و بویراحمد بود. این بازیگر علاوه بر حرفه بازیگری در هنرهای دیگری نظیر کارگردانی، نویسندگی و سرودن شعر نیز تبحر داشت.

حسین پناهی فعالیت هنری خود را در سال 1360 آغاز کرده و نخستین فعالیت او در مجموعه تلویزیونی محله بهداشت بود. این هنرمند توانا در 14 مرداد ماه سال 1387 چشم از جهان فروبست.

علت مرگ حسین پناهی

تصویر دیگری از حسین پناهی

منابعی موثق علت مرگ این بازیگر را سکته قلبی عنوان کرده‌اند، اما یغما گلرویی در نوشته‌ای ادعا کرده است که در آخرین شب زندگی حسین پناهی به همراه او بوده و دیده است که حسین تیغی برای خودکشی خریده است.

این داستان از طرف خانواده حسین پناهی به طور کامل رد شده و آن را خاطره‌ای دروغین و من درآوردی عنوان کرده‌اند. شایعاتی این چنینی همیشه در رابطه با بازیگران ایرانی وجود داشته‌اند.

این بازیگر در ساعت 9 شب 14 مرداد با پسرش سینا تماسی تلفنی داشته و پس از آن فوت کرده‌اند. پیکر او توسط دخترش آنا در روز 17 مرداد ماه و در خانه‌اش کشف شد و سپس به وصیت خود او در قبرستان شهر سوق، مکانی که مادرش در آن‌جا آرمیده بود، به خاک سپرده شد.

مطالب دیدنی:  پرحاشیه‌ترین بازیگران زن ترکی چه کسانی‌اند؟

مرگ نیما نهاوندیان

تصویری از نیما نهاوندیان

نیما نهاوندیان از بازیگران ایرانی نیست، اما یکی از مجریان برنامه‌های ورزشی صدا و سیمای ایران بود که دارای مرگی مشکوک است. او در 12 فروردین ماه سال 1359 به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را در سال 1378 آغاز کرد.

او فارغ التحصیل رشته کشاورزی و مجری برنامه‌هایی نظیر ورزش از نگاه دو، دور خیز، طعم ورزشی، عید کبریا، هفت سنگ و … بود که در 3 دی ماه 1391 در تهران درگذشت.

علت مرگ نیما نهاوندیان

جسد این مجری در خانه شخصی او پیدا شد. این اتفاق در صورتی رخ داد که مادر و پسرخاله نیما نهاوندیان هیچ پاسخی نسبت به تماس‌های گرفته شده با او دریافت نکردند و در اثر نگرانی به وجود آمده و مراجعه به خانه او، جسد او را پیدا کردند.

او در اثر برخورد با میزی دچار خون ریزی مغزی شده و به علت تنها بودن در خانه به کما رفته و دچار مرگ مغزی شده بود. پلیس ادعا داشت که هیچ اثری از قتل روی بدن این مجری تلویزیون مشاهده نشده است.

 

کلام آخر

مرگ پدیده‌ای عجیب است که دیر یا زود سراغ همه افراد می‌رود و به قول ضرب المثل معروف شتری است که در خانه هر شخصی خواهد خوابید.

اما مرگ افراد مشهور همچون بازیگران ایرانی که نسبت به مردم عادی شناخته‌شده‌تر بوده و اخبار زندگی آنان خیلی سریع فراگیر می‌شود، مدت زمان زیادی در یاد و خاطر مردم باقی خواهد ماند.

در این میان اخبار مربوط به مرگ‌های مشکوک با سرعت بیش‌تری در میان مردم جریان پیدا می‌کنند و با شایعاتی متنوع نیز همراه خواهند شد. با آرزوی سلامتی برای همه هنرمندان ایران زمین در اقصی نقاط ایران.

 

منابع: mojbaz  tala  shomanews

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو