فیض الله قادری کیست بیوگرافی و فیلم مغازه دار سنندجی +پیج اینستاگرام

منبع: شبونه

12

1401/9/13

14:14


فیض الله قادری کیست بیوگرافی مغازه دار شکلات فروش سنندجی و پیج اینستاگرام و حواشی و جنجال های او را در ادامه بخوانید. فیض الله قادری کیست فیض الله قادری مرد جوان مغازه داری بوده که چند روز پیش به ابراهیم رئیسی شکلات تعارف کرد و جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت. …

فیض الله قادری کیست بیوگرافی مغازه دار شکلات فروش سنندجی و پیج اینستاگرام و حواشی و جنجال های او را در ادامه بخوانید.

فیض الله قادری کیست بیوگرافی مغازه دار سنندجی و تعارف جنجالی +پیج اینستاگرام

فیض الله قادری کیست

فیض الله قادری مرد جوان مغازه داری بوده که چند روز پیش به ابراهیم رئیسی شکلات تعارف کرد و جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت.

ماجرای تعارف شکلات

ماجرا از این قرار است که ابراهیم رئیسی در سفر استانی به کردستان می رود و از یک بازار سنندج دیدن می کند هنگام قدم زدن در بازار یکی از مغازه داران از ابراهیم رئیسی میخواهد که به مغازه بیاید تا از او پذیرایی کند و سپس مشتی شکلات را گرفته و تقدیم ابراهیم رئیسی می کند .

بعد از این اتفاق تصاویر و ویدیوهای از او در فضای مجازی منتشر شد و به شدت در مورد انتقاد برخی از کاربران قرار گرفت.

بیشتر ببینید:

فیلم کامل مغازه دار سنندجی و شکلات ابراهیم رئیسی

این فشارها آنقدر زیاد شد که آقای مغازه دار تصمیم گرفت در یک ویدیو دیگر به صورت رسمی از مردم عذرخواهی کند و بگوید که هیچ برنامه ای در کار نبوده و صرفا از دیدن رئیس جمهور تعجب کرده است.

فیض الله قادری مرد جوانی است که در بازار سنندج مغازه شکلات فروشی دارد تصاویر او به همراه ابراهیم رئیسی تیتر اول رسانه ها و روزنامه های کشور تبدیل شده بود و حتی فکرش را هم نمی کرد که تعارف شکلات به رئیس‌جمهور بازتاب گسترده ای داشته باشد.

فیض الله قادری کیست بیوگرافی مغازه دار سنندجی و تعارف جنجالی +پیج اینستاگرام

اما گویا واکنش های منفی به او بیشتر بوده و ناچار به عذرخواهی شد.

عذرخواهی

با توجه به حوادث اخیر در کشورمان کردستان از استانهایی بود که تنش هایی در آن دیده می شد.

فیض الله قادری کیست بیوگرافی مغازه دار سنندجی و تعارف جنجالی +پیج اینستاگرام

روزنامه جوان با اشاره به ماجرای تعارف کردن شکلات از طرف مرد سنندجی به رئیس جمهور و عذرخواهی بعدی اش نوشت:روشن است که این مغازه‌دار تحت تهدید قرار گرفته و به خاطر صیانت از حریم خانواده و جان و مالش مجبور شده است تن به خواسته دیکتاتورهای ضدانقلاب بدهد، چون دیده که در همان مناطق کردنشین، تجزیه‌طلبان به خانه فرد طرفدار نظام کوکتل مولوتف انداخته‌اند، خانه را در حالی که زن و بچه در آن است، آتش زده‌اند یا به منزل فرد دیگری از حامیان نظام رفته‌اند و حتی لباس‌های اهل خانواده را سر دست گرفته‌اند و… طبیعی است که او بترسد و تن به خواسته آنان بدهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو