رقابت دیجی‌کالا جت و اسنپ اکسپرس بر سر بازار سوپرمارکت‌های اینترنتی

منبع: تکراتو

11

1401/9/13

14:33


رقابت دیجی‌کالا جت و اسنپ اکسپرس بر سر بازار سوپرمارکت‌های اینترنتی : سوپرمارکت‌های آنلاین جزو مشاغل نسبتاً نوینی هستند که خریداران با مراجعه به آن‌ها قادر به تهیه اقلام و مایحتاج روزانه خود می‌شوند.

رقابت دیجی‌کالا جت و اسنپ اکسپرس بر سر بازار سوپرمارکت‌های اینترنتی : سوپرمارکت‌های آنلاین جزو مشاغل نسبتاً نوینی هستند که خریداران با مراجعه به آن‌ها قادر به تهیه اقلام و مایحتاج روزانه خود می‌شوند.

به‌این‌ترتیب افراد می‌توانند به‌صورت اینترنتی به خرید از نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌ها پرداخته و از مزایای قابل‌توجهی همچون موارد زیر بهره‌مند شوند:

  • ارسال رایگان و یا با هزینه کمتر نسبت به خرید حضوری سفارشات
  • دسته‌بندی محصولات مختلف
  • معرفی محصولات جدید
  • پیشنهاد سبدهای اقتصادی
  • پیشنهاد محصولات تخفیف خورده و کد تخفیف هنگام خرید.

در حقیقت موارد گفته شده جزو ویژگی‌ها و امتیازات بهترین و معتبرترین سوپرمارکت‌های آنلاین بین‌المللی محسوب می‌شود؛ یک چنین فروشگاه‌هایی کاربری بسیار آسانی داشته و به خریدار این فرصت را می‌دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن خرید خود را از برندهای معتبر با مواد اولیه سالم انجام دهد.

معروف‌ترین سوپرمارکت‌های آنلاین دنیا

سوپرمارکت‌های آنلاین بین‌المللی

در معرفی محبوب‌ترین و موفق‌ترین سوپرمارکت‌های آنلاین بین‌المللی می‌توان از موارد زیر نام برد:

  • آمازون فرش – Amazon Fresh (که زیرمجموعه برند شناخته شده آمازون است.)
  • اینستاکارت – Instacart
  • والمارت گروسری – Walmart Grocery (زیرمجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شناخته شده والمارت)

در ادامه به بررسی دو فروشگاه سوپرمارکت آنلاین دیجی‌کالا و اسنپ اکسپرس می‌پردازیم. قصد داریم این دو وب‌سایت فروشگاهی را از لحاظ نقاط قوت و ضعف، میزان تخفیف، نظر کاربران و غیره مورد بررسی قرار دهیم.

هدلدینگ‌های مادر دیجیکالاجت و اسنپ‌اکسپرس

همانطور که از نام این برندها مشخص است، این دو شرکت، زیرمجموعه هلدینگ بزرگ‌تری هستند و در ادامه فرایند شکل گیری هر کدام را شرح می‌دهیم.

 دیجی‌کالا

این فروشگاه اینترنتی در حوزه فروشگاهی جزو 5 وب‌سایت اول کشور محسوب می‌شود. در واقع وب‌سایت فروشگاهی دیجی‌کالا سابقه‌ای بیش از 10 سال در حوزه فروش اینترنتی دارد. این فروشگاه در سال‌های اخیر به حوزه سوپرمارکتی و فروش کالاهای سوپرمارکتی نیز وارد شده است.

با ورود به دسته‌بندی محصولات سوپرمارکت دیجی‌کالا به‌راحتی قادر به خرید انواع مواد پروتئینی، خواروبار، خشکبار، شیرینی، تنقلات، نوشیدنی، کالاهای اساسی و روی‌هم‌رفته کلیه موارد موردنیاز در یک آشپزخانه خواهید شد.

یکی از مزایای عالی خرید از دیجی‌کالا این است که به طور روزانه کالاهای پرفروش و اجناس تخفیف خورده را به کاربران پیشنهاد می‌دهد؛ به‌این‌ترتیب مصرف‌کننده می‌تواند بهترین و سالم‌ترین محصولات سوپرمارکتی را با قیمت مناسب و اقتصادی خریداری نماید.

سیستم ارسال فوری محصولات سوپرمارکتی دیجی‌کالا به طور فعلی برای دو شهر تهران و کرج فعال است؛ به این صورت که پس از ثبت سفارش در سریع‌ترین حالت بعد از سپری‌شدن 3 ساعت می‌توانید خریدهای خود را تحویل بگیرید.

سرویس دیجی‌کالا‌جت یکی از نوین‌ترین و البته محبوب‌ترین خدمات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است. با استفاده از این سرویس به نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌های محل موردنظرتان دسترسی خواهید داشت.

در واقع تنها کافی است روی نقشه یا حتی به‌صورت دستی آدرس محل زندگی، محل کار و غیره خود را وارد نمایید؛ سپس نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌های آن محدوده که قادر به سرویس‌دهی هستند برایتان به نمایش در خواهد آمد.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سرویس دیجی‌کالا‌جت را باهدف پاسخگویی سریع‌تر به نیاز کاربران راه‌اندازی نموده است. در استفاده از این سرویس به طور معمول هر سفارش در حدود 30 الی 45 دقیقه به مشتری تحویل داده می‌شود.

یکی از مزایای اصلی خرید از سوپرمارکت‌های دیجی‌کالا این است که پیش از خرید هر محصول می‌توانید به مشاهده نظران کاربران و تعداد رای‌های اختصاص‌یافته به هر کالا بپردازید. در واقع به پشتوانه نظرات خریداران قبلی کالاهای سوپرمارکتی، به‌خوبی متوجه میزان کیفیت هر یک از اجناس عرضه شده در این فروشگاه خواهید شد.

برخی از خوراکی‌ها همچون لبنیات، گوشت، مرغ، میوه، سبزیجات و غیره باید به تاریخ روز تهیه شده و تازه باشند. در خرید این محصولات از سوپرمارکت دیجی‌کالا بابت تازگی و تولید روز بودنشان هیچ‌گونه دغدغه‌ای نخواهید داشت. به‌اضافه این که در هنگام خرید می‌توانید از کد تخفیف دیجی کالا جت استفاده نمایید. این کدهای تخفیف بصورت کاملا رایگان در سایت و اپلیکیشن موپُن اطلاع رسانی می‌شود.

دیجی کالا جت

نقاط قوت و ضعف دیجی کالا جت

ارسال سریع و فوری، ارسال سفارشات به‌صورت رایگان، وجود سوپرمارکت‌های اختصاصی (جت مارت) جزو مهم‌ترین نقاط قوت دیجی‌کالا جت محسوب می‌شوند. سرویس دیجی‌کالا جت مفتخر است که کلیه سفارشات سوپرمارکتی را با سرعت جت به مشتریان تحویل می‌دهد.

به‌طورکلی مدت‌زمان تحویل کالا توسط دیجی‌کالاجت در حدود 30 دقیقه یا حتی کمتر خواهد بود. استفاده از این سرویس به مشتریانی توصیه می‌شود که در خرید خود عجله دارند و می‌خواهند مایحتاجشان با سریع‌ترین سرعت ممکن به دستشان برسد.

ارسال سفارشات به‌صورت رایگان از دیگر نقاط قوت دیجی‌کالا جت است؛ به‌طوری‌که در استفاده از این سرویس صرف پرداخت هزینه سفارشات کافی بوده و نیاز به پرداخت هزینه ارسال نیست.

سوپرمارکت‌های اختصاصی دیجی‌کالا جت یا همان جت مارت‌ها، دارک استورهایی هستند که در شهرهای تهران، مشهد و کرج قرار گرفته‌اند. این سوپرمارکت‌ها انبارهای بزرگی محسوب می‌شوند که هر مشتری به‌صورت آنلاین می‌تواند به خرید از آن‌ها بپردازد. در نهایت همه سفارش‌ها به طور یک‌جا جمع‌آوری شده و به خریداران تحویل داده می‌شود.

بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف دیجی‌کالا جت این است که به‌رغم ارائه انواع کالاهای سوپرمارکتی با قیمت‌های مختلف از برندهای گوناگون، در ارائه یک‌سری از برندهای پرطرف‌دار و معروف عملکرد چندان موفقی نداشته است.

اسنپ

اسنپ اکسپرس در واقع مجموعه‌ای طراحی شده توسط اسنپ است که به طور انحصاری به ارائه خدمات سوپرمارکتی می‌پردازد. در استفاده از سرویس اسنپ اکسپرس می‌توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ نصب شده در گوشی‌های موبایل و همچنین وب‌سایت این فروشگاه اقدام نمایید.

شاید برایتان سوال شود که برند اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس هر دو جزو خانواده اسنپ هستند که هر یک به طور مجزا به‌عنوان سوپرمارکت آنلاین به فعالیت می‌پردازند. این دو سرویس به لحاظ ارائه تخفیف‌ها و سرعت ارسال سفارشات با یکدیگر تفاوت‌های اساسی دارند. به این صورت که برای خرید محصولات سوپرمارکتی با تخفیف‌های ویژه، پیشنهاد می‌کنیم به اسنپ مارکت مراجعه کنید. درحالی‌که اگر در پی خرید از سوپرمارکت‌های محلی و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تحویل سریع و تخفیف هستید؛ بدون شک سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس گزینه مناسبی برایتان محسوب خواهد شد.

اسنپ اکسپرس

نقاط قوت و ضعف اسنپ اکسپرس

اصلی‌ترین نقطه قوت و مزیت سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس را می‌توان در دسترسی آن به طیف گسترده‌ای از سوپرمارکت‌ها دانست. به‌طوری‌که هر یک از کاربران این سرویس در هر بار خرید به بیش از 3000 شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هایپرمارکت و حتی سوپرمارکت‌های محلی دسترسی خواهند داشت.

برخی از مشهورترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای تحت پوشش اسنپ اکسپرس در موارد زیر خلاصه می‌شود:

افق کوروش، رفاه، هایپراستار، وال‌مارت، جانبو، هفت، گندم، سورنا و غیره.

مزیت دیگر اسنپ اکسپرس به ارسال سریع سفارش‌های سوپرمارکتی در یک بازه زمانی با میانگین 30 دقیقه مربوط می‌گردد. افزون بر این‌ها تیم پشتیبانی اسنپ اکسپرس در کلیه مراحل از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن در کنار خریداران بوده و آماده رسیدگی به مشکلات احتمالی آن‌ها است. سرعت ارسال سفارشات در اسنپ اکسپرس آن‌چنان بالا است که در سال 1400 توانسته در یک ساعت 34 هزار کالا را به دست مشتری برساند. همچنین در کارنامه اسنپ اکسپرس تعداد 6623 سفر در یک ساعت برای ارسال سفارش مشتریان به ثبت رسیده است.

پوشش‌دهی جغرافیایی گسترده از دیگر نقاط قوت این سرویس محسوب می‌شود به‌طوری‌که اکنون بالغ بر 85 شهر کشور تحت پوشش سرویس اسنپ اکسپرس قرار دارند. این شهرها از شمال تا جنوب شامل رشت، رودسر، بابلسر، اهواز، بوشهر و غیره هستند. به‌اضافه این که اسنپ اکسپرس در شهرهای بزرگی همچون تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز و غیره به دلیل وسعت و تراکم جمعیتی بالا، تعداد بیشتری از سوپرمارکت‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتشار روزانه تخفیف‌های متنوع از جمله دلایل مهم محبوبیت اسنپ اکسپرس در میان مردم به‌حساب می‌آید. به‌طورکلی در مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های ویژه‌ای روی انواع کالاهای سوپرمارکتی اعمال می‌شود؛ در نتیجه خریداران می‌توانند اقلام موردنیاز خود را با قیمتی بسیار ارزان و به‌صرفه خریداری نمایند. به این منظور تنها کافی است در هنگام خرید از کد تخفیف اسنپ اکسپرس استفاده کنند. همانطور که درباره دیجی کالاجت گفتیم، موپُن بهترین منبع برای دریافت رایگان کدهای تخفیف متنوع اسنپ اکسپرس و سایر سوپر مارکت‌های آنلاین ایرانی است.

ارائه کارت تخفیف‌های سازمانی یکی از خدمات عالی اسنپ اکسپرس برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف است. شرکت‌ها و سازمان‌های طرف قرارداد با اسنپ، ضمن بهره‌مندی از یک‌سری تخفیف‌های ویژه، با هدیه‌دادن این کارت تخفیف به پرسنل خود در واقع به حمایت از آن‌ها می‌پردازند.

در طراحی این کارت‌های تخفیف به نحوی عمل شده که موجودی ریالی آن به طور دلخواه قابل سفارش‌دادن باشد. با این اوصاف دریافت‌کنندگان کارت‌های تخفیف سازمانی اسنپ اکسپرس به‌راحتی قادر به تامین مایحتاج و کالاهای سوپرمارکتی موردنیاز خود خواهند شد.

در بررسی نقاط ضعف اسنپ اکسپرس مهم‌ترین موضوعی که مطرح می‌شود عدم امکان مشاهده تاریخ انقضای محصولات است. به‌خصوص اگر قصد خرید محصولاتی لبنی همچون شیر، ماست و غیره را دارید باتوجه‌به کوتاه‌بودن تاریخ انقضای آن‌ها پیش از خرید حتماً باید به طور دقیق از تاریخ تولید و انقضا مطمئن شوید.

در خرید این‌گونه محصولات اغلب مشتریان به دنبال مواد غذایی تازه و تولید روز هستند تا بتوانند آن‌ها را برای مدت بیشتری نگهداری نموده و تاریخ انقضای آن‌ها دیرتر سر برسد. درحالی‌که خرید سایر مواد غذایی مانند کنسروها، تنقلات، ادویه‌جات و چاشنی‌ها به لحاظ تاریخ تولید و انقضا یک چنین حساسیتی ندارد.

عدم پوشش‌دهی برخی از شهرهای کوچک و روستاها از دیگر نقاط ضعف اسنپ اکسپرس محسوب می‌شود. بخشی از این ضعف به اسنپ اکسپرس مربوط شده و بخش دیگر آن به فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و همین‌طور سوپرمارکت‌های محلی ربط دارد.

در مقایسه اسنپ اکسپرس و دیجی‌کالا جت قصد داریم این دو سرویس را به لحاظ میزان تخفیف‌ها، امتیاز و نظرات کاربران، تعداد نصب در اپ‌استورها و تعداد دنبال‌کنندگان شبکه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار دهیم.

به‌طورکلی هر وب‌سایت فروشگاهی به‌خصوص سوپرمارکت‌های آنلاین برای جذب مشتری از راهکارهای مختلفی از جمله ارائه تخفیف‌های گوناگون استفاده می‌نمایند. طبیعتاً دیجی‌کالا جت و اسنپ اکسپرس نیز تخفیف‌های ویژه‌ای را برای کاربران خود در نظر می‌گیرند.

مقایسه تخفیف‌ها و نظرات کاربران اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت در موپُن

هم‌اکنون با مراجعه به سایت موپُن از تخفیف‌های موجود در هر یک از این سوپرمارکت‌های آنلاین مطلع خواهید شد. این‌گونه کلیه کدهای تخفیف سوپرمارکت‌های اینترنتی در اختیارتان قرار می‌گیرد. روی‌هم‌رفته دیجی‌کالا جت و اسنپ اکسپرس هر یک در مناسب‌های مختلف تخفیف‌های گوناگونی را برای مشتریانشان منتشر می‌نمایند.

تخفیف‌های دیجی‌کالا جت به طور معمول روی کالاهای سوپرمارکتی اساسی اعمال می‌شوند؛ یعنی محصولاتی که به طور روزانه مصرف قابل‌توجهی دارند. همین موضوع باعث شده دیجی‌کالا در میان مردم و خریداران به یک سوپرمارکت آنلاین بسیار محبوب و اقتصادی تبدیل شود.

سرویس دیجی‌کالا جت همچنین تخفیف‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها بتوانند از درگاه‌های دیجی‌کالا جت تخفیف‌هایی تا سقف مبلغی مشخص دریافت کنند. گاهی نیز برخی از اقلام عرضه شده در فروشگاه دیجی‌کالا جت مشمول درصد مشخصی از تخفیف‌ها شده که همه کاربران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

از طرفی اسنپ اکسپرس نیز برای جذب کاربران و جلب رضایت آن‌ها شرایطی را مهیا کرده که هر یک از خریداران روی سبد خرید خود از مقدار مشخصی تخفیف برخوردار شوند.

افزون بر این‌ها مشتریان اسنپ اکسپرس در روزهای خاصی از هفته تخفیف‌های هیجان‌انگیز و شگفت‌انگیزی را روی کالاهای اساسی مورد نیازشان دریافت خواهند کرد. به‌این‌ترتیب کاربران اسنپ اکسپرس می‌توانند اقلام مصرفی سوپرمارکتی خود را با مناسب‌ترین قیمت ممکن خریداری نمایند.

در مقایسه دو سرویس دیجی‌کالا جت و اسنپ اکسپرس به لحاظ امتیاز و نظرات کاربران باید بگوییم اغلب کاربران دیجی‌کالا جت بیشترین میزان رضایت را از تخفیف‌های قابل اعمال روی این سرویس دارند. به‌خصوص که دیجی‌کالا جت در خرید اقلام سوپرمارکتی تخفیف‌های قابل‌توجهی ارائه نموده و همچنین سفارش را بسیار سریع تحویل می‌دهد.

ناگفته نماند این دو سرویس در سایت موپُن به لحاظ امتیاز داده شده توسط کاربران تفاوت قابل‌توجهی با یکدیگر دارند. به این صورت که امتیاز اسنپ اکسپرس 29/4 از مجموع 233 رای می‌باشد. درحالی‌که امتیاز دیجی‌کالا جت از مجموع 890 رای به 49/4 رسیده است.

نظرات و تعداد کاربران در اپ استورها و شبکه‌های اجتماعی دیجی کالا جت و اسنپ اکسپرس

امتیاز دیجی‌کالا جت در کافه‌بازار از 749 رای 3/3 بوده و کاربران این اپلیکیشن را بیش از 100 هزار بار نصب کرده‌اند. درحالی‌که سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس بیش از 50 هزار بار مورد نصب قرار گرفته و امتیاز آن به‌ازای 200 رای، 5/3 است.

حساب رسمی دیجی‌کالا جت در پلتفرم اینستاگرام بیش از 30 هزار دنبال‌کننده دارد. دنبال‌کنندگان صفحه اسنپ اکسپرس در اینستاگرام به 132 هزار نفر می‌رسد.

آینده بازار سوپرمارکت‌های اینترنتی در رقابت اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت

اگرچه خرید از سوپرمارکت‌های اینترنتی در ایران متقاضیان زیادی دارد؛ اما هنوز هم بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند اقلام مصرفی خود را به‌صورت حضوری خریداری نمایند. به‌این‌علت که در خرید حضوری به‌رغم به هدررفتن وقت و انرژی قادر به خرید کالاهای سوپرمارکتی از برندهای مختلف با قیمت‌های به‌صرفه خواهند شد.

در این صورت یک سوپرمارکت آنلاین زمانی قادر به تصرف کامل بازار مصرف خواهد شد که از یک سو محصولات مختلف را با تخفیف بالا و قیمت مناسب به فروش برساند. از سوی دیگر تحویل سفارشات را با سرعت مناسب انجام داده و به‌طورکلی خدمات با کیفیتی در اختیار مشتریان قرار دهد.

تنوع کالایی و کیفیت آن‌ها در کنار مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های عملیاتی و همچنین گسترده بودن نقاط تحت پوشش از دیگر موارد محبوبیت و کارآمد بودن سوپرمارکت‌های آنلاین به‌حساب می‌آید. با رعایت موارد گفته شده، این سوپرمارکت‌های آنلاین جایگاه بسیار محکمی در بازار مصرف کسب خواهند کرد.

برنامه‌های دیجی‌کالا جت و اسنپ اکسپرس برای توسعه بازار و گسترش خدمات

اسنپ اکسپرس به‌عنوان یک سوپرمارکت آنلاین که به فروش محصولات سوپرمارکتی یا اصطلاحاً تند مصرف می‌پردازد؛ خود را رهبر بازار سوپرمارکت‌های آنلاین می‌داند. این شرکت به‌منظور توسعه بازار و گسترش خدمات از یک سو به همکاری با برندهای مختلفی همچون افق کوروش پرداخته و از سوی دیگر شهرهای بیشتری را تحت پوشش سرویس‌های خود قرار داده است.

به‌طورکلی اسنپ اکسپرس از ابتدای راه‌اندازی تا به امروز تمرکز خود را روی خلق 3 ارزش بزرگ و مهم برای کاربران گذاشته است؛ یعنی تنوع کالایی، تحویل سریع و تخفیف کالا. در راستای ارائه همین ارزش‌های گفته شده به مشتریان است که این سوپرمارکت آنلاین به طور فعلی با بیش از 3 هزار سوپرمارکت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بیش از 90 شهر کشور به همکاری می‌پردازد.

دیجی‌کالا جت را به‌عنوان یکی از سرویس‌های فعال در حوزه تجارت سریع باهدف برطرف‌کردن فوری نیازهای لحظه‌ای راه‌اندازی کرده‌‌اند. این سرویس در راستای توسعه بازار و گسترش خدمات خود از یک سو اقدام به افزایش تنوع کالایی نموده است.

به این صورت که علاوه بر کالاهای سوپرمارکتی مواردی همچون میوه‌فروشی، نانوایی، پروتئینی، کافه، لوازم آرایشی و بهداشتی، پت‌شاپ، کالاهای دیجیتال و غیره را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این سرویس از سوی دیگر به دنبال توسعه استان‌های تحت پوشش خود است. به این صورت که فعالیت خود را در ابتدا از تهران آغاز نمود و سپس به استان البرز رسید. سپس با پوشش‌دهی شهرهای قم، مشهد، اصفهان و شیراز به توسعه خدمات خود پرداخت. طبیعتاً در روزهای آینده شهرها و استان‌های بیشتری تحت پوشش خدمات دیجی‌کالا جت قرار خواهند گرفت.

به‌طورکلی چشم‌انداز دیجی‌کالا جت پاسخ به نیازهای هر فرد در یک زندگی مدرن، پیشرفته و مهم‌تر از همه سریع می‌باشد. همین موضوع موجب افزوده‌شدن دسته‌بندی‌های جدید کالایی در این سوپرمارکت آنلاین شده است.

جمع‌بندی

بازار سوپرمارکت‌های اینترنتی این روزها متقاضیان فراوانی دارد. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند اقلام مصرفی خود را به‌صورت آنلاین خریداری نموده و در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. به‌خصوص که سوپرمارکت‌های آنلاینی همچون اسنپ اکسپرس و دیجی‌کالاجت تخفیف‌های قابل‌توجهی روی کالاهای سوپرمارکتی می‌گذارند و این محصولات را با تنوع برندی چشمگیری ارائه می‌کنند.

در خرید از دیجی‌کالا جت این فرصت را دارید که خریدهای روزانه خود را بسیار سریع و به‌آسانی به‌واسطه یک پلتفرم آنلاین از فروشگاه‌های اطرافتان انجام دهید. با نصب اپلیکیشن اسنپ اکسپرس یا مراجعه به وب‌سایت آن مجالی می‌یابید که به خرید از نزدیک‌ترین و سریع‌ترین سوپرمارکت‌ها بپردازید.

به‌این‌ترتیب ضمن خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف حتی می‌توانید خرید مایحتاج خود را از سوپرمارکت‌های محلی انجام دهید. با استفاده از اسنپ اکسپرس از تجربه خرید سوپرمارکتی با تنوع بالا و قیمت مناسب برخوردار خواهید شد. در نهایت نیز سفارش‌های خود را در کمترین زمان ممکن در نشانی موردنظر تحویل خواهید گرفت. از همه مهم‌تر هنگام خرید آنلاین امکان وارد کردن کدهای تخفیف و خریدی ارزانتر را دارید!

.

پایان رپورتاژ آگهی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو