لیندزی لوهان از زندگی جدیدش در دبی با همسر عربش می گوید

لیندزی لوهان از زندگی جدیدش در دبی با همسر عربش می گوید


منبع: روزیاتو

11

1401/9/13

20:02


لیندزی لوهان از زندگی جدیدش در دبی با همسر عربش می گوید

لیندزی لوهان از زندگی جدیدش در دبی با همسر عربش می گوید

لیندزی لوهان، خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی حالا ۳۶ سال دارد. او که فعالیت در صنعت سرگرمی را از کودکی آغاز کرده، حاشیه و رسوایی همواره جزئی از زندگی او بوده است. اما آن روزها دیگر گذشته و او حالا همسری عاشق است.

لیندزی لوهان و بادر شاماس در نوامبر ۲۰۲۱ نامزدی خود را اعلام کردند. لوهان در پستی اینستاگرامی با انتشار تصاویری از خود در کنار نامزدش، انگشتر اش خود را به رخ کشید و نوشت: «عشق من. زندگی من. خانواده ی من. آینده ی من.»

او در ۳۵ سالگی و پس از درگیری های فراوان شخصی بالاخره توانست لذت شادی و یافتن نیمه ی گمشده ی خود را تجربه کند.

این زوج در ژوئیه ۲۰۲۲ در مراسمی خصوصی با یکدیگر ازدواج کردند و حالا در دبی زندگی می کنند. لوهان گفته: «من همسر فوق العاده ای دارم که آدم بسیار آرامی است. بهترین است. خانواده ام هم همینطور.»

او همچنین گفته: «فکر می کنم چند تایی دوست خوب دارم که واقعاً آدم های خوبی هستند. این تنها حمایتی است که نیاز دارم: دوستانم، خانواده ام و عزیزانم.» اینطور که به نظر می رسد او به عشق و آرامش رسیده است.

عشق لوهان به همسرش حتی در کوچک ترین جزئیات زندگی او هم مشهود است. او اخیراً عکسی در اینستاگرام خود منتشر کرده که نشان می دهد ناخن خود را با حروف اول اسم خود و همسرش تزئین کرده بود. با این حال، زندگی شخصی لوهان تنها چیزی نیست که این روزها او را خوشحال می کند. او بازیگری را از سر گرفته و به تازگی فیلمی با بازی او به نام Falling for Christmas از نتفلیکس منتشر شده است.

از بادر شاماس که احتمال می رود عرب باشد، اطلاعات زیادی در دست نیست. از قرار معلوم او ترجیح می دهد توجه ها را به خود جلب نکند و حساب اینستاگرامش هم عمومی نیست. با این حال، گفته می شود یک سالی از همسر خود، لیندزی لوهان کوچک تر است و در عرصه ی سرمایه گذاری فعالیت دارد. این اطلاعات از حساب کاربری او در وبسایت لینکدین به دست آمده که بر اساس آن شاماس معاون یک شرکت بین المللی مدیریت ثروت به نام Credit Suisse است. شاماس در دانشگاه های فلوریدای جنوبی و تمپا در رشته های مهندسی مکانیک و فاینانس تحصیل کرده است.

لوهان و شاماس رابطه ی خود را خصوصی نگه داشته بودند اما گفته می شود رابطه ی عاشقانه ی آن ها از ۳ سال قبل آغاز شد.

او قبلاً با یک مرد روس ثروتمند به نام ایگور تاراباسوف نامزد کرده بود. این زوج در سال ۲۰۱۶ از یکدیگر جدا شدند. فیلمی از تاراباسوف در یکی از سواحل یونان منتشر شد که او را در حال ضرب و شتم لوهان نشان می داد.

لوهان خود در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه ای این حادثه را تأیید کرد اما تاراباسوف همه ی ادعاها درباره ی داشتن رفتارهای خشونت آمیز را رد کرده است.

لیندزی لوهان ۳ سالی است که در دبی سکونت دارد. او در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای درباره ی تصمیمش برای زندگی در کشوری دیگر گفته بود: «زندگی در نیویورک را دوست دارم اما آرامشی که از زندگی در خاورمیانه به دست آورده ام را هم دوست دارم چون در دبی خبری از دوربین نیست و می توانم روی کارهایی که می خواهم در زندگی ام انجام دهم تمرکز کنم. هر لحظه زیر ذره بین نیستم. می توانم یک زندگی خصوصی و یک زندگی عمومی داشته باشم، اما زمانی که خودم بخواهم. فکر می کنم این مسأله ی واقعاً مهمی باشد.»

لیندزی لوهان بازیگری را از سن ۱۰ سالگی با بازی در یک سریال تلویزیونی آغاز کرد و پس از آن در حالی که ۱۲ سال داشت در بازسازی سینمایی دیزنی از فیلم «دام والدین» (The Parent Trap) نقش آفرینی کرد. او در دوران نوجوانی نیز به فعالیت بازیگری خود با بازی در چند فیلم سینمایی ادامه داد. لوهان از سال ۲۰۱۹ و پس از بازی در یک تریلر وحشت به نام «در میان سایه ها» (Among the Shadows)، فعالیتی در زمینه ی بازیگری نداشت تا اینکه در سال ۲۰۲۲ با فیلم Falling for Christmas به این عرصه بازگشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو