بهترین فیلم های فانتزی 2023 ؛ معرفی 10 فیلم جدید ژانر فانتزی

بهترین فیلم های فانتزی 2023 ؛ معرفی 10 فیلم جدید ژانر فانتزی


منبع: پلازا

21

1401/9/13

21:02


بهترین فیلم های فانتزی 2023 ؛ معرفی 10 فیلم جدید ژانر فانتزی

اگر از طرفداران ژانر فانتزی هستید و همیشه دنبال جدیدترین فیلم های جادویی و فانتزی می‌گردید، این مقاله برای شماست. با ما همراه باشید تا مروری بر بهترین فیلم های فانتزی 2023 داشته باشیم.

بسیاری از افراد برای تجربه اتفاقات جدید و فاصله گرفتن از زندگی عادی خود به دنیای فیلم‌ها پناه می‌برند. در چنین شرایطی فیلم‌های چه ژانری می‌توانند بهتر از جدیدترین فیلم های جادویی و فانتزی، آن آدم را به دنیایی جدید و شگفت‌انگیز ببرند؟ بهترین فیلم های فانتزی 2022 آن دسته فیلم‌هایی هستند که به جای نشان دادن یک دنیای جدید و جالب، شما را به آن‌جا منتقل می‌کنند و کمک می‌کنند خودتان را وسط آن همه هیجان و اتفاقات عجیب و غریب تصور کنید. در این مقاله از پلازا نیز قصد داریم به معرفی فیلم‌های فانتزی و افسانه‌ای و برترین فیلم های جادوگری ۲۰۲۳ بپردازیم و ببینیم سال جدید میلادی چه فیلم‌هایی را برایمان به ارمغان می‌آورد.

فهرست مطالب:

بهترین فیلم های فانتزی 2023

در این بخش با برخی از بهترین فیلم‌های فانتزی سال جدید میلادی اعم از برترین فیلم‌های فانتزی تخیلی، افسانه‌ای و برترین فیلم های جادوگری ۲۰۲۳ آشنا می‌شویم.

1. گرگ جوان: فیلم (Teen Wolf: The Movie) ؛ از بهترین فیلم های فانتزی 2023

برترین فیلم های جادوگری ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: 26 ژانویه 2023 (6 بهمن 1401)
  • ژانر: فانتزی، ماورایی، تریلر، نوجوانانه
  • کارگردان: راسل مالکهی (Russell Mulcahy)
  • بازیگران: تایلر پوزی، کریستال رید، تایلر هوچلین، هالند رودن، کالتن هاینز

گرگ جوان یکی از فیلم های سینمایی فانتزی تخیلی 2023 است که در ژانر تریلر، اکشن و نوجوانانه ساخته شده. این فیلم بر اساس سریال تین وولف (گرگ جوان) و در ادامه‌ی آن ساخته شده و ماجراهای گرگینه‌ای به نام اسکات مک‌کال را دنبال می‌کند که باید از شهرش دربرابر یک تهدید جدید محافظت کند. قرار بر این است که این فیلم فانتزی اکشن ۲۰۲۳ در ماه ژانویه توسط Paramount+ منتشر شود.

2. فیلم سیاه چاله ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves)

جدیدترین فیلم های جادویی

  • تاریخ انتشار: 31 مارس 2023 (11 فروردین 1402)
  • ژانر: فانتزی، ماجراجویی
  • کارگردان: جاناتان گلدستاین (Jonathan Goldstein) و جان فرانسیس دالی (John Francis Daley)
  • بازیگران: کریس پاین، میشل رودریگز، رگی ژان-پیج، جاستیس اسمیت، سوفیا لیلیس، هیو گرانت

فهرست برترین فیلم فانتزی 2023 را با فیلم سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان یا همان دانجنز اند دراگونز ادامه می‌دهیم. این فیلم همانطور که از نامش پیداست بر اساس بازی رومیزی و نقش‌آفرینی دانجنز اند دراگونز ساخته شده و داستان آن در سرزمین‌های فراموش‌شده رخ می‌دهد. مراحل تولید این عنوان از بهترین فیلم های فانتزی 2023 از سال 2013 آغاز شد. این فیلم ابتدا تحت مالکیت کمپانی برادران وارنر بود و سپس به پارامونت پیکچرز واگذار شد. سرانجام فیلمبرداری فیلم سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان: افتخار میان دزدان در سال 2021 آغاز شد و اکنون قرار است این فیلم در مارس ۲۰۲۳ در اختیار طرفداران دنیای سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان قرار بگیرد.

داستان فیلم دانجنز اند دراگونز، از بهترین فیلم های فانتزی 2023، درباره یک دزد جذاب و دوستان ماجراجوی او است که یک مأموریت جدید را برای پیدا کردن یک عتیقه گمشده آغاز می‌کنند اما طولی نمی‌کشد که دردسرهای آن‌ها شروع می‌شود…

3. فیلم رنفیلد (Renfield) ؛ از بهترین فیلم های فانتزی 2023

فیلمهای سینمایی افسانه ای 2023

  • تاریخ انتشار: 14 آوریل 2023 (25 فروردین 1402)
  • ژانر: کمدی-ترسناک، فانتزی، هیولایی
  • کارگردان: کریس مک‌کی (Chris McKay)
  • بازیگران: نیکلاس هولت، آکوافینا، بن شوارتز، نیکلاس کیج

وقتی حرف از فیلمهای سینمایی افسانه ای 2023 در میان باشد،‌ نمی‌توانیم نام فیلم رنفیلد را از قلم بیندازیم. این فیلم که در ژانر ترسناک-کمدی و فانتزی هیولایی ساخته شده، داستان رفنیلد، خدمتکار کنت دراکولا را روایت می‌کند که وقتی عاشق می‌شود، تصمیم می‌گیرد کارش را رها کند. این فیلم قرار است در آوریل 2023 توسط کمپانی یونیورسال پیکچرز در اختیار طرفداران ژانر فانتزی قرار بگیرد.

4. فیلم پری دریایی کوچک (The Little Mermaid) ؛ از جدیدترین فیلم های جادویی

برترین فیلم فانتزی 2023

  • تاریخ انتشار: 26 مه 2023 (5 خرداد 1402)
  • ژانر: موزیکال، فانتزی، عاشقانه
  • کارگردان: راب مارشال (Rob Marshall)
  • بازیگران: هلی بیلی، دیوید دیگز، جیکوب ترمبلی، آکوافینا، خاویر باردم، ملیسا مک‌کارتی

پری دریایی کوچک یکی از فیلم های فانتزی پرنسسی 2023 است که در ماه مه این سال منتشر می‌شود. این فیلم لایو اکشن فانتزی بر اساس انیمیشن پری دریایی کوچک دیزنی محصول 1989 و داستانی قدیمی از هانس کریستین اندرسون (Hans Christian Andersen) ساخته شده است. از سال 2016 صحبت‌هایی درباره ساخت نسخه‌ای بازآفرینی‌شده از انیمیشن پری دریایی کوچک وجود داشت و یک سال بعد نیز دیزنی اعلام کرد راب مارشال وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن فانتزی را برعهده خواهد داشت. بازیگران این فیلم در سال 2019 انتخاب شدند و فیلمبرداری آن نیز در سال 2021 انجام شد.

در این عنوان از مورد انتظار ترین فیلمهای فانتزی عاشقانه ۲۰۲۳ داستان آریل، کوچکترین دختر شاه تریتون را دنبال می‌کنیم. شاه تریتون فرمانروای سرزمین آتلانتیس است که درون دریا قرار دارد. آریل که یک پری دریایی است همیشه علاقه خاصی به دنیای انسان‌ها داشته و وقتی عاشق شاهزاده اریک می‌شود، ماجراهای مختلفی برایش رخ می‌دهد.

5. فیلم Woland ؛ از بهترین فیلم های فانتزی 2023

لیست فیلم های فانتزی جدید 2023

  • تاریخ انتشار: مه 2023 (اردیبهشت یا خرداد 1402)
  • ژانر: فانتزی، درام
  • کارگردان: مایکل لاکشین (Michael Lockshin)
  • بازیگران: یوگنی سیگانوف، یولیا اسنیگر، آگوست دیل

فیلم Woland از فیلمهای سینمایی افسانه ای 2023 و محصول کشور روسیه است. این فیلم در ماه مه 2023 و توسط کمپانی Universal Pictures منتشر می‌شود. داستان این عنوان از بهترین فیلم های فانتزی 2023 در دهه 1930 و در مسکو رخ می‌دهد. فیلم Woland درباره یک نویسنده مشهور است که آثارش توسط دولت شوروی سانسور شده‌اند و دیگر در صحنه‌های نمایش اجرا نمی‌شوند. همکارانش از او دوری می‌کنند و طولی نمی‌کشد که او از همه‌جا طرد می‌شود. اما پس از آشنایی با مارگاریتا، زندگی این نویسنده به مرور تغییر می‌کند…

6. فیلم باربی (Barbie)

فیلم های سینمایی فانتزی تخیلی 2023

  • تاریخ انتشار: 21 جولای 2023 (30 تیر 1402)
  • ژانر: عاشقانه، کمدی، فانتزی
  • کارگردان: گرتا گرویگ (Greta Gerwig)
  • بازیگران: مارگو رابی، رایان گاسلینگ

فیلم باربی یکی از آن آثاری است که مدت‌هاست ما را چشم انتظار نگه داشته. اکران این فیلم از سال 2017 تا کنون مدام به تعویق افتاده است و سرانجام قرار است در تابستان 2023 شاهد انتشار این فیلم باشیم. فیلم باربی در واقع اولین فیلم عاشقانه کمدی و فانتزی است که بر اساس داستان عروسک باربی ساخته شده است. در این فیلم شاهد هنرنمایی مارگو رابی (Margot Robbie) و رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در نقش باربی و کن هستیم. داستان این فیلم نیز از این قرار است که پس از اخراج باربی از شهر باربی‌ها، او به دنیای انسان‌ها می‌آید تا زندگی جدیدی را آغاز کند.

7. فیلم وونکا (Wonka) ؛ از بهترین فیلم های فانتزی 2023

فیلم های فانتزی پرنسسی 2023

  • تاریخ انتشار: 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402)
  • ژانر: موزیکال، فانتزی
  • کارگردان: پل کینگ (Paul King)
  • بازیگران: تیموتی شالامی، کیگان-مایکل کی، سالی هاوکینز، جیم کارتر، مت لوکاس

نام فیلم وونکا نیز در لیست فیلم های فانتزی جدید 2023 به چشم می‌خورد. این فیلم در واقع پیش‌درآمدی بر کتاب چارلی و کارخانه شکلات‌سازی به قلم رولد دال (Roald Dahl) است. تیموتی شالامی در این فیلم نقش ویلی وونکای جوان را ایفا می‌کند که هنوز کارخانه شکلات‌سازی‌اش را احداث نکرده است و ماجراهای مختلفی را از سر می‌گذراند. فیلم وونکا ابتدا قرار بود در مارس ۲۰۲۳ منتشر شود اما اکران آن به تعویق افتاد و باید تا زمستان ۲۰۲۳ منتظر انتشار این فیلم بمانیم.

8. فیلم پیتر پن و وندی (Peter Pan & Wendy)

فهرست فیلمهای فانتزی چینی ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: فانتزی، ماجراجویی
  • کارگردان: دیوید لوری (David Lowery)
  • بازیگران: السکاندر مولونی، اور اندرسن، یارا شهیدی، جیم گافیگان، آلن تودیک

پیتر پن یکی از فیلمهای سینمایی افسانه ای 2023 است که بر اساس انیمیشنی با همین نام و محصول سال 1953 ساخته شده. این عنوان از جدیدترین فیلم های جادویی، ماجرای پسری را به تصویر می‌کشد که بزرگ نمی‌شود. او با سه دوست جدیدش راهی سرزمین «نِوِرلند» می‌شود؛ سرزمینی جادویی و عجیب و غریب که برای رسیدن به آن باید ماجراهای مختلفی را از سر بگذرانند.

انتظار می‌رود فیلم پیتر پن و وندی از برترین فیلم های جادوگری ۲۰۲۳ باشد و بتواند توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. حال باید صبر کنیم و ببینیم که این عنوان از فیلم های جادوگری دیزنی 2023 چه امتیازی از بینندگان و منتقدان دریافت می‌کند و آیا می‌تواند به فهرست بهترین فیلم های فانتزی 2023 راه یابد یا خیر.

9. فیلم ماه سرکش (Rebel Moon)

مورد انتظار ترین فیلمهای فانتزی عاشقانه ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: افسانه‌ای، علمی تخیلی
  • کارگردان: زک اسنایدر (Zack Snyder)
  • بازیگران: صوفیا بوتله، چارلی هونام، ری فیشر

فیلم ماه سرکش یک فیلم علمی تخیلی و افسانه‌ای است و انتظار می‌رود از بهترین فیلمهای سینمایی افسانه ای 2023 باشد. این فیلم توسط زک اسنایدر کارگردانی شده و داستان یک کلنی در آخر کهکشان را روایت می‌کند که مورد تهدید نظامی قرار گرفته است. شهروندان این کلنی نیز تصمیم می‌گیرند یک زن جوان با گذشته‌ای رازآلود را مأمور کنند تا با گرد هم آوردن جنگجویان سیاره‌های مجاور، از این کلنی محافظت کند.

فیلم ماه سرکش، از فیلم های فانتزی افسانه ای ۲۰۲۳، در سال 2023 توسط شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. قرار بر این است که دنباله ای نیز برای این فیلم ساخته شود.

10. فیلم دمزل (Damsel)

فیلم های جادوگری دیزنی 2023

  • تاریخ انتشار: 2023
  • ژانر: فانتزی، ماجراجویی
  • کارگردان: خوان کارلوس فرسنادیو (Juan Carlos Fresnadillo)
  • بازیگران: میلی بابی براون، آنجلا باست، رابین رایت، شهره آغداشلو، نیک رابینسون

معرفی جدیدترین فیلم های جادویی و پرنسسی را با فیلم دمزل به اتمام می‌رسانیم. این فیلم درباره دختر جوانی است که درست وقتی فکر می‌کرد با ازدواج با شاهزاده رویاهایش درهای خوشبختی به رویش باز شده‌اند، متوجه می‌شود قرار است او را برای اژدهای مقدس سرزمینش قربانی کنند. در چنین شرایطی او باید تا وقتی که کسی به کمکش می‌آید مقاومت کند اما مشکل اینجاست که هیچکس قرار نیست به او کمک کند! این عنوان از فیلمهای سینمایی افسانه ای 2023 توسط شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد و در آن شاهد نقش‌آفرینی ستاره جوان و محبوب این روزهای سینما و تلویزیون یعنی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) هستیم.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین فیلم‌های فانتزی نظیر برترین فیلم های جادوگری ۲۰۲۳، بهترین فیلمهای سینمایی افسانه ای 2023 و بهترین فیلم‌های فانتزی اکشن و ماجراجویی پرداختیم. شما منتظر انتشار کدامیک از این فیلم‌ها هستید؟ آیا دوست دارید با فهرست فیلمهای فانتزی چینی ۲۰۲۳ آشنا شوید؟ نظرتان درباره لیست بهترین فیلم فانتزی کره ای ۲۰۲۳ چیست؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما و خوانندگان پلازا در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو