بهترین و بدترین تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲؛ نام رونالدو در میان بدترین‌ها

بهترین و بدترین تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲؛ نام رونالدو در میان بدترین‌ها


منبع: روزیاتو

7

1401/9/13

23:02


بهترین و بدترین تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲؛ نام رونالدو در میان بدترین‌ها

بهترین و بدترین تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲؛ نام رونالدو در میان بدترین‌ها

بهترین و بدترین تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شد و در کمال ناباوری، نام کریستیانو رونالدو در فهرست بدترین تیم منتخب قرار دارد هر چند لیونل مسی توانسته جایی برای خود در میان سه بازیکن برتر و تیم منتخب پیدا کند. لیونل مسی و کیلیان امباپه در میان نام های بزرگی هستند که بهترین بازیکنان مرحله گروهی جام جهانی بوده اند. این دو بازیکن تیم پاری سن ژرمن نقش مهمی در راهیابی تیم های آرژانتین و فرانسه به مرحله حذفی داشته اند.

بهترین و بدترین تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر

در میان تمام بازیکنانی که در مرحله گروهی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ حضور داشته اند بهترین عملکرد به برونو فرناندز رسیده است که در تیم منتخب مرحله گروهی از نگاه مجله Sofascore توانسته بالاترین امتیاز، ۸.۶ از ۱۰، را به خود اختصاص دهد، تیمی که در آن نامی از هیچ بازیکن تیم ملی انگلیس دیده نمی شود. ستاره تیم منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال یکی از سه بازیکنی است که نمره متوسط بیش از ۸ را در کنار وویژک شزنی دروازه بان تیم ملی لهستان و آنتوان گریزمن مهاجم تیم ملی فرانسه به دست آورده اند.

بازیکن خط میانی پرتغال در دو بازی ابتدایی تیمش تمام ۹۰ دقیقه را در زمین حضور داشت و نقش مهمی در پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر غنا در مسابقه ابتدایی یاران فرناندو سانتوس و سپس پیروزی ۲ بر صفر برابر اروگوئه داشت. بعد از اینکه صعود پرتغال به مرحله حذفی تضمین شد، فرناندز در شکست دو بر یک برابر کره جنوبی روی نیمکت نشست تا برای بازی های دور حذفی استراحت کند. لیونل مسی نیز با امتیاز متوسط ۷.۹۳ توانسته بهترین بازیکن تیم ملی آرژانتین باشد، بازیکنی که در شکست دو بر یک در بازی اول برابر عربستان یک گل برای تیمش از نقطه پنالتی به ثمر رساند و در پیروزی مهم دو بر صفر برابر مکزیک نیز گل اول را به ثمر رسانده و پاس گل دوم را فراهم کند.

او در پیروزی دو بر صفر برابر لهستان نیز بازی خوبی از خود ارائه داده و علیرغم از دست دادن یک پنالتی، نقش مهمی در رساندن تیمش به مرحله حذفی داشت. مسی شب گذشته در بازی برابر استرالیا که با برد دو بر یک تیمش همراه بود، گل اول تیمش را نیز به ثمر رساند. امباپه با امتیاز ۷.۵۳ از ۱۰ تاکنون در دو بازی انجام شده برای تیم ملی فرانسه سه بار موفق به گلزنی شده است که با برد برابر استرالیا و دانمارک همراه بود و در بازی سوم که با شکست یک بر صفر برابر مراکش همراه بود به عنوان جایگزین وارد زمین شد.

از دیگر بازیکنانی که نامشان در فهرست بهترین بازیکنان دور گروهی جام جهانی قطر از نگاه مجله Sofascore به چشم می خورد نام یووژک شزنی دروازه بان تیم یوونتوس و تیم ملی لهستان با امتیاز ۸.۲ به چشم می خورد که در سه مسابقه اول توانست دو بار کلین شیت کند که با تساوی بدون گل مقابل مکزیک و پیروزی دو بر صفر برابر عربستان همراه بود و پنالتی لیونل مسی را نیز در بازی برابر آرژانتین دفع کرد. در تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی، نام دو مدافع از تیم های حذف شده نیز به چشم می خورد، جایی که آندرس کریستنسن از تیم ملی دانمارک با امتیاز ۷.۵۳ و ژان شارل کاستلتو از تیم ملی کامرون با امتیاز ۷.۷۵ بهترین مدافعان مرکزی تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی قطر هستند.

کاستلتو در تساوی سه بر سه تیمش برابر صربستان گلزنی کرد و در بازی برابر برزیل نیز مانع از گلزنی مهاجمان سرشناس سلسائو شد، در حالی که تیم کریستنسن تنها سه گل در مرحله گروهی دریافت کرد و در بازی برابر فرانسه بود که مدافع بارسلونا موفق به گلزنی با ضربه سر شد. اشرف حکیمی با امتیاز ۷.۴ دیگر مدافعی است که در فهرست بازیکنان منتخب مرحله گروهی جام جهانی قرار گرفته است، بازیکن تیم ملی مراکش که تنها یک گل در سه بازی اول دریافت کرد و آن هم گل به خودی نایف آگورد در مقابل کانادا بود.

تئو هرناندز بازیکن تیم ملی فرانسه با ۷.۸۵ نیز دیگر مدافع تیم منتخب جام جهانی در مرحله گروهی است. در ساختار ۴-۱-۳-۲، کاسمیرو ستاره تیم منچستر یونایتد و تیم ملی برزیل با امتیاز ۷.۸ در فهرست بهترین بازیکنان خط میانی مرحله گروهی قرار دارد. فرناندز و مسی جلوتر از او قرار گرفته و گریزمان با امتیاز ۸.۱۳ نیز خط میانی تیم منتخب را تکمیل می کند. در خط حمله نیز در کنار امباپه نام کودی گاکپو بازیکن تیم ملی هلند با امتیاز ۷.۵۷ دیده می شود که تاکنون در تمام بازی های تیم ملی کشورش در مرحله گروهی گلزنی کرده است و از شانس بالایی برای کسب کفش طلای این مسابقات قرار دارد.

در بدترین تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی قطر نیز کریستیانو رونالدو سرشناس ترین چهره ای است که دیده می شود و امتیاز ۶.۳۷ را از ۱۰ دریافت کرده است. چهار بازیکن تیم ملی قطر نیز در این تیم دیده می شود و دو بازیکن خط میانی کاستاریکا، فرانسیسکو کالوو و اسکار دوارته نیز دو بازیکن دیگر این تیم هستند. عبدالله المکی بازیکن تیم ملی عربستان سعودی در خط میانی این تیم بسیار ضعیف بوده و آلیستار جانستون بازیکن خط میانی تیم ملی کانادا نیز بعد از سه شکست در میان بدترین تیم منتخب مرحله گروهی دیده می شود. تاخون بوشانان دیگر همبازی جانستون و متیو لکی بازیکن خط میانی تیم ملی استرالیا نیز در این فهرست دیده می شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو