آزمون پول: کی پول برداشته اگه تیزی زودی بگو

منبع: گفتنی

13

1401/9/13

23:58


آزمون پول: آیا می توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید! به تست بینایی امروز توجه کنید. سعی کنید به ما بگویید که چه کسی در تصویر پول زن را برداشته است؟ اگر زودتر جواب را پیدا کنی از …

آزمون پول: آیا می توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید!

به تست بینایی امروز توجه کنید. سعی کنید به ما بگویید که چه کسی در تصویر پول زن را برداشته است؟ اگر زودتر جواب را پیدا کنی از یه دعوای پر دردسر پیشگیری میشه.

 

شما برای حل آزمون پول فقط 3 ثانیه فرصت دارید!

 

تصویر آزمون پول

آزمون پول- چه کسی پول زن رو برداشته؟

برای دیدن پاسخ آزمون پول به پایین صفحه مراجعه کنید:

.

.

.

.

پاسخ آزمون پول

اگر در کمتر از 3 ثانیه پاسخ آزمون پول رو پیدا کردی یعنی دید فوق العاده ای داری!

پاسخ آزمون پول

 

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

کاربرد تست های بینایی چیست؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد. و البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف جهت مواجه با مشکلات آموزش می دهند. و در آخر، پازل ها و تست های بینایی به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

تست های باحال دیگه که باید دید!

آزمون شناسایی هنرمند فیک کدومه؟فقط قهارترین ها موفق می شوند!

آزمون خانوم پولدار را حل کن تا بفهمم خیلی زرنگ و تیزی!

این مرد خوش شانس چجوری در رفته و زنده مونده؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو