چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ استایل آقایان

چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ استایل آقایان


منبع: تیپ زا

51

1401/9/14

00:11


چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ استایل آقایان چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ استایل آقایان به احتمال زیاد شما یک عامل کوچک اما مهم را نادیده گرفته اید  نوع بدن. احتمالاً تیپ بدنی شما با مردی که در عکس است ندارید. نتیجه؟ آنچه برای او مناسب است می کند برای شما مناسب […]

چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ استایل آقایان

چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ استایل آقایان

چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ استایل آقایان به احتمال زیاد شما یک عامل کوچک اما مهم را نادیده گرفته اید  نوع بدن. احتمالاً تیپ بدنی شما با مردی که در عکس است ندارید. نتیجه؟ آنچه برای او مناسب است می کند برای شما مناسب نیست؟

در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه در آینده از این اشتباه جلوگیری کنید و به شما نشان می‌دهیم که چگونه متناسب با تیپ بدن خود لباس بپوشید.

نوع بدن و شکل شما باید همیشه بر ترند مد ترجیح داده شود.

شکل بدن شماره 1 برای مردان – مثلث

بیشتر مردان تمایل دارند که دور کمر و باسن نسبت به قسمت بالای بدنشان متعادل باشد، به خصوص با افزایش سن. این یک شکل مثلثی طبیعی با پایه در کمر و نوک در صورت ایجاد می کند.

داشتن فرم بدن مثلثی به این معنی نیست که شما در خوش اندامی هستید ، اما در پیدا کردن لباس هایی که کل بدن شما را متناسب به نظر می رسد. بیشتر لباس‌های مردانه با در نظر گرفتن اثر معکوس طراحی می‌شوند در بالا پهن و در کمر باریک‌تر.

چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ استایل آقایان

لباس مردانه با فرم بدن مثلثی

راه راه : این الگو جلوه ای ایجاد می کند که باعث کشیده شدن و لاغر شدن قسمت بالایی بدن می شود. راه راه های افقی تنها در صورتی ترجیح داده می شوند که از سینه به سمت بالا قابل مشاهده باشند.

کت و شلوار: به جای استفاده از کت های دو سینه که تا کمر حجیم می شوند، یک کت تک سینه را انتخاب کنید تا تناسب راحت و لاغری بیشتری داشته باشید. ژاکت‌های خود را برای تناسب ساختاری در بالا اما با فضای اضافی در اطراف کمر طراحی کنید.

چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ استایل آقایان

لباس هایی که باید برای مردان با فرم بدن مثلثی اجتناب کنید

یقه‌ : هر این مدل‌ها یقه و شانه‌ها را باریک نشان می‌دهند و در عین حال هر گونه گردی در کمر را برجسته می‌کنند.

رنگ های روشن تر و طرح های شلوغ: الگوهای پررنگ و روشن توجه را به سمت بالاتنه مثلثی شکل شما جلب می کند.

آن‌ها را به شکل مربع‌ ، عینک، جوراب و وسایل ورزشی، در لباس خود بکار ببرید. کمربندهای پررنگ فقط به پهنای کمر شما توجه می کنند.

شکل بدن شماره 2 برای مردان – مثلث معکوس

قفسه سینه و شانه های شما به طور قابل توجهی در مقایسه با کمر و باسن شما پهن تر است. شما احتمالاً هر هفته ساعت‌ها را در باشگاه سپری می‌کنید و یک پمپ عضلانی حسادت‌انگیز ایجاد می‌کنید. جلسات تمرینی پرتحرک در باشگاه باعث برجسته شدن شانه ها و ران ها و کمر باریک می شود.

از آنجایی که اکثر تولید کنندگان به مردانی که خوش اندام نیستند می پردازند خرید لباس می تواند برای این تیپ بدنی چالش برانگیز باشد.

هدف شما باید این باشد که اندام خوش فرم و متناسب خود را به نمایش بگذارید.

چگونه برای تیپ اندام خود لباس بپوشیم؟ استایل آقایان

اگر عضلانی هستید چه باید بپوشید؟ لباس‌هایی بپوشید که به هم ریختگی بصری را کاهش می‌دهند و بر خطوط تمیز و تیز نیم تنه‌تان تأکید می‌کنند.

به قسمت میانی و پایین تنه خود ست کنید و در عین حال نسبت بالاتنه به خوبی توسعه یافته خود را متعادل کنید.

تیپ بدنی مرد عضلانی

پیراهن‌ : می‌توانید برای نشان دادن اندام فوق‌العاده متناسب خود، پیراهن بپوشید، اما به یاد داشته باشید که سایزتان را بالا ببرید.

شما می خواهید به تناسب اندام خود اشاره ای ظریف داشته باشید، نه اینکه با پوشیدن لباس هایی که در آغوش کشیده اند، آن را فریاد بزنید.

تی شرت های معمولی با یقه V: شکل یقه روی سینه شما تأثیری باریک دارد و چشم را به سمت پایین و از پهن ترین قسمت بالاتنه شما می کشاند. از تی‌شرت‌های یقه V دور خودداری کنید.

 شلوار جین راسته: شلوار جین تنگ مردانه پاهای شما را برجسته می کند. شلوارهای باریک به خوبی جواب می دهند. پوشیدن شلوارهای طرح دار، ، توجه را از بالاتنه نسبتا پهن شما پرت می کند.

کت : ژاکت‌های باریک که از خط طبیعی سیلوئت شما پیروی می‌کنند، با تفاوت بیشتر بین پهنای نیم تنه و پهنای کمر.لباس هایی که باید برای مردان با فرم بدن مثلثی معکوس اجتناب شود

فرم بدن شماره 3 برای مردان – مستطیل

مردانی که فرم بدنی مستطیلی دارند معمولاً استایلی بلند و باریک دارند. عرض شانه های آنها تقریباً به اندازه کمر و باسن است.

لباس مردانه با فرم بدن مستطیل

از لباس‌ها برای گشاد کردن شانه‌ها استفاده کنید و از بالا به پایین جلوه‌ای از یک باریکه ظریف را اضافه کنید. شما باید یک توهم از ساختار ایجاد کنید.

لباس مردانه با فرم بدن مستطیل

شکل بدن شماره 4 برای مردان – بیضی شکل

لباس مردانه با فرم بدن بیضی شکل

شلوار : کمر شلوار باید همیشه راحت گشاد باشد، هرگز کمربند آنقدر تنگ نباشد که چروک شود.

لباس هایی که باید برای مردانی با فرم بدن بیضی شکل خودداری کنید

کمر باریک ترین نقطه روی تنه یک مرد معمولی است. قفسه سینه به طور پیوسته تا استخوان ترقوه و شانه ها که وسیع ترین قسمت های تنه هستند، گشاد می شود. این به بدن یک شکل کلی ذوزنقه ای می دهد که سمت کوتاه تر در پایین است.

لباس مردانه با فرم بدن بیضی شکل

شلوار : از لباس های گشاد خودداری کنید. مارکی با تناسب نزدیک پیدا کنید یا شلوارهای خود را متناسب کنید. از نظر استایل، بیشتر رنگ‌ها و الگوها باید به خوبی با ساختار شما کار کنند. سرآستین ها و چین ها به سلیقه شخصی بستگی دارد.

ژاکت : کت و شلوار کت شما را باریک تر می کند و باعث می شود شکم شما باریک تر به نظر برسد و شانه های شما پهن تر به نظر برسد. آن را با یک دکمه در قسمت کمر بپوشید تا بیشترین تاثیر را داشته باشید.

کمی شلوغی چیز خوبی است، به شرطی که شکل اولیه بدن شما (و به خصوص بالاتنه) دست نخورده باقی بماند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو