گریه‌های مسیح علی نژاد چقدر آب می خورد؟

منبع: ساعد نیوز

7

1401/9/14

08:59


ساعد نیوز: معاون سیاسی استاندار مازندران گفت: همکار مسیح علی نژاد گفته است او برای هر گریه‌ای که می کند چند صد دلار پول می‌گیرد.

گریه‌های مسیح علی نژاد چقدر آب می خورد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سلگی در جلسه شورای اداری شهرستان بابل گفت: باید دریابیم علت این دشمنی ها چیست، دشمنی هایی که این روز ها اصل نظام رو نشانه رفته است.

او افزود: در این پروژه کارفرما رژیم صهونیستی و پادوی آن ها هم آل سعود و مجری این پروژه منافقین هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه این پروژه ها برنامه ریزی شده است، ادامه داد: امثال مسیح علینژاد این طرح را شروع کرده بود و بابت همین تخریب ها صد ها هزار دلار پول دریافت کرد

سلگی گفت: حتی همکارش گفته بود او برای هر گریه ای که به مانند اشک تمساح می ریزد چند صد دلار پول می گیرد.

تصویر

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به نقش سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و افزود: اخیراً در صفحه علی کریمی که در اختیار گروه منافقین است همه دیدیم که چگونه دین و امامان ما را تخریب کرده بود

او گفت: نقش سلبریتی ها را در این اتفاقات فراموش نخواهیم کرد و قطعا با تک تک آن ها که در آشوب و خون پاشی دست داشتند برخورد می شود

سلگی افزود: مردم بداند طرح جوانان محلات طرح و نقشه منافقین برای به آشوب کشیدن کشور است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه برخی ها از استقلال ایران نگران هستند، ادامه داد:کشوری که در ۸ سال دفاع مقدس سیم خاردار را وارد می کرد امروز بروزترین موشک های دنیا را به همت جوانانش تولید می کند.

عزیززاده گرجی فرماندار ویژه شهرستان بابل نیز در این جلسه گفت: تامین منافع مردم فلسفه وجودی هر یک از دستگا های اجرایی است و انتظار می رود مدیران و ادارات حضور پر رنگ برای حل مشکلات داشته باشند.

او افزود: عملکرد مدیران شهرستان در یک بازه زمانی ۶ ماهه مورد ارزیابی قرار می گیرد و با مدیرانی که انتظارات را برآورده نکنند برخورد خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو