سامانه منادا monada.iau.ir

سامانه منادا monada.iau.ir


16

1401/9/14

09:35


دانشگاه آزاد برای ثبت و پیگیری درخواست های انتقالی، سامانه منادا را راه اندازی کرده است. دانشجویان تمامی واحدهای دانشگاه آزاد می توانند با ورود به این سامانه مراحل ثبت درخواست انواع انتقالی دانشجویی را به صورت غیر حضوری به ثبت برسانند. با راه اندازی سایت منادا از اتلاف وقت دانشجویان به ویژه افراد غیر …

سامانه منادا monada.iau.ir

دانشگاه آزاد برای ثبت و پیگیری درخواست های انتقالی، سامانه منادا را راه اندازی کرده است. دانشجویان تمامی واحدهای دانشگاه آزاد می توانند با ورود به این سامانه مراحل ثبت درخواست انواع انتقالی دانشجویی را به صورت غیر حضوری به ثبت برسانند. با راه اندازی سایت منادا از اتلاف وقت دانشجویان به ویژه افراد غیر بومی، جلوگیری به عمل آمده و در نتیجه میزان رفاه دانشجویان افزایش یافته است.

توجه داشته باشید ثبت درخواست انتقالی تنها در بازه های زمانی مشخصی انجام می شود، بنابراین توجه به اطلاعیه های دانشگاه آزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اهمیت این موضوع، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی جوانب مختلف سامانه منادا بپردازیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با سامانه منادا

دانشگاه آزاد با توجه به تعداد بسیار زیاد دانشجویان و واحدهای دانشگاهی خود، سامانه های مختلفی را برای کاهش مراجعات حضوری راه اندازی کرده است. سامانه هایی که با اهداف برگزاری کلاس، آزمون، ثبت نام، شرکت در دوره های مختلف و… فعال شده اند. در این میان سامانه منادا برای تسریع روند انجام امورات مربوط به انتقال های دانشجویی در دسترس قرار گرفته است.

برای اطلاع از روش های استعلام معافیت تحصیلی بر روی لینک کلیک کنید.

کم نیستند تعداد دانشجویانی که بعد از پذیرفته شدن در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد، تمایل دارند واحد دانشگاهی خود را بنا به دلایل مختلف تغییر دهند. در گذشته تمامی امورات مربوط به اخذ انواع انتقالی از طریق مراجعات حضوری انجام می شد، ولی در حال حاضر دانشگاه آزاد بستری غیر حضوری را برای انجام این کار فراهم کرده است.

زمان ثبت درخواست مهمانی و انتقالی در سامانه منادا monada.iau.ir

سامانه منادا به منظور انجام امورات مربوط به ثبت درخواست های انتقالی دانشجویان راه اندازی شده است. نکته مهمی که در این مورد وجود دارد، محدودیت زمان برای ثبت درخواست انتقالی است. دانشگاه آزاد هر ساله در دو بازه زمانی، امکان ثبت درخواست انتقالی را فراهم می کند. این زمان برای نیم سال اول تحصیلی حدود نیمه اول شهریور ماه و برای نیم سال دوم تحصیلی حدود نیمه دوم آذر ماه است. بنابراین دانشجویان نمی توانند خارج بازه های زمانی که دانشگاه آزاد اعلام می کند، نسبت به ثبت درخواست انتقالی اقدام کنند.

برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه علم سنجی دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

ورود به سامانه منادا

همانطور که در قسمت های قبلی همین مقاله توضیح دادیم، دانشجویان دانشگاه آزاد برای ثبت درخواست انتقالی باید به سامانه منادا مراجعه کنند. حال چنانچه قصد انجام این کار را دارید باید نشانی اینترنتی monada.iau.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود، سپس بعد از مطالعه شرایط و قوانین، تیک مربوط به پذیرش آن ها را به تایید رسانده و بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

ورود به سامانه منادا

با ورود به مرحله جدید باید کد ملی، شماره دانشجویی، شناسه انتخاب رشته و عبارت امنیتی را در قسمت های مربوطه درج کرده و گزینه “ورود” را انتخاب کنید.

نحوه ورود به سامانه منادا

برای اطلاع از خدمات سامانه دانشجویی بهزیستی بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه منادا monada.iau.ir

برای ثبت نام یا در واقع ثبت درخواست انتقالی در سایت منادا دانشگاه آزاد باید مراحل مختلفی را طی کنید. برای شروع ثبت نام باید مطابق با مراحل گفته شده در قسمت قبلی همین مقاله به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شوید، سپس اطلاعات فردی و آموزشی خواسته شده را در قسمت های مربوطه درج کرده و بر روی گزینه “مرحله بعدی” کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه منادا

در مرحله جدید باید اطلاعات تماس خود را وارد کرده و گزینه “مرحله بعدی” را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه منادا

با انجام مراحل قبلی حال وارد صفحه آیین نامه می شوید که باید یکی از ماده های انتقالی را انتخاب نمایید.

روش ثبت نام در سامانه monada.iau.ir

با ورود به مرحله جدید از شما خواسته می شود که نوع درخواست خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه “مرحله بعدی” کلیک کنید.

مراحل ثبت نام در سامانه monada.iau.ir

سپس باید مطابق با تصویر زیر مقصد را انتخاب کرده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید.

ثبت درخواست در سامانه منادا

با انجام مراحل قبلی، حال وارد صفحه پرداخت هزینه درخواست انتقالی می شوید.

هزینه ثبت درخواست در سامانه منادا

در مرحله جدید پیش نمایشی از اطلاعات وارد شده را مشاهده خواهید کرد. در صورت اطمینان از صحت آن ها باید بر روی گزینه “ثبت نهایی ثبت نام” کلیک نمایید.

ثبت درخواست انتقالی در سامانه منادا

در نهایت کد پیگیری ثبت درخواست در اختیار شما قرار می گیرد.

ثبت درخواست انتقالی در monada.iau.ir

برای اطلاع از نحوه ثبت درخواست در سامانه امریه وزارت علوم بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه می توانیم به سایت منادا دانشگاه آزاد وارد شویم؟

برای ورود به سایت مذکور باید از نشانی اینترنتی monada.iau.ir استفاده کنید و مطابق با توضیحات گفته شده در همین مقاله پیش بروید.

آیا در هر تاریخی از ترم تحصیلی می توانیم در سایت منادا درخواست انتقالی را ثبت کنیم؟

خیر، امکان ثبت درخواست فقط در بازه های زمانی اعلام شده از جانب دانشگاه فراهم می شود.

آیا ثبت درخواست انتقالی در سایت منادا، هزینه دارد؟

بله، بدون پرداخت هزینه، درخواست شما ثبت نهایی نخواهد شد.

آیا برای ثبت درخواست انتقالی مهمان نیز باید به سایت منادا مراجعه کنیم؟

بله، برای ثبت درخواست انواع انتقالی های تحصیلی دانشجویی باید به این سامانه مراجعه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو