عکس جدید حدیث فولادوند غوغا کرد حدیث فولادوند کجاست؟

منبع: شبونه

9

1401/9/14

10:22


عکس جدید حدیث فولادوند غوغا کرد حدیث فولادوند کجاست؟ عکس عجیب از خانم بازیگری که سالها در سینما به عنوان زیباترین بازیگر زن فعالیت داشت. عکس جدید حدیث فولادوند غوغا کرد حدیث فولادوند از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بوده که این روزها فعالیت هنری کم رنگی دارد او در دهه هشتاد به عنوان …

عکس جدید حدیث فولادوند غوغا کرد حدیث فولادوند کجاست؟ عکس عجیب از خانم بازیگری که سالها در سینما به عنوان زیباترین بازیگر زن فعالیت داشت.

عکس جدید حدیث فولادوند غوغا کرد حدیث فولادوند کجاست؟

عکس جدید حدیث فولادوند غوغا کرد

حدیث فولادوند از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بوده که این روزها فعالیت هنری کم رنگی دارد او در دهه هشتاد به عنوان یکی از بازیگران پرکار سینما شناخته می شد اما در دهه ۹۰ حضور کمرنگی در سینما داشت.

خانم فولادوند متولد ۱۳۵۶ است و در حال حاضر ۴۴ سال سن دارد و در سال ۱۳۷۸ وارد دنیای بازیگری شد و در سینما از بازیگران نقش اصلی به شمار می‌آمد.

عکس جدید حدیث فولادوند غوغا کرد حدیث فولادوند کجاست؟

طلاق از همسرش

در سال ۱۳۸۹ با آقای رامبد شکرابی ازدواج کرد اما ازدواج آنها دوام چندانی نداشت و در نهایت از یکدیگر جدا شدند.

همچنین ببینید:

سوابق

این روزها خبری از خانم حدیث فولادوند نیست و گویا در خارج از کشور زندگی میکند یکی از مهمترین فیلم هایی که خانم حدیث فولادوند در آن به ایفای نقش پرداخت فیلم سینمایی شاخه گلی برای عروس بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت فیلمی که در آن جواد رضویان و مجید صالحی نیز بازی می کردند و داستان طنز جالبی داشت.

عکس جدید حدیث فولادوند غوغا کرد حدیث فولادوند کجاست؟

همچنین درخشش فولادوند در تلویزیون با بازی در سریال تلویزیونی سریال گمگشته آغاز شد. او هم‌چنین در مجموعه‌های تلویزیونی سال‌های خاکستری، دیوار شیشه‌ای، معصومیت از دست رفته بازی کرده‌است. وی علاوه بر آن در نمایش مده آ نیز نقش‌آفرینی نموده‌است. حدیث فولادوند در سال ۱۳۸۹ به ازدواج رامبد شکرابی درآمد.

حدیث فولادوند تا کنون بازی‌های قابل قبولی ارائه داده و باعث مطرح شدن وی بین مخاطبان تلویزیون و سینما شده‌است. فولادوند در اوایل بازیگری در سینما بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی ظاهر می‌شد و داشت به ستارهٔ آن روزها تبدیل می‌شد.

عکس جدید حدیث فولادوند غوغا کرد حدیث فولادوند کجاست؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو