اعتصاب مغازه جواهر فروشی علی دایی از 14 تا 16 آذر واقعیت دارد؟

منبع: شبونه

6

1401/9/14

11:22


اعتصاب و تعطیلی مغازه جواهر فروشی علی دایی از 14 تا 16 آذر واقعیت دارد؟ جزئیات تعطیلی را در ادامه این صفحه بخوانید. اعتصاب و تعطیلی مغازه جواهر فروشی علی دایی در فراخوانی که رسانه های ضدانقلاب برای تعطیلی و اعتصاب کسبه ها و به خیابان آمدن مردم داده اند گفته میشود که مغازه علی …

اعتصاب مغازه جواهر فروشی علی دایی از 14 تا 16 آذر واقعیت دارد؟

اعتصاب و تعطیلی مغازه جواهر فروشی علی دایی از 14 تا 16 آذر واقعیت دارد؟ جزئیات تعطیلی را در ادامه این صفحه بخوانید.

اعتصاب و تعطیلی مغازه جواهر فروشی علی دایی

در فراخوانی که رسانه های ضدانقلاب برای تعطیلی و اعتصاب کسبه ها و به خیابان آمدن مردم داده اند گفته میشود که مغازه علی دایی نیز در  تاریخ های ذکر شده تعطیلی شده است.

رسانه های ضدانقلابی اعلام کردند که جواهرفروشی علی دایی اعلام کرده که این مغازه از 14 تا 16 آذر به علت تعمیرات تعطیل است تاریخی که رسانه های معاند برای اعتصاب فراخوان داده بودند.

اعتصاب مغازه جواهر فروشی علی دایی از 14 تا 16 آذر واقعیت دارد؟

تعطیلی تولیدی لباس

لازم به ذکر است که اسفند سال گذشته علی دایی که سال‌ها در زمینه پوشاک و تولیدات ورزشی فعالیت می‌کرد از ادامه فعالیت انصراف داد. در مراسم تجلیل از برترین تولیدکنندگان ورزشی خبر تعطیلی این تولیدکننده داده شد.

شنیده می‌شود؛ بدهی علی دایی به سازمان امور مالیاتی باعث توقف فعالیت وی در تولیدات ورزشی شده است.

این تولیدی در دهه های گذشته برای تیم ملی فوتبال ایران ،سایپا ،صبا باتری و سایر تیم های لیگ برتر البسه ورزشی تولید می کرد.

همچنین ببینید

علی دایی، چهره شاخص فوتبال ایران و جهان، از اوایل دوران بازی حرفه ای تا همین اواخر که دوران مربیگری را پشت سر می گذاشت، در آن واحد یک برند تولیدی پوشاک را به نام خود اداره می کرد. و حالا در خبرها آمده که در مراسم تجلیل از برترین تولیدکنندگان ورزشی خبر تعطیلی تولیدی پوشاک علی دایی اعلام شده است. گفته شده بدهی این اسطوره فوتبال کشور به سازمان امور مالیاتی باعث توقف فعالیت تولیدی وی شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو