بازی ماشین سنگین کامپیوتر در کنار معرفی بهترین بازی های کامیون لپ تاپ

بازی ماشین سنگین کامپیوتر در کنار معرفی بهترین بازی های کامیون لپ تاپ


منبع: پلازا

15

1401/9/14

11:33


بازی ماشین سنگین کامپیوتر در کنار معرفی بهترین بازی های کامیون لپ تاپ

در این مقاله قصد داریم بهترین بازی ماشین سنگین کامپیوتر را برای شما عزیزان معرفی کنیم که بدون شک با دریافت و نصب این بازی ها میتوانید برای دقایق طوانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم آنها شوید.

در این میان بازی های کامیون لپ تاپ براساس یکسری ایتم و بررسی های بعمل آمده انتخاب شده اند که باید بدانید از لحاظ گیم پلی جزو بهترین های جهان بوده اند و گیم پلی خوبی را برای سرگرمی در اختیار شما قرار خواهند داد. اگر قصد دارید به یک کامیون بازی برای ویندوز دسترسی پیدا کنید باما همراه باشید که در ادامه لیست خوبی را در این زمینه برای شما آماده نموده ایم.

فهرست مطالب

بازی کامیون برای کامپیوتر

در این قسمت نیز به معرفی برترین بازی های تریلی و ماشین سنگین برای PC خواهیم پرداخت. اگر بدنبال یک بازی ماشین سنگین کامپیوتر هستید که با ویژگی های آن بتوانید برای روز های طولانی سرگرم شوید باما همراه باشید که در ادامه قصد داریم شمارا با لیست خوبی از بازی های کامیون لپ تاپ اشنا کنیم که براساس ویژگی های واقع گرایانه طراحی و پیاده سازی شده اند.

بازی های کامیونی جدید

بازی های قدیمی ماهیت مناسب و بهتری را در مقایسه با گیم های مشابه داشته اند که در این خصوص میتوانید به گزینه های خوبی دسترسی داشته باشید.

1. Alaskan Truck Simulator بازی ماشین سنگین اسکانیا واقعی

15. Alaskan Truck Simulator بازی ماشین سنگین اسکانیا واقعی

Alaskan Truck Simulator را میتوان یک بازی ماشین سنگین حرفه ای دانست که در آن ویژگی های بسیاری برای سرگرمی درنظر گرفته شده است. این بازی که به شبیه ساز کامیون آلاسکا معروف است در سال 2023 عرضه میشود که شرکت Movie Games S.A. وظیفه انتشار آنرا برعهده خواهد داشت. در میان چالش های دشوار بسیار میتوانید برای مدت زمان خوبی در بازی حضور داشته باشید و بدنبال سرگرمی باشید. طرحی مناسب و وجود سیستم دشواری مراحل از اصلی ترین ویژگی های بازی  Alaskan Truck Simulator بوده که براساس آن میتوانید برای مدت زمان خوبی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم شوید. این بازی آخرین گیم معرفی شده در این لیست بوده که پیشنهاد میشود نظر خود را باما به اشتراک بگذارید.

دانلود بازی Alaskan Truck Simulator برای کامپیوتر

2. بازی Euro Truck Simulator 2 : پرطرفدار ترین کامیون بازی دنیا

بازی ماشین سنگین کامپیوتر در کنار معرفی بهترین بازی های کامیون لپ تاپ

یکی دیگر از بهترین بازی های ماشین سنگین که قصد داریم به شما معرفی کنیم بازی Euro Track Simulator2 است. ویژگی جالب توجه این بازی کامیون وجود کامیون بنز مایلر درمیان گزینه ها و آپشن هایی است که شما می توانید برای رانندگی انتخاب کنید. بنابراین اگر حس نوستالژی و خاطره انگیز سوار شدن بر روی یک کامیون بنز نارنجی رنگ مایلر را شما را مجذوب خود کرده است، توصیه می کنیم که این بازی جذاب را از دست ندهید.

دانلود بازی Euro Truck Simulator 2 برای کامپیوتر

3. بازی MudRunner : بازی ماشین سنگین باربری برای کامپیوتر

8. بازی MudRunner : بازی ماشین سنگین باربری برای کامپیوتر

اگر بدنبال یک بازی ماشین سنگین 2020 برای پی سی هستید باما همراه باشید که در این بخش قصد داریم یکی از بهترین بازی های کامیون سواری که MudRunner نام دارد را برای شما عزیزان معرفی کنیم. این بازی در مورد جا به جایی بار های مختلف است که در نقش یک راننده باید از مسیر های سخت و دشواری که برایتان درنظر گرفته شده است عبور کنید. در این میان بازی MudRunner ماشین های مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد که با افزایش دارایی های خود میتوانید ماشین های جدیدی را خریداری کنید و بدنبال سفارشی سازی ماشین خود باشید.

دانلود بازی MudRunner برای کامپیوتر

4. بازی SnowRunner: Premium Edition : بازی ماشین سنگین مود شده ویندوز

9. بازی SnowRunner: Premium Edition : بازی ماشین سنگین مود شده ویندوز

اگر مهارت بالایی در رانندگی بازی های ماشین سنگین اسکانیا برای pc دارید باما همراه باشید که در این بخش قصد داریم یک بازی ایده آل و سرگرم کننده بنام SnowRunner: Premium Edition را برای شما معرفی نماییم. این بازی بطور کلی شامل حجم عظیمی از بارهای سنگین است که در نقش راننده باید آنهارا سالم به مقصد برسانید. در مراحل و چالش های اولیه مسیر آسانی برای آشنایی با بازی انتخاب میشود که با پشت سر گذاشتن انها مراحل بازی رفته رفته دشوارتر خواهد شد به نحوی که برای پایان دادن به یک مرحله از بازی SnowRunner: Premium Edition باید زمان زیادی را سپری کنید.

دانلود بازی SnowRunner: Premium Edition برای کامپیوتر

5. بازی FIA European Truck Racing Championship : بازی ماشین سنگین باربری برای کامپیوتر

10. بازی SnowRunner: Premium Edition : بازی ماشین سنگین باربری برای کامپیوتر

یک بازی ماشین سنگین انلاین برای لپ تاپ که گیم پلی آن شامل ویژگی های بسیاری است و بدون شک میتواند شمارا برای دقایق طولانی مدت سرگرم نماید. وجود حالت های مسابقه ای متفاوت در بازی سبب خواهد شد تا بتوانید در کنار رقبایی از سراسر جهان ایفای نقش کنید. با پیروز شدن در هر مسابقه از بازی FIA European Truck Racing Championship میتوانید پاداش و امتیاز های مختلفی را دریافت کنید که با جمع آوری آنها میتوانید ماشین های جدیدی را خریداری نمایید. از دیگر ویژگی های این بازی ماشین اسکانیا جدید رایانه میتوان به سطح بالای طراحی آن اشاره داشت که این بخش با کیفیت بالایی شبیه سازی شده است تا گیمر حس خوبی را در طو مراحل داشته باشد.

دانلود بازی FIA European Truck Racing Championship برای کامپیوتر

6. American Truck Simulator بازی کامیون برای کامپیوتر قدیمی

11. American Truck Simulator بازی کامیون برای کامپیوتر قدیمی

شبیه‌ساز کامیون آمریکایی یک گزینه عالی برای سرگرمی بوده که اگر بدنبال دانلود بازی کامیون در جاده های ایران برای کامپیوتر هستید بازی گزینه خوبی برای شما خواهد بود که در راستای ویژگی های بسیار آن میتوانید برای مدت زمان طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم شوید. درنظر گرفتن المان های تکمیلی برای شباهت بهتر بازی سبب شده تا این شبیه‌ساز کامیون آمریکایی بتواند از دید گیمرهای بسیاری امتیاز بالایی را کسب کند. طراحی عالی و صدای جذاب از دیگر نکاتی بوده که در خصوص بازی American Truck Simulator میتوان به آن اشاره داشت.

دانلود بازی American Truck Simulator برای کامپیوتر

بازی ماشین سنگین قدیمی برای PC های ضعیف

اگر از یک سیستم ضعیف بر خوردار هستید در ادامه میتوانید با بازی های خوبی در این زمینه آشنا شوید. همچنین میتوانید گزینه های پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنید.

1. بازی کامیون قدیمی Wheels of Steel: American Long Haul

Wheels of Steel: American Long Haul / دانلود برترین بازی تریلی

بازی کامیون Wheels of Steel: American Long Haul از بهترین بازی های شبیه ساز کامیون برای کامپیوتر است که شامل ماجراهای حمل‌ونقل در بزرگراه با یک کامیون 18 چرخ می‌شود. این بازی در لیست کامیون بازی برای ویندوز رتبه اول را دریافت نموده است. این بازی همچنین رانندگی در مناطق جذابی را شامل می‌شود که از جمله این مکان‌ها می‌توان به ایالات متحده، جنوب کانادا و شمال مکزیک اشاره کرد. همه این مکان‌ها با نقشه‌های جاده‌ای همراه هستند و در کل 44 شهر برای حمل بار در این بازی در نظر گرفته شده است.

2. بازی تریلی Spintires یکی از بازی های کامیونی برتر

بازی شبیه ساز رانندگی با کامیون برای اندروید / Spintires / بازی کامیون مود شده

اگر به‌دنبال یک بازی آرامش‌بخش هستید، باید گفت که Spintires کاملا متضاد با این قضیه خواهد بود! Spintires از جمله برترین بازی های تریلی واقعی برای کامپیوتر به حساب می‌آید و بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است. دلیل آن هم محیط بازی و زمین‌هایی است که شما باید بر آن غلبه کنید. بازی Spintires شما را وادار به رانندگی در جاهایی خواهد کرد که به راحتی نمی‌توانید در آن قدم بگذارید. در ادامه میتوانید به بازی های خوبی در زمینه کامیون بازی برای ویندوز دسترسی پیدا کنید.

دانلود بازی Spintires SHERP Ural Challenge برای کامپیوتر

3. بازی کامیونی BeamNG.drive

بازی شبیه ساز کامیون اروپا 2 برای اندروید / BeamNG.drive / بازی کامیونی جدید

به عنوان مثال، می‌توانید برای دستیابی به یک امتیاز عالی، برخی از مینی گیم‌ها را انجام دهید. علاوه براین، شما می‌توانید وسیله نقلیه خود را هر طور که می‌خواهید برانید. به این معنی که می‌توانید با هر آنچه که در جاده می‌بینید برخورد کنید و از هیجان موجود در بازی لذت ببرید. همچنین از گرافیک و فیزیک این بازی شگفت‌زده خواهید شد. جالب است بدانید که این بازی دوست داشتنی در لیست بازی ماشین سنگین 2020 کامپیوتر توانسته جایگاه خوبی را کسب کند که برای دریافت بازی های مشابه در ادامه همراه ما باشید.

دانلود بازی BeamNG.drive برای کامپیوتر

4. بازی اسکانیا Scania Truck Driving Simulator:‌ برترین بازی تریلی واقعی

شبیه ساز کامیون اروپا 2 برای گوشی / Scania Truck Driving Simulator

بازی کامیون Scania Truck Driving Simulator یکی دیگر از بهترین بازی های شبیه ساز کامیون اسکانیا است. در این بازی می‌توانید کامیون‌های مختلف و مورد علاقه‌تان را بخرید. قیمت این کامیون‌ها در بازی به حدی ارزان است که در زمان کوتاهی می‌توانید کامیون‌های بسیاری را امتحان کنید. Scania Truck Driving Simulator  یک بازی شگفت‌انگیز است و البته مهمتر از آن، صرفا یک بازی برای سرگرمی نیست؛ بلکه یک شبیه‌ساز واقعی است که به شما اطلاعات بسیاری در این زمینه می‌دهد. پس بهترین اسکانیا مدنظر خود را در این بازی انتخاب کنید و از تجربه رانندگی با آن در جاده لذت ببرید.

دانلود بازی Scania Truck Driving Simulator برای کامپیوتر

5. بازی UK Truck Simulator ؛ از بازی های کامیونی برتر

بازی UK Truck Simulator / دانلود بازی کامیون اسکانیا برای اندروید

یکی دیگر از پرطرفدار ترین بازی های کامیون دنیا، بازی تریلی UK Truck Simulator است که یک تجربه واقعی از رانندگی با کامیون را برایتان به ارمغان می‌آورد. روند کلی بازی همانند سایر بازی‌های این لیست است، اما تفاوت اصلی آن با سایر بازی‌ها این است که شما برخلاف رانندگی در ایالات متحده یا اروپا، می‌توانید در انگلستان رانندگی کنید. بدون شک این کامیون بازی برای ویندوز میتواند شمارا برای دقایق خوبی سرگرم نماید.

6. بازی اسکانیا Scania Truck Driving Simulator ؛ بهترین بازی اسکانیا

بازی ماشین سنگین حرفه ای / Scania Truck Driving Simulator / بازی ماشین سنگین برای گوشی

اگر برترین بازی تریلی واقعی برای PC می‌خواهید، بازی Scania Truck Driving Simulator یکی از بازی های کامیونی برتر و همان چیزی است که می‌تواند شما را راضی نگه دارد. این بازی برترین بازی تریلی اسکانیا دنیا است. سوار بر کامیون اسکانیا واقعی شوید و در جاده‌ها برانید. این بازی شامل بخشی به نام «تمرین رانندگی» است که آموزشگاهی برای آموزش رانندگی به حساب می‌آید و به شما کارهای پایه برای مدیریت ماشین در ترافیک را به خوبی آموزش می‌دهد. بدین ترتیب شما در ابتدا دنده عقب آمدن یا دور زدن و همین‌طور انواع مانورهای دشوار این ماشین‌های سنگین را فرا خواهید گرفت. این بازی گزینه خوبی در میان بازی های کامیون لپ تاپ است که میتواند ویژگی های خوبی را در اختیارتان قرار دهد.

دانلود بازی Scania Truck Driving Simulator Extended برای کامپیوتر

7. HARD TRUCK 2: KING OF THE ROAD بازی شبیه ساز کامیون برای کامپیوتر

12. HARD TRUCK 2: KING OF THE ROAD بازی شبیه ساز کامیون برای کامپیوتر

همانطور که مقاله بازی های کامیون سواری پیش می رود بازی HARD TRUCK 2: KING OF THE ROAD با درنظر گرفتن ویژگی بسیاری از آنها درنظر دارد تا گزینه خوب والبته سرگرم کننده ای را عرضه نماید. در این بازی کامپیوتری امکان مدیریت شغل و استخدام رانندگی و حتی درنظر داشتن عناصر مدیریتی را خواهید داشت که این مورد میتواند شمارا با یک بازی دشوار ولی دوست داشتنی مواجه کند. ماشین های بسیاری در این بازی وجود داشته که با خرید آنها و قبولی بار میتوانید وارد مسیر های مختلفی شوید. بازی HARD TRUCK 2: KING OF THE ROAD از دنیای وسیعی برخوردار بوده است.

8. CLUSTERTRUCK بازی کامیون برای کامپیوتر ضعیف

13. CLUSTERTRUCK بازی کامیون برای کامپیوتر ضعیف

اگر بدنبال بازی کامیونی برای کامپیوتر رم 2 هستید بدنیست بدانید بازی CLUSTERTRUCK گزینه خوبی برای شما بوده که شباهت خوبی به بازی کامیون در جاده های ایران برای کامپیوتر نیز داشته است. مسیرهای بسیاری در این بازی بکارگیری شده که این مورد سبب شده تا بازی CLUSTERTRUCK به یک پلتفرم جدید به عنوان مسافر در کنار راننده دیده شود. با پیشرفت در این بازی میتوانید شاهد رویداد های عجیب بسیاری باشید که این مورد توسط شرکت سازنده به شکل خوبی تدارک دیده شده که میتواند شمارا برای مدت زمان طولانی در بازی نگه دارد و سبب سرگرمی شما شود.

دانلود بازی CLUSTERTRUCK برای کامپیوتر

9. 18 wheels of steel across america بازی ماشین سنگین حرفه ای

14. 18 wheels of steel across america بازی ماشین سنگین حرفه ای

18 wheels of steel across america یک بازی شبیه ساز تریلی برای کامپیوتر بوده که با درنظر گرفتن محیط و سبک ساده توانسته گزینه خوبی برای سرگرمی باشد. بیشتر اشخاصی که در این بازی حضور پیدا میکنند جزو شخصیت های کم سن و سال بوده زیرا این بازی از هرگونه گیم پلی دشوار و یا صحنه های دلهره آور دور بوده است که با خیال آسوده میتوانید سرنوشت و آینده بازی 18 wheels of steel across america را به دست کودکان خود واگذار کنید. بازی در سراسر ایالات متحده آمریکا جریان داشته که بی شک گزینه خوبی برای سرگرمی بشمار میرود.

سخن پایانی

مقاله ای تحت عنوان بازی ماشین سنگین کامپیوتر در کنار معرفی بهترین بازی های کامیون لپ تاپ در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که میتوانید به 10 بازی برتر کامیون سواری دسترسی داشته باشید. اگر بازی خوبی در این زمینه سراغ دارید میتوانید در نظرات نام بازی را برای ما ارسال کنید تا با بررسی های بیشتر و در صورت داشتن شرایط مورد نیاز در این لیست قرار گیرد. لازم به ذکر است بدانید که نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود که پیشنهاد میشود بازی های مورد علاقه خود در مورد بازی های کامیون لپ تاپ را برای ما ارسال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو