رزرو بهترین هتل های شمال ایران با تخفیف ویژه در رهی نو

منبع: تاپ تراول

10

1401/9/14

12:01


بهترین هتل های شمال ایران شمال سرسبز ایران که طبیعتی زیبا دارد و شهرهای آن همیشه طرف‌ داران زیادی…

بهترین هتل های شمال ایران

شمال سرسبز ایران که طبیعتی زیبا دارد و شهرهای آن همیشه طرف‌ داران زیادی داشته، در تعطیلی‌ ها و آخر هفته‌ ها میزبان مهمانان زیادی از اقصی‌ نقاط ایران است؛ به همین دلیل در نقاط و شهرهای مختلف شمال، هتل‌ های زیادی ساخته شده تا پذیرای مهمانان باشد.هتل‌ ها قیمت و امکانات مختلفی دارند و هرکدام می‌تواند جذابیت‌ های متفاوتی داشته باشد. علاقه‌ مندان به شمال، دنبال هتل‌ های خوب و باکیفیت هستند که قیمت خوبی هم داشته باشد، بنابراین ما در رهی نو تصمیم گرفتیم که بهترین هتل‌ های شمال ایران را برایتان معرفی کنیم.

هتل کادوس رشت

هتل کادوس رشت یکی از هتل‌های 5 ستاره است که در سال 1362 ساخته شده و از هتل‌های زیبای قدیمی شمرده می‌شود که در سال 1390 هم برای ارائه خدمات بهتر بازسازی شده است. این هتل در 5 طبقه و 96 باب واحد اقامتی در خیابان منظریه بلوار آزادی رشت قرار دارد.

اتاق‌های دوتخته و سه ‌تخته، سوئیت‌های کوچک و بزرگ و آپارتمان دوخوابه از واحدهای موجود در این هتل است که شامل امکاناتی مانند یخچال، صندوق امانات، مینی بار، سیستم تهویه هستند. همچنین از آنجایی که موقعیت قرارگیری هتل در مرکز شهر است، به جاذبه‌های گردشگری و اماکن تفریحی و تاریخی دسترسی راحت و آسانی دارد.

بهترین هتل های شمال ایران

هتل نارنجستان نور

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شمال ایران هتل نارنجستان نور است که در کیلومتر 7 جاده محمودآباد و ایزد شهر قرار دارد. این هتل سال 1377 در 5 طبقه و 119 باب واحد اقامتی رو به دریا و جنگل ساخته شده است. هتل نارنجستان بااینکه 4 ستاره است، اما امکانات بالایی دارد و مانند هتل‌های 5 ستاره شمال کشور، از رضایت بالای مهمانان برخوردار است.

خدمات این هتل بدون صبحانه است، اما در طبقه اول سالن، صبحانه خوری مجهزی دارد. علاوه‌برآن چند رستوران برای صرف ناهار و شام دارد که عبارت‌اند از رستوران گردان در طبقه آخر، رستوران صدف در لابی، رستوران بهارستان در ضلع غربی هتل و فست‌فود در ساحل هتل.

هتل میزبان بابلسر

هتل میزبان بابلسر یک هتل 5 ستاره جدید، در کیلومتر 3 کمربندی بابلسر در 13 طبقه و 166 باب اتاق و سوئیت ساخته شده است. از مزیت‌های این هتل نمای دید آن است که رو به قله دماوند و شالیزارها، دریا و شهر است که می‌توانید طبق سلیقه شخصی، هرکدام را که خواستید رزرو کنید.

واحدهای این هتل شامل آپارتمان‌های یک‌خوابه و دوخوابه، اتاق دو تخته، سوئیت جمهوری دوخوابه، سوئیت دونفره و کانکت چهارنفره که تمامی واحدهای گفته شده فضایی لوکس و امکانات بالایی دارند.

هتل پارسیان آزادی رامسر

یکی از قدیمی‌تری و بهترین هتل‌های 4 ستاره رامسر، هتل پارسیان آزادی رامسر بوده که دارای دو بخش مجزا است. یک بخش آن که خیلی قدیمی‌تر است، در سال 1312 در دوطبقه ساخته شد و بخش دیگر آن در سال 1342 به بهره‌برداری رسیده است.

این هتل در مجموع 165 باب واحد اقامتی متنوع با منظره‌ای رو به طبیعت سرسبز دارد و در خیابان شهید رجایی و قلب شهر رامسر قرار گرفته است که این امر موجب می‌شود تا دسترسی به نقاط مختلف شهر و جاذبه‌های گردشگری، راحت‌تر باشد.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل 5 ستاره پارسیان چالوس، روبروی تله‌کابین نمک‌آبرود در سال 1354 به بهره‌برداری و در سال 1395 بازسازی شده است. هتل پارسیان خزر چالوس (هایت سابق) یکی از هتل‌های فول‌امکانات شمال و نزدیک به دریا است.

با وجود رستوران صدف و کافی‌شاپ بنفشه در این هتل، هرزمان که هوس غذاهای ایرانی و دریایی و نوشیدنی‌های خوشمزه کردید، می‌توانید در این رستوران‌ها از خوردن غذا و نوشیدنی موردعلاقه‌تان لذت ببرید و خاطرات خوبی را ثبت کنید.

بهترین هتل های شمال ایران

هتل های شمال

هتل دلفین بندر انزلی

از هتل‌های 4 ستاره شمال که دسترسی سریع به ساحل و همچنین مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری دارد، می‌توان هتل دلفین بندر انزلی را نام برد که یکی از بهتری هتل‌ها شمرده می‌شود و در خیابان اطبای ساحل قو در سال 1390 ساخته شد است.

تعداد طبقات این هتل 4 و تعداد واحدهای اقامتی آن 16 باب است. امکانات و خدمات بالایی که مطابق با استاندارهای بین‌المللی است را می‌توانید در این هتل تجربه کنید و از امکانات ورزشی و تفریحی آن لذت ببرید.

هتل نوید ساری

هتل نوید ساری که در 4 کیلومتری ساری قرار دارد دارای 8 طبقه و 66 باب واحد اقامتی، همراه با کادری مجرب و آموزش‌دیده است.

این هتل به جاذبه‌های گردشگری مانند پارک جنگلی زارع، سالار دره،‌ دشت ناز و … دسترسی آسان و راحتی دارد و از امکانات آن می‌توان رستوران، استخر، سونا، آسانسور، کافی‌شاپ، سرویس اتاق، نمازخانه و پارکینگ رایگان را نام برد. همچنین محیطی دنج و آرام آن سبب شده که مهمانان اقامتی دلچسب و راحت را به‌دور از شلوغی و همهمه شهر تجربه کنند.

هتل معین فومن

هتل معین فومن یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره شمال بوده که با نام هتل مزرعه ایران نیز شناخته می‌شود و در میان مزارع چای ساخته شده است. این هتل از سال 1393، در 3 طبقه و 62 باب واحد اقامتی با امکانات و خدماتی بی‌نظیر شروع به کار کرده است.

از مزیت‌های خوب این هتل، نزدیکی به قلعه‌رودخان و روستای زیبا و معروف ماسوله است. همچنین تمامی واحدها دارای امکاناتی مانند تهویه، صندوق امانات، مبلمان، چای‌ساز، یخچال و … هستند و رستوران‌های آن غذاهای بی‌نظیر و دلچسبی دارد.

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

از هتل‌های 5 ستاره و جدید شمال، هتل ونوس نمک آبرود است که در روبروی رستوران آبشار ساخته شده است. این هتل  13 طبقه و 150 باب واحد اقامتی دارد که از امکاناتی مثل لاندری، پارکینگ، روم سرویس، بوفه صبحانه رایگان، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید برخوردار است.

از طرفی این هتل به‌خاطر راحتی واحدهای اقامتی و رستوران با غذاهای متنوع و خوشمزه ایرانی و دریایی مانند ماهی کبابی اوزون‌برون و کته کبابی، در میان مهمانان ایرانی و خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

رزرو بهترین هتل‌های شمال در رهی نو

با بهترین و محبوب‌ ترین هتل‌ های 4 و 5 ستاره شمال ایران آشنا شدید. اگر دوست دارید هریک از این هتل‌ ها را با قیمتی استثنائی و تخفیفی ویژه رزرو کنید، با رزرو از سامانه آنلاین رهی نو می‌توانید با قیمتی مناسب آن‌ها را رزرو کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو