لوایح برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲ به زودی تقدیم مجلس می‌شود

منبع: ساعد نیوز

9

1401/9/14

12:54


ساعد نیوز: رئیس جمهور گفت: مشکلات کشور به دست دولتمردان و نمایندگان حل می‌شود، اعتبارات ممکن است کافی نباشد، اما با تشخیص اولویت‌ها مسائل قابل حل شدن است.

لوایح برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲ به زودی تقدیم مجلس می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نشست مشترک روز گذشته دولت و مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه بسیار خوبی بود، به جهت اینکه هم نمایندگان و رئیس مجلس نکاتی را اشاره و دغدغه هایشان را بیان کردند و هم تعدادی از اعضای هیات دولت نکاتی را مطرح کردند.

رئیس جمهور با یادآوری تعامل، همکاری و همگرایی بین مجلس و دولت، افزود: قوای مقننه و مجریه یک سرنوشت مشترکی دارند و نگاهشان به مردم هم مشترک است، مجلس قانون تصویب می کند و دولت هم باید آن را اجرا کند و بر اجرا هم نظارت می شود تا گره ها و مشکلات مردم حل شود.

وی اظهار کرد: تمام تلاش ما در مجلس و دولت باید این باشد که مشکلات و مسائل مردم را حل کنیم، اراده و توانایی هم برای انجام این کار داریم. ما معتقدیم مشکلات کشور به دست دولتمردان و نمایندگان حل می شود البته برخی نگاهشان به آن سوی مرز ها بود و معتقد بودند که مسائل را نمی توان حل کرد، اما ما نگاه اصحاب «نمی شود»، «مگر می شود»، «نخواهد شد» و «بودجه نداریم» را نداریم، هرچند اعتبارات ممکن است کافی نباشد، اما با تدبیر، عقلانیت، همگرایی و با تشخیص اولویت ها مسائل حتما قابل حل شدن است.

رئیسی تصریح کرد: کار با کمک مردم دنبال خواهد شد تا امید هر روز در میان مردم بیشتر شود.

رئیس جمهور در پاسخ به پرسشی درباره زمان ارائه لوایح برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: با آقای قالیباف هماهنگ کردیم که لوایح برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۲ را به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو