سرویس خواب برای تازه عروس

سرویس خواب برای تازه عروس


منبع: فوت و فن

18

1401/9/14

13:08


یکی از اصلی‌ترین لوازم جهیزیه عروس، سرویس خواب است. انتخاب یک سرویس خواب شیک و زیبا باعث می‌شود ضمن داشتن اتاق خوابی جذاب، خواب آرامی را هم تجربه کنید.

سرویس خواب برای تازه عروس

یکی از اصلی‌ترین لوازم جهیزیه عروس، سرویس خواب است. انتخاب یک سرویس خواب شیک و زیبا باعث می‌شود ضمن داشتن اتاق خوابی جذاب، خواب آرامی را هم تجربه کنید. اما از آنجایی که در زمان خرید جهیزیه، هزینه‌ها و مخارج زیاد می‌شود، اغلب به دنبال ارزان‌ترین مدل هستند اما نباید کیفیت را فدای کمیت کنید. به سراغ یک نمونه ساده و شیک و در عین حال با دوام بروید که تا چندین سال برایتان قابل استفاده باشد. یک سوریس خواب کامل دارای تخت خواب دونفره، میز آرایش و پاتختی است. بهتر است این سه جز اصلی را به صورت ست بخرید. سایر لوازم سرویس خواب همچون کمد و… را می‌توانید به صورت جداگانه هم تهیه کنید.

جدیدترین مدل‌های سرویس خواب برای تازه عروس

دنیای مد و دکوراسیون دائماً در حال تغییر است. اگر می‌خواهید سرویس خوابی را بخرید که همیشه ترند باشد و به این زودی‌ها از مد نیفتد، بهتر است به سراغ مدل‌های ساده‌تری بروید. از جدیدترین مدل‌های سرویس خواب برای تازه عروس‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرویس خواب کلاسیک

این سرویس یک اتاق اشرافی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. عموماً برای اتاق خواب‌های بزرگ مناسب است. در سرویس خواب کلاسیک علاوه بر تخت و میز آرایش و پاتختی، اجزا دیگری همچون دراور و آینه کنسول هم وجود دارد. البته خرید آن‌ها کاملاً سلیقه ای بوده و می‌توانید انتخاب نکنید. این سرویس از چوب ساخته می‌شود. تنوع رنگی زیادی هم دارد که با توجه به نظر شخصی خودتان می‌توانید انتخاب کنید. البته به این نکته مهم دقت کنید، منظور از سرویس خواب کلاسیک، تخت‌های منبت کاری شده و تاج‌های بزرگ و میزهایی با ابعاد بزرگ نیست. بلکه منظور تخت خواب‌های چوبی است که در عین سادگی برش داده شده و ظاهری ساده و اصیل دارند. از هر گونه تزئینات به دور بوده با مصنوعات چوبی همچون ام دی اف و هایگلاس هم ساخته می‌شوند. پایه‌های بلندی هم دارند که باعث می‌شود از زمین فاصله داشته باشند. از محبوب‌ترین مدل‌های این نوع سرویس خواب‌ها، مدل چستر و مدل اروپایی است.

سرویس خواب مدرن

نوع دیگری از جدیدترین‌های بازار است که برای سبک مدرن و معاصر مناسب است. این مدل از سرویس‌ها هیچگونه تزئین اضافه ای ندارند. به همین خاطر برای اتاق‌های کوچک هم گزینه مناسبی هستند. تاج تخت در این مدل، کوتاه‌تر و ساده‌تر در نظر گرفته می‌شود. قاب آینه میز آرایش هم ساده‌تر بوده و به خاطر همین سادگی است که محبوب شده و هیچگاه هم از مد نمی‌افتد. می‌توانید با قرار دادن صندلی‌های ساده و پاف در گوشه ای از اتاق یا جلو میز آرایش دیزاین اتاق خواب خود را کامل کنید. سرویس‌های مدرن معمولاً در رنگ‌های خنثی سفید، طوسی و کرمی بیشترین طرفدار را دارند.

سرویس خواب مینیمال

این مدل از سرویس خواب‌ها، در ابعاد کوچک ساخته می‌شوند. بیشتر در اشکال هندسی گرد و چهار گوش اجرا می‌شوند. رنگ روشنی داشته و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. همچنین آرامش و زیبایی دل انگیزی را به فضا القا می‌کنند. از آنجایی که ابعاد کوچکی دارند، وزن آن‌ها هم کمتر بوده و می‌توانید به راحتی آن‌ها را جابه جا کنید.

ویژگی‌های سرویس خواب عروس

یک سرویس خواب خوب برای عروس‌های نازنین باید یک سری ویژگی‌ها را داشته باشید که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

1- راحت باشد و بتوانید خواب لذت بخشی را در آن تجربه کنید. البته این نکته بستگی به تشک و بالش شما هم بستگی خواهد داشت.

2- مطابق با استانداردها تولید شده باشد تا به هنگام چیدمان و استفاده از آن با مشکل مواجه نشوید.

3- جاگیر نباشد و کل فضا را پر نکند.

4- رنگ روشن داشته باشد. زمانی که حرف از عروس و جهیزیه می‌شود نا خودآگاه رنگ‌های روشن در ذهن تداعی می‌شود که نمادی برای خوشبختی است و بهتر است یک سرویس خواب با رنگ روشن هم انتخاب کنید.

5- هم سبک با سایر لوازم خانه باشد.

6- ست کامل باشد. ست کامل سرویس خواب دارای دراور و آینه کنسول هم می‌باشد.

نکات مهم خرید سرویس خواب تازه عروس

تنها انتخاب مدل و رنگ سرویس خواب کافی نیست. در زمان خرید آن باید به نکات دیگری هم توجه کنید که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

متریال به کار رفته در ساخت

سرویس‌های خواب از متریال مختلف چوبی، فلزی، مصنوعات چوبی و… ساخته می‌شود. در زمان خرید باید به جنس سرویس و مشخصات آنها توجه کنید. برای مثال: چوب احساس گرمی و صمیمیت زیادی به فضا می‌بخشد اما در برابر حمله حشرات ایمن نیست. فلز مقاومت بیشتری به نسبت چوب دارد اما وزن آن هم بیشتر است. با در نظر داشتن نیاز و البته نظر خودتان بهترین نوع را برای خود انتخاب کنید.

ابعاد اتاق خواب

اگر اتاق شما متراژ کوچکی دارد به سراغ مدل‌هایی بروید که طراحی ساده‌تری دارند. همچنین برای آنکه تمامی لوازم درون اتاق جا شوند و ظاهر شلوغ به خود نگیرند، می‌توانید از برخی عناصر سرویس خواب همچون آینه کنسول یا درآور چشم پوشی کنید.

استفاده بهینه از طراحی سرویس خواب

بعضی از این سرویس‌ها طراحی کاربردی‌تری دارند. برای مثال: میز آرایش آنها به صورت دراور طراحی شده است و می‌توانید لباس و لوازم خود را در آن قرار دهید. یا در قسمت زیری تخت کشوهایی تعبیه شده است که می‌توانید لوازم خود را در آن بگذارید. انتخاب چنین مدل‌هایی باعث می‌شود بهینه استفاده را از فضا داشته باشید و دکوراسیون منظمی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

قیمت سرویس خواب

از دیگر فاکتورهای مهم در زمان خرید، توجه به قیمت است. به سراغ نمونه ای بروید که از نظر قیمت با سرمایه شما جهت خرید سازگاری داشته باشد. البته برای آنکه در نهایت قیمت کمتری برایتان داشته باشد، همانطور که قبلاً هم گفتیم می‌توانید برخی از عنصرهای سرویس خواب را ندید بگیرید و خریداری نکنید.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع سرویس خواب می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

09355800167 – 02632828290 – 02632828293

Chandsoo.com

سرویس خواب عروس کجا بخرم؟

نیاز نیست به خاطر قیمت، از برخی از اجزا سرویس خواب چشم پوشی کنید. شما می‌توانید سرویس انتخابی مد نظر خود را به راحتی به صورت آنلاین از فروشگاه چند سو تهیه کنید. چندسو جدیدترین سرویس خواب عروس را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار زوج‌های عزیز قرار می‌دهد و می‌توانید به آسانی از میان تنوع بالای محصولات موجود در سایت انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در هر جای ایران که باشید سفارش شما درب آدرس شما، تحویل داده خواهد شد.

چطور سرویس خواب مناسب تهیه کنیم؟

بهتر است در زمان خرید سرویس خواب عروس، به سراغ مدل‌های ساده‌تری بروید تا بعدها از خرید آن پشیمان نشوید. در زمان انتخاب به اندازه تخت هم توجه کنید. اگر شما و هسمرتان قد بلندی ندارید، می‌توانید تخت‌های کوچکتری را انتخاب کنید و برعکی اگر قد بلندی دارید، تخت‌های بزرگتری را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو