مختل شدن عجیب کارهای روزانه این دختر جذاب بخاطر

منبع: ناز وب

15

1401/9/14

15:11


مختل شدن عجیب کارهای روزانه این دختر جذاب بخاطر

دختر جذابی که هق هق های دائم و هر 2 ثانیه یکبار امانش را بریده است.

 

 

ماجرای دختری که سکسکه اش پایانی ندارد…

 

 

به گزارش نازوب، امیلی مارش دختر انگلیسی است که نزدیک به 10 هفته است هر دو ثانیه سکسکه می کند و به نوعی این سکسکه او به بیماری تبدیل شده است و بسیاری از کارهای روزانه او را مختل کرده است.

 

همانطور که می دانید سکسکه انقباضات ناگهانی و غیر ارادی ماهیچه دیافراگم هستند انقباض اعصاب که از گردن تا سینه کشیده می شود موجب سکسکه می شود.

که طولانی شدن آن موجب درد قفسه سینه، سر درد و در نهایت کلافه شدن است!

 

 

کلیپی کوتاه از سکسکه های بی وقفه این دختر در پایان همین بخش است. قدر سلامتی خود را بدانید که انسان اشرف مخلوقات گاهی توان زدن یک پشه از روی بدنش را ندارد!!!!؟

 

 

این دختر 13 ساله به هیچ عنوان نمی تواند سکسکه خود را متوقف کند و پزشکان نیز تا به حال هیچ درمانی برای او پیدا نکرده اند. این سکسکه حتی باعث شده است او درست هم نمی تواند بخوابد.

او تا به حال تحت درمان های مختلف و عکسبرداری های متفاوت قرار گرفته است. امیلی همچنین داروها بسیاری نیز در این مدت مصرف کرده است که هیچ کدام آن ها اثر نداشته است.

 

مختل شدن عجیب کارهای روزانه این دختر جذاب بخاطر

 

او همچنین تمامی درمان های خانگی را نیز انجام داده است و خواهر و برادرانش نیز از ترساندن او خسته شده اند ولی هیچکدام برای از بین بردن این سکسکه کافی نبوده است.

این دختر همچنان تحت درمان های مختلف قرار دارد ولی پزشکان گفته اند که زمان توقف مشکلش هیچگاه معلوم نخواهد شد چرا که درمان درستی برای آن وجود ندارد.

 

و اما تنها دختری که در توانسته با تهیه یک  محلول سکسکه را متوقف کند!!!

 

دختر خانم نابغه نوجوان محلولی اختراع کرده است که سکسکه را متوقف میکند. این دختر خانم  مدتی قبل به سکسکه ای دچار شد که دست به هر کاری زد اما متوقف نشد.

 

مختل شدن عجیب کارهای روزانه این دختر جذاب بخاطر

 

و همین مسئله باعث شد وی به فکر اختراع چیزی باشد که سرنوشت این بانوی نوجوان را تغییر بدهد و بتواند از شر سکسکه های بی امان در امان باشد.
 
 
او سال گذشته موفق به ساخت یک معجون برای توقف سکسکه شد و اکنون به دنبال ثبت این اختراع است. این معجون ترکیبی از سرکه سیب و شکر و آب و نوعی آبنبات چوبی و چند محلول دیگر است.

 

او در حال حاضر به فکر راه اندازی خط تولید اختراع جدیدش است و یک گروه را در این زمینه رهبری میکند. او این معجون شگفت آور را در آشپزخانه خانه شان ساخت و به همین سادگی توانست بانوی خلاق سال باشد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو