فیلم احسان کرمی و برزو ارجمند با پرچم شیر و خورشید در بین ضد انقلاب ها

منبع: شبونه

39

1401/9/14

21:12


فیلم احسان کرمی و برزو ارجمند با پرچم شیر و خورشید ضد انقلاب شدند دو چهره ای که گویا تصمیم خود را گرفته اند و دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارند. فیلم احسان کرمی و برزو ارجمند با پرچم شیر و خورشید https://video.shaboneh.com/borzo-karami.mp4 احسان کرمی که چهره چندان مطرحی در تلویزیون نبود اما برزو …

فیلم احسان کرمی و برزو ارجمند با پرچم شیر و خورشید ضد انقلاب شدند دو چهره ای که گویا تصمیم خود را گرفته اند و دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارند.

فیلم احسان کرمی و برزو ارجمند با پرچم شیر و خورشید

احسان کرمی که چهره چندان مطرحی در تلویزیون نبود اما برزو ارجمند که سابقه طولانی در سینما و تلویزیون ایران داشت برای همیشه از دنیال بازیگری کنار گذاشته شد او فیلم ها و سریالهای زیادی را بازی کرده بود حالا فیلم ها و سریالهایی که بازی کرده اند برای همیشه بایگانی خواهند شد و دیگر از صداوسیما پخش نخواهند شد.

فیلم احسان کرمی و برزو ارجمند با پرچم شیر و خورشید ضد انقلاب شدند

حذف برزو ارجمند از صداوسیما

فیلم اخراجی که بارها از شبکه های مختلف صداوسیما پخش شده بود دیگر پخش نخواهد شد چرا که برزو ارجمند نقش مهمی را در این فیلم بر عهده داشت.

برزو ارجمند در سریالهای طنز زیادی حضور داشته که همگی از تلویزیون پخش میشدند و حالا باید بایگانی شوند این اقدامیست که صداوسیما بارها گرفته و فیلم ها و سریالهای بازیگران جنجالی را بایگانی میکند.

همچنین ببینید:

احسان کرمی که این روزها در شبکه من و تو به سر میبرد تکلیفش روشن بود اما برزو ارجمند از هنرمندانی بود که خارج شدنش از سینما میتواند باعث ناراحتی هوادارانش باشد.

فیلم احسان کرمی و برزو ارجمند با پرچم شیر و خورشید ضد انقلاب شدند

برزو ارجمند در هفتم فروردین ما سال متولد 1354 در محله احمدآباد مشهد متولد شد. او پسر انوشیروان ارجمند و برادر بهار ارجمند، و برادرزاده داریوش ارجمند بازیگر میباشد. تقریبا تمام خانواده ارجمند اهل موسیقی هستند و خودش هم اولین سازش ملودیکا بود و بعد هم تمبک و تار و در حال حاضر گیتار می نوازد.

برزو ارجمند برای بازی در سریال‌های مشق عشق و یک وجب خاک جایزه بهترین بازیگری را از شبکه‌های جام جم و سه دریافت کرد. همچنین برای بازی در سریال قهوه تلخ کاندید بهترین بازیگری از جشن دنیای تصویر شد. وی برای بازی در فیلم چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ساخته وحید جلیلوند نیز کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره شهر و جشن منتقدان سینمای ایران شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو