سوال هوش کی فرار می کنه؟ 5 ثانیه وقت داری حدس بزنی!

منبع: گفتنی

10

1401/9/14

22:02


سوال هوش کی فرار می کنه: وب سایت گفتنی هر روز سوالات هوش تصویری متنوع و جدیدی را در بخش سرگرمی ارائه می دهد. بسیاری از این تست ها کاربران را دچار خطا می کند. بخش سرگرمی گفتنی این بار با یک هوش تصویری جذاب در خدمت شماست. فرصت را از دست ندهید!   سوال هوش کی فرار می کنه؟ 5 ثانیه وقت داری حدس …

سوال هوش کی فرار می کنه: وب سایت گفتنی هر روز سوالات هوش تصویری متنوع و جدیدی را در بخش سرگرمی ارائه می دهد. بسیاری از این تست ها کاربران را دچار خطا می کند.

بخش سرگرمی گفتنی این بار با یک هوش تصویری جذاب در خدمت شماست. فرصت را از دست ندهید!

 

سوال هوش کی فرار می کنه؟ 5 ثانیه وقت داری حدس بزنی!

 

سوال هوش کی فرار می کنه

.

.

سوال هوش کی فرار می کنه:

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

.

پاسخ سوال هوش کی فرار می کنه

جنس شمع از پارافین است و می تواند با نور شمع آن را آب کند.

پاسخ سوال هوش کی فرار می کنه

خب، پاسخ شما چیست؟

سوال هوش کی فرار می کنه: دلایل شما چه می باشد؟ خوشحال می شویم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا زوایای پنهانی که از نظر هر شخصی دور می ماند بازگو شود.

سوالات هوش تصویری، یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه.

معماهای تصویری و سوالات هوش تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران به اشتیاق برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند. مانند تست بالا که کاربران را گیج کرده و افراد بسیاری در حل آن شکست خوردند.

 

 

این تست های جالب رو هم از دست ندید!

تست هوش مرده وحشت زده ات می کنه! کدومشون چند لحظه قبل مرده؟!

آزمون مامان خون آشام رو تو یه نگاه حل کن!

آزمون پول: کی پول برداشته اگه تیزی زودی بگو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو