جذاب ترین انیمه های کمدی 2022 + 2021 از نگاه سایت فیگار

جذاب ترین انیمه های کمدی 2022 + 2021 از نگاه سایت فیگار


منبع: فیگار

59

1401/9/15

00:47


ژانر کمدی یک ژانر بسیار مجبوب در انیمه است و دارای طرفداران زیادی می‌باشد. در این نوشتار با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های کمدی 2022 و 2021 آشنا…

جذاب ترین انیمه های کمدی 2022 + 2021 از نگاه سایت فیگار

ژانر کمدی یک ژانر بسیار مجبوب در انیمه است و دارای طرفداران زیادی می‌باشد. در این نوشتار با فیگار بمانید تا با بهترین انیمه های کمدی 2022 و 2021 آشنا شوید.

تماشای انیمه‌های خنده دار همیشه لذت بخش است، چه به دنبال یک خنده خوب باشید یا فقط بخواهید برای مدتی استراحت کنید و احساس خوبی داشته باشید. همه ما قبلاً یک انیمه جذاب کمدی دیده‌ایم که از آن لذت ببریم. هیچ چیز بهتر از یک انیمه سرگرم کننده خنده دار خوب که ما را سرگرم کند نیست.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین انیمه های کمدی 2022

محبوب ترین ها و مهم ترین ها را بشناسید

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های کمدی 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین انیمه‌های کمدی 2022

بهترین انیمه های کمدی 2022

اما پیدا کردن برترین انیمه‌های کمدی 2022 می‌تواند برای برخی از طرفداران انیمه یک چالش باشد.

اینجاست که ما تصمیم گرفته‌ایم 5 انیمه‌ای که در سال 2022 منتشر شده‌اند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید آنها را تماشا کنید. پس در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه ها با ژانر کمدی در 2022 بپردازیم.

Komi Can’t Communicate

بهترین انیمه‌های کمدی 2022

بهترین انیمه های کمدی 2022

شوکو کومی اضطراب اجتماعی شدیدی دارد که صحبت کردن با دیگران را برای او چالش برانگیز می‌کند. با وجود این، او می‌خواهد 100 دوست بسازد. اولین دوست شوکو تادانو است که قول می‌دهد به او در دیدار با 99 دوست دیگر کمک کند.

در فصل دوم، پس از یک جشنواره فرهنگی هیجان انگیز و مهم، شوکو کومی به تلاش خود برای یافتن صد دوست در کنار دوست و همکلاسی خود هیتوهیتو تادانو ادامه می‌دهد. با شروع زمستان، دانش آموزی با نام ماکوتو کاتای با ظاهر متخلف که از هفته اول مدرسه غیبت کرده است، به کلاس می‌پیوندد. کاتای با وجود ظاهر ترسناکش در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد و فقط می‌خواهد با همکلاسی‌هایش دوست شود.

با شکل‌گیری دوستی‌های جدید و عمیق‌تر شدن دوستی‌های فعلی، رابطه کومی و تادانو شروع به تغییر می‌کند – البته نه لزوماً بدتر.

Bocchi The Rock

بهترین انیمه های کمدی 2022

بهترین انیمه های کمدی 2022

آرزو برای داشتن دوست و اجرای زنده با یک گروه، Hitori Gotou تنها و با اضطراب اجتماعی وقت خود را برای نواختن گیتار اختصاص می‌دهد. در یک روز سرنوشت ساز، بوچی با درامر برون‌گرا Nijika Ijichi ملاقات می‌کند، که او را دعوت می‌کند تا وقتی گیتاریست آنها، Ikuyo Kita، قبل از اولین نمایش خود فرار کرد، به گروه Kessoku بپیوندد.

My Dress-Up Darling

بهترین انیمه‌های کمدی 2022

بهترین انیمه های کمدی 2022

واکانا گوجو، یک دانش آموز دبیرستانی، تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد: ساخت عروسک‌های هینا. از آنجایی که هیچ کس علاقه او را به اشتراک نمی‌گذارد، او در یافتن دوست، یا حتی برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارد.

اما پس از اینکه محبوب‌ترین دختر مدرسه، مارین کیتاگاوا، راز خود را فاش می‌کند، گوجو هدف جدیدی را برای مهارت‌های خیاطی خود کشف می‌کند. آن‌ها با هم رویاهای کیتاگاوا را به واقعیت تبدیل می‌کنند. حضور انیمه My Dress-Up Darling در فهرست برترین انیمه‌ ها با ژانر کمدی در 2022 یک اولویت برای ما بود.

Teasing Master Takagi-san Season 3

بهترین انیمه‌های کمدی 2022

بهترین انیمه ها با ژانر کمدی در 2022

داشتن دوستی که شما را از درون می‌شناسد باید چیز خوبی باشد، اما در مورد نیشیکاتا، این موضوع برعکس است. همکلاسی او، تاکاگی دوست دارد هر روز او را مسخره کند و از دانش گسترده خود در مورد رفتار او استفاده می‌کند تا دقیقاً واکنش نیشیکاتا به تمسخر او را پیش بینی کند. با وجود این، نیشیکاتا قول می‌دهد که روزی از تاکاگی انتقام بگیرد و او را از خجالت زده کند.

نیشیکاتا سالها شوخی را بیهوده تحمل نکرده است. هر نبرد عقل با تاکاگی او را یک قدم به انتقام خود و سرخ شدن او از خجالت نزدیک‌تر می‌کند و اکنون نیشیکاتا منتظر فرصتی عالی برای به دست آوردن انتقام شایان‌ستیز و باشکوه خود است.

Paripi Koumei

بهترین انیمه های کمدی 2022

بهترین انیمه های کمدی 2022

ژوژ کنگمینگ به عنوان یکی از بزرگترین استراتژیست‌های دوره سه پادشاهی در قرن سوم چین شهرت کسب کرد. کنگمینگ با پیروزی‌های بی شماری از ارتش خود، در طول نبرد دشت‌های ووژانگ به شدت بیمار می‌شود. خستگی و پشیمانی ناشی از جنگ به او را از داخل از بین می‌برد، و هنگامی که نفس نهایی خود را می‌کشد، کنگمینگ آرزو می‌کند که اگر او مجدداً تناسخ شود، در دوره‌ای آرام‌تر به دنیا بیاید.

SPY x FAMILY

بهترین انیمه‌های کمدی 2022

برترین انیمه‌ ها با ژانر کمدی در 2022

هر کس بخشی از خودش را دارد که نمی‌تواند به دیگران نشان دهد. در زمانی که همه کشورهای جهان درگیر جنگ اطلاعاتی شدیدی بودند که پشت درهای بسته اتفاق می‌افتاد، اوستانیا و وستالیس برای دهه‌ها در یک وضعیت جنگ سرد علیه یکدیگر بودند. بخش شرق با استعدادترین جاسوس خود، “Twilight” را به یک ماموریت فوق سری می‌فرستد تا تحرکات دونوان دزموند، رئیس حزب وحدت ملی اوستانیا را که در حال تهدید تلاش‌های صلح بین دو کشور است، تحقیق کند.

این ماموریت به عنوان “عملیات Strix” شناخته می‌شود. این ماموریت شامل “جمع آوری یک خانواده در یک هفته به منظور نفوذ در اجتماعات سازماندهی شده توسط مدرسه نخبگانی است که پسر دزموند در آن شرکت می‌کند.”

«Twilight» هویت روانپزشک لوید فورگر را می‌گیرد و شروع به جستجوی اعضای خانواده می‌کند. اما آنیا، دختری که او به فرزندی قبول می‌کند، معلوم می‌شود که توانایی خواندن ذهن مردم را دارد، در حالی که همسرش، یور، یک قاتل است.

با توجه به اینکه به نفع هر یک از آنهاست که این حقایق را پنهان نگه دارند، آنها شروع به زندگی مشترک می‌کنند، در حالی که هویت واقعی خود را از یکدیگر پنهان نگه می‌دارند. صلح جهانی اکنون در دستان این خانواده کاملاً جدید است زیرا آنها وارد ماجراجویی پر از شگفتی می‌شوند.

Kaguya-sama: Love is War Ultra Romantic

بهترین انیمه‌های کمدی 2022

برترین انیمه‌های کمدی 2022

اعضای نخبه شورای دانش آموزی آکادمی شوچیین به بازی‌های روز به روز رقابتی خود ادامه می‌دهند. رئیس شورا، میوکی شیروگانه، هر روز با معاون رئیس جمهور کاگویا شینومییا درگیر می‌شود و هر کدام با هم می‌جنگند تا یکدیگر را فریب دهند تا به عشق خود اعتراف کنند. کاگویا در محدوده سخت خانواده ثروتمند و سختگیر خود مبارزه می‌کند، در حالی که با شیروگانه و بقیه دوستانش گرم و گرم‌تر می‌شود.

در همین حال، یوو ایشیگامی، خزانه‌دار شورا، تحت فشار احساساتش به تسوبامه کویاسو، یک دارن آموز محبوب که به القای اعتماد به نفس در او کمک می‌کند، می‌باشد. میکو آینو، جدیدترین عضو شورای دانش آموزی، در حالی که تلاش می‌کند بر قوانین اخلاقی اقتدارگرایانه خود غلبه کند، به ایشیگامی قانون شکن نزدیک‌تر می‌شود.

انیمه SK8 the Infinity

بهترین انیمه های کمدی 2021 , انیمه های کمدی 2021 , انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه های کمدی , انیمه های کمدی , انیمه کمدی , بهترین انیمه های 2021 کمدی ,

بهترین انیمه های کمدی 2021

وقتی صحبت از اسکیت بورد به میان می آید، رکی کیان فراتر از انتظار فضاسازی خود را جلوی چشمانتان به تصویر می‌کشد. رکی حتی با وجود خطرات ناشی از دوره های غیرقانونی که در آن شرکت میکند، میخواهد رویایی را بدست آورد که بهترین اسکیت سوار تاریخ باشد.

با این حال، نبرد برای تحقق این رویا زمانی سخت متوقف میشود که رکی آسیب ببیند و اسکیت برد خود را از دست بدهد. رکی که اکنون در حال بهبود است، با یک اسنوبردر جوان به نام لانگا هاسگاوا ملاقات میکند که علیرغم فقدان استعداد در اسکیت بورد، ممکن است وسیله ای باشد تا رکی بار دیگر به رویای خود نزدیک شود. این دو در حال تبدیل شدن به فراتر از یک جفت دوست هستند و راه آنها به سمت والایی به زودی در SK8 Infinity آغاز میشود!

انیمه های ورزشی بیشتر جدی هستند تا کمدی. اما SK8 the Infinity مشکلی ندارد با کمی فضاسازی کمدی. وقتی سریال روی نبردهای شدید اسکیت بورد تمرکز نمیکند، رکی و لانگا را می‌بینید که با دوستان/مخالفان خود وارد دیالوگ می‌شوند و لحظات خاص کمدی را ایجاد می‌کنند. SK8 Infinity ما را با زمان بندی کمدی فوق العاده ای روبرو می‌کند و یک انیمه کمدی قوی است.

انیمه So I’m a Spider, So What?

بهترین انیمه های کمدی 2021 , انیمه های کمدی 2021 , انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه کمدی 2021

بهترین انیمه کمدی 2021

علیرغم تصاویر ترسناک این انیمه همه چیز به نرم ترین شکل ممکن روایت می‌شود. تماشای دختر اصلی ما… عنکبوت… کوموکو با فرم جدید خود کنار می آید که همین کنار آمدن باعث ایجاد فضاهایی بسیار خنده دار است و تظاهراتی که در طول ساختار روایی این انیمه پیش می‌آید به شدت احمقانه و خنده‌دار است.

تعداد زیادی عنصر ماجراجویی در So I’m a Spider برای لذت بردن وجود دارد. اما کمدی این انیمه با تماشای یک اژدهای کوچک – که زمانی دختری زیبا بوده – شکل خاص خودش را دارد! بنابراین So I’m a Spider, So What? یک انیمه کمدی عالی برای کسانی است که نیاز به آرامش ذهنی بعد از دیدن انیمه هایی مثل انیمه های ایسکای دارند.

انیمه Shaman King

بهترین انیمه های کمدی 2021 , انیمه های کمدی 2021 , انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه کمدی 2021

بهترین انیمه های کمدی 2021

اگر این انیمه را تماشا کرده اید، حتماً با You Asakura، آشنا هستید. این انیمه به عنوان یک انیمه اقتباسی ارائه شده است که در تابستان 2001 توسط استودیو Xebec پخش شد. در بهار سال 2021، این انیمه دوباره بازسازی می‌شود، اما این بار، Bridge Studio است که روی این انیمه کار میکند.

برای کسانی که هرگز شاه شمن را تماشا نکرده اند، ما کمی درباره خط داستان به شما می‌گوییم. داستان این انیمه حول مردی معروف به شمن، در جهان شمن کینگ میچرخد. شمن فردی با توانایی های خارق العاده است، از ارتباط با ارواح تا خدایان. این مسابقات در هر 500 سال یکبار برگزار می‌شود،

جایی که شامیان از سراسر جهان گردهم می آیند و توانایی های خود را نشان میدهند، تا قدرتمندترین شمن شوند. عنوان “شمن کینگ” به برنده این مسابقات اعطا میشود، با این عنوان میتوانید Great Spirit را کنترل کنید و به آنها اجازه دهید جهان را به دلخواه شکل دهند.

انیمه Ijiranaide, Nagatoro-san

بهترین انیمه های کمدی 2021 , انیمه های کمدی 2021 , انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه کمدی 2021

بهترین انیمه کمدی 2021

Ijiranaide، Nagatoro-san یک انیمیشن اقتباسی از یک سری مانگای وب ژاپنی است که توسط ناناشی نوشته و تصویرسازی شده است، و سریال سازی آن در Magazine Pocket، مجله وب مانگا تحت وب آنلاین برنامه های کاربردی که توسط Kodansha منتشر میشود، آغاز شد.

داستان دختری به نام ناگاترو است که 15 ساله بیشتر ندارد. او واقعاً دوست دارد با سنپای خود درگیر شود و وقتی او را اذیت میکند خوشحال می‌شود. هر زمان که دیگران سعی می‌کنند سنپای او را آزار دهند، ناگاترو با آنها بسیار خصمانه رفتار می‌کند. دوستانش او را “هایاکی” می‌نامند که گاهی او را عصبانی و تحریک میکند. و همین اذیت و آزارهای احمقانه این انیمه را به یکی از بهترین انیمه های کمدی 2021 تبدیل کرده است.

انیمه Shakunetsu Kabaddi

بهترین انیمه های کمدی 2021 , انیمه های کمدی 2021 , انیمه کمدی 2021 , بهترین انیمه کمدی 2021

بهترین انیمه کمدی 2021

Shakunetsu Kabaddi یکی دیگر از انیمه های ورزشی است که به صراحت می‌گوییم، یکی از بهترین انیمه های کمدی می‌باشد! نکته این است که این ورزش باستانی هند برای اولین بار است که به عنوان یک انیمه معرفی می‌شود.

کمدی این انیمه هم از این مساله ناشی می‌شود که این ورزش برای کسی که برای اولین بار آن را می‌بیند مضحک به نظر می‌رسد و با توجه به میزان تأثیر چشمگیری که به طور کلی در انیمه های ورزشی وجود دارد، انیمه شکونتسو کبادی نه تنها برای کمدی، بلکه برای انیمه های ورزشی نیز یک گوهر پنهان است!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های کمدی 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو