عکس های جدید علی عامل هاشمی و همسرش + بیوگرافی

عکس های جدید علی عامل هاشمی و همسرش + بیوگرافی


منبع: نمکستان

22

1401/9/15

06:40


علی هاشمی متولد ۲ شهریور سال ۱۳۶۵ در سبزوار است. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشد. او فوق دیپلم نویسندگی و لیسانس بازیگری را دارد و علاوه بر بازیگری به مکانیکی نیز علاقه ی خاصی دارد.

نمکستان : علی هاشمی متولد ۲ شهریور سال ۱۳۶۵ در سبزوار است. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشد. او فوق دیپلم نویسندگی و لیسانس بازیگری را دارد و علاوه بر بازیگری به مکانیکی نیز علاقه ی خاصی دارد. این بازیگر یکی از طولانی ترین نام های خانوادگی را در بین ایرانیان دارد،‌ نام کامل این بازیگر سید علی عامل هاشمی پور طوسی موسوی مطلق است.

علی عامل هاشمی

خانواده ی علی عامل هاشمی :

علی دو برادر دارد که برادر بزرگتر او هدایت هاشمی بازیگر معروف سینما و تلویزیون می باشد. آنان یک برادر دیگر به نام هادی عامل هاشمی نیز دارند. علی هاشمی در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ یعنی در سن ۲۸ سالگی با پگاه ترکی ازدواج کرد. پگاه طراح لباس بسیار معروفی است که اکنون در تئاتر نیز بازیگری می کند. پگاه ترکی متولد ۲۳ تیرماه ۱۳۶۷ می باشد. او در سریال های نون خ، پریا و آنام به عنوان یکی از موفق ترین و مطرح ترین طراحان لباس حضور داشته است.

علی هاشمی و برادرانش

سابقه ی فعالیت علی عامل هاشمی :

علی برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ در سن ۱۵ سالگی در نمایش داستان جنگل ایفای نقش کرد. علی برای مدتی بازیگر تئاتر بود اما او زمانی که برادرش، هدایت، نمایش مرد برهنه و مرند فراک پوش را تهیه‌ کنندگی کرد، علی را نیز تشویق کرد که به عرصه ی کارگردانی قدم بگذارد. علی برای اولین بار در سن ۲۴ سالگی یعنی در سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم سینمایی لطفاً مزاحم نشوید جلوی دوربین رفت و اولین تجربه خود را در سینما به دست آورد. وی پس از این تجربه، با بازی در سریال چک برگشتی در سال ۱۳۹۰ وارد تلویزیون شد و در سال ۱۳۹۷ در سریال شب عید بازی کرد. او در سال ۱۳۹۹ نیز در سریال کامیون ایفای نقش کرده است. او همچنین در استندآپ برنامه ی خندوانه رامبد جوان نیز حضور داشته است.

علی عامل هاشمی

آثار علی عامل هاشمی :

علی در فیلم های سینمایی و تلویزیونی زیادی بازی کرده است. او همانند برادرش از شهرت و محبوبیت خاصی برخوردار است. علی در فیلم های سینمایی مانند لطفاً مزاحم نشوید و هزار پا بازی کرده است. از سریال های او می توان به سریال چک برگشتی،پروانه، شب عید، کامیون و سرباز اشاره کرد. او تئاترهایی مانند پابرهنه در پارک، مرد برهنه و مزدان بیوه را نیز کارگردانی کرده است‌. او در عرصه ی کارگردانی نیز بسیار موفق بوده است. علی عامل هاشمی بازیگر موفقی است و توانسته است با مهارت های بازیگری خود به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.

صفحه اینستاگرام :

علی هاشمی با آیدی aliamelhashemi در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد  و عکس های شخصی و کاری خود را به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام علی هاشمی

در ادامه با عکس های جدید علی هاشمی همراه ما باشید

علی عامل هاشمی و همسرش

علی عامل هاشمی و همسرش

سعید آقاخانی و علی عامل هاشمی

سعید آقاخانی و علی عامل هاشمی

علی عامل هاشمی و همسرش

عکس های جدید علی عامل هاشمی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو