احتمال عرضه بازی Diablo 4 در ژوئن ۲۰۲۳

منبع: زومجی

7

1401/9/15

11:20


احتمال عرضه بازی Diablo 4 در ژوئن ۲۰۲۳

شرکت Blizzard Entertainment قبلا تأیید کرد که بتای عمومی بازی Diablo 4 در اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. البته شایعات حاکی از آن است که نسخه‌ی بتای بازی از همان فوریه‌ی ۲۰۲۳ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

از آن زمان رسانه Insider-Gaming این موضوع را دنبال کرده است و تام هندرسون گزارش می‌دهد که بیش از ۱۰۰ خبرنگار در کنفرانس پنهانی بازی شرکت داشتند. این افراد حتی قادر به تجربه‌ی کوتاه بازی بودند و نظرات آن‌ها در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) منتشر خواهد شد. راد فرگوسن، مدیرکل مجموعه دیابلو از افراد حاضر در جلسه از افراد خواست که برای انتشار جزئیات بیشتر تا زمان برگزاری مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) منتظر بمانند.

گمان می‌رود که تاریخ انتشار بازی Diablo 4 در مراسم The Game Awards 2022 اعلام شود. نیک بیکر از رسانه XboxEra و جز کوردن از رسانه Windows Central گزارش می‌دهند که این بازی در ماه آوریل ۲۰۲۳ به‌دست گیمرها می‌رسد. همان‌طور که جز کوردن در توئیتر اعلام کرد، ظاهرا اطلاعیه دیابلو ۴ در رویداد گیم اواردز به دسترسی زودهنگام پیش‌خریدکنندگان و خریداران نسخه‌ی کالکتور بازی به نسخه‌ی بتای عمومی مربوط می‌شود.

اما این تمام ماجرا نیست و جز کوردن گزارش داد که احتمال تغییر زمان انتشار بازی Diablo 4 به ماه ژوئن ۲۰۲۳ وجود دارد، اما درحال‌حاضر کاملا از این موضوع مطمئن نیست: «دو پاسخ متضاد به من داده شده است. ممکن است که اسناد مبنی‌بر انتشار بازی در ماه آوریل ۲۰۲۳ قدیمی باشند». درهرصورت تام هندرسون از وجود یک ای‌پی‌آی (رابط برنامه‌نویسی) در سرورهای فروشگاه پلی استیشن اطلاع داده است که به نسخه‌ی بتای عمومی بازی اشاره دارد.

بنابراین طرفدارها احتمالا باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی Diablo 4 در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ باشند. بازی دیابلو ۴ در زمان عرضه به پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر راه خواهد یافت. خوشبختانه طرفدارها نباید زمان زیادی را تا برگزاری The Game Awards منتظر بمانند و چند روز دیگر شاهد برگزاری این رویداد سالانه خواهیم بود.  


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو