تمرکز آپدیت تازه God of War Ragnarok روی بهبود زمان بارگذاری نسخه PS4

منبع: زومجی

6

1401/9/15

11:20


تمرکز آپدیت تازه God of War Ragnarok روی بهبود زمان بارگذاری نسخه PS4

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Santa Monica جزئیات به‌روزرسانی اخیر بازی God of War Ragnarok را منتشر کرده است. این آپدیت درکنار افزودن حالت عکاسی عمدتا روی رفع اشکالات، بهبود عملکرد و پایداری و کاهش زمان بارگذاری دشمنان و محیط‌ها در نسخه‌ی پلی استیشن 4 تمرکز دارد.

این بسته‌ی به‌روزرسانی بخش Photo Mode را به بازی God of War Ragnarok اضافه می‌کند که شماری از ویژگی‌ها را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. طرفدارهای مجموعه بی‌تردید با این ویژگی‌ها آشنایی دارند. چرا که حالت عکاسی بازی God of ،War محصول سال ۲۰۱۸ نیز چنین مواردی را در اختیار آن‌ها قرار داد. این حالت امکان آزمودن جلوه‌های مختلف ازجمله گزینه‌های میدان دید و فاصله‌ی کانونی برای کسب بهترین نتیجه و ثبت تصویر زیبا را برای گیمرها فراهم می‌آورد.

استودیو سانتا مونیکا اعلام کرد که هنوز کار این تیم با بازی God of War Ragnarok تمام نشده است. این توسعه‌دهنده در آینده به‌روزرسانی‌های بیشتری را برای بازی منتشر می‌کند که احتمالا شامل ویژگی‌های اضافی دیگری خواهند بود. اریک ویلیامز، کارگردان گاد آو وار رگناروک اعلام کرده است که استودیو سانتا مونیکا به‌طور مداوم از این بازی پشتیبانی خواهد کرد، اما برنامه‌ای برای انتشار بسته‌ی الحاقی برای این محصول انحصاری ندارد.

بازی God of War Ragnarok درحال‌حاضر در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. برای کسب اطلاعات بیشتر از تغییرات بازی پس از به‌روزرسانی اخیر، به مطالعه یاداشت‌های همراه آپدیت در منبع خبر بپردازید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو