پخش تریلر گیم پلی Star Wars Jedi: Survivor در گیم اواردز ۲۰۲۲

منبع: زومجی

12

1401/9/15

11:50


پخش تریلر گیم پلی Star Wars Jedi: Survivor در گیم اواردز ۲۰۲۲

اوایل سال جاری شرکت Electronic Arts و استودیو Respawn Entertainment با انتشار یک تریلر سینمایی از بازی Star Wars Jedi: Survivor رونمایی کردند، اما جزئیات زیادی از این دنباله را با طرفدارها به اشتراک نگذاشتند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این وضع به‌زودی تغییر خواهد کرد.

شایعات اخیر از حضور بازی Star Wars Jedi: Survivor در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ حکایت داشتند که این مورد اکنون رسما تأیید شده است. جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده‌ی The Game Awards اخیرا با انتشار یک توئیت تأیید کرد که نخستین تریلر گیم‌پلی این بازی ریسپاون اینترتیمنت در گیم اواردز پیش‌رو به نمایش در می‌آید. بنابر اعلام جف کیلی، طرفدارها باید منتظر نمایش بخش‌های زیادی از بازی باشند که به پخش یک تریلر گیم‌پلی پروپیمان اشاره دارد.

مراسم The Game Awards 2022 از ساعت ۴ بامداد جمعه پخش خواهد شد. صفحه‌ی بازی Star Wars Jedi: Survivor در استیم اخیرا به‌روزرسانی شد و جزئیات بیشتری از آن را در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. گویا این بازی برای انتشار در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۳ (۲۴ اسفند ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است و در زمان عرضه به پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر راه خواهد یافت.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو