اعتصابات ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ آذر اعتصابات اجباری + فیلم تهدید کسبه ها و مغازه داران

منبع: شبونه

13

1401/9/15

13:35


اعتصابات ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ آذر اعصبات اجباری فیلم تهدید کسبه ها و مغازه ها از سوی اشرار اراذل و اوباش که بر روی کرکره مغازه ها تهدید به آتش زدن میکنند. اعتصابات اجباری ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ آذر و تهدید کسبه ها https://video.shaboneh.com/news/kasabe.mp4 فراخوان های رسانه های ضد انقلابی برای اعتصابات کسبه …

اعتصابات ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ آذر اعصبات اجباری فیلم تهدید کسبه ها و مغازه ها از سوی اشرار اراذل و اوباش که بر روی کرکره مغازه ها تهدید به آتش زدن میکنند.

اعتصابات اجباری ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ آذر و تهدید کسبه ها

فراخوان های رسانه های ضد انقلابی برای اعتصابات کسبه ها در ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ آذر برخی از مغازه داران تهدید شده‌اند .

برخی از افراد ناشناس بر روی کرکره های مغازه ها نوشتند که اگر فردا باز باشی مغازه ات را آتش میزنیم.

ویدیو هایی از این تهدیدها حتی در رسانه‌های بیگانه منتشر شده که این رسانه های از آن استقبال کرده‌اند و این روش اعتصاب اجباری را نوعی ابتکار خواندند.

اعتصابات ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ آذر اعتصابات اجباری + فیلم تهدید کسبه ها و مغازه داران

کسبه هایی که هر ماه باید اجاره های سرسام آوری را متقبل شوند باید ضرر و زیان فراخوان هایی که در خارج از کشور هدایت می شوند را بپردازند افرادی که در آن سوی آبها نشسته اند و درآمد ماهانه خود را دارند با دادن فراخوانها ضرر مالی را به کسبه های بازار وارد می‌کنند کسبه هایی که باید ماهانه اجاره نجومی را به مالکان پرداخت کنند و حالا به اجبار آسیب نرسیدن به اموال شان ناچار هستند که کرکره مغازه را بالا نیاند.

جالب است بدانید که برخی از حامیان این انتصابات گوگوش خواننده لس آنجلسی و برخی دیگر از چهره های خارج نشین بودند که در چند روز اخیر کنسرت‌هایی را با بلیط های نجومی به فروش رسانده اند و حتی حاضر نبودند یک کنسرت را لغو کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو