فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان بدون سانسور (18+)

منبع: شبونه

13

1401/9/15

15:22


فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان را ببینید روح الله عجمیان از بسیجیان کرجی بوده که چند پیش به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید. فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان شهید عجمیان از بسیجیان کری بوده که در آبان ۱۴۰۱ به شهادت میرسد. https://cdn.mashreghnews.ir/d/2022/12/04/0/3654363.mp4 در آزادراه کرج به قزوین …

فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان را ببینید روح الله عجمیان از بسیجیان کرجی بوده که چند پیش به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید.

فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان

شهید عجمیان از بسیجیان کری بوده که در آبان ۱۴۰۱ به شهادت میرسد.

در آزادراه کرج به قزوین روز پنجشنبه در حالی که تعدادی ارازل اوباش مسیر راه را مسدود کرده بودند عجمیان برای مقابله با اشرار به محل آمده بود و فقط تصمیم داشت موانعی که در مسیر قرار گرفته را بردارد برخی از اراذل اوباش با آتش زدن سطل زباله و بستن راه اتوبان را مسدود کرده بودند شهید عجمیان به همراه برخی از دوستانش تلاش کردند تا مسیر را باز کنند اما مورد حمله ارازل اوباش قرار گرفتند.

ماجرای دردناک

آنها سعی کردند از محل دور شوند اما در نهایت به چنگ ارازل اوباش افتادند و به صورت گروهی عجمیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در نهایت منجر به شهادت ایشان شد.

فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان را ببینید بدون سانسور (18+)

۵ نفر از اراذل و اوباش که در مسدود کردن اتوبان و قتل روح الله عجمیان نقش داشتند توسط مراجع قضایی دستگیر و به اعدام محکوم شده اند.

همچنین ببینید

روز پنجشنبه در یک فراخوانی برای حضور معترضان در قبرستان بهشت سکینه تعدادی از اشرار سعی کردند که مسیر اتوبان را مسدود کنند تا نیروهای امنیتی نتوانند از آنجا عبور کنند و در نهایت برخی از مردم به صورت خودجوش سعی کردند مسیر را باز کرده تا وسایل نقلیه عمومی بتوانند از آنجا عبور کنند که شهید عجمیان یکی از این افراد بود که مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو