بستنی زمستانی

منبع: روزیاتو

8

1401/9/15

18:33


بستنی زمستانی

بستنی زمستانی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بستنی یکی از دسرهای خوشمزه و خنک است که مصرف آن در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا بسیار بیشتر است. اما در فصل زمستان هم خواهان زیادی دارد. طعم خوشمزه و خنک بستنی زمستانی در سرمای زمستان بسیار دلچسب­تر از تابستان بوده و ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. که اگر یکبار آن را امتحان کنید، بی­شک طرفدار پر و پاقرص این بستنی خواهید شد. این بستنی­ها در انواع مختلف قیفی، لقمه­ای و… تولید می­شوند که با توجه به سلیقه خودتان می­توانید آن را خریداری کرده و نوش جان کنید.

بستنی زمستانی

فواید کم نظیر بستنی­های زمستانی

خامه، شیر، آبلیمو، سفیده تخم مرغ و… جز مواد اولیه سازنده بستنی­های زمستانه است که بسیار مقوی هستند. از طرفی بهتر است بدانید که استفاده از بستنی زمستانی در فصل سرد سال فواید بسیار شگفت انگیزی هم دارد، از مهم ترین فایده آن می­توان موارد زیر را نام برد:

از بین بردن چرک و عفونت گلو

به دلیل سرمای فصل زمستان، ابتلا به سرماخوردگی و عفونت گلو بسیار رواج دارد اما شما می­توانید به آسانی با مصرف این بستنی، عفونت­ گلویتان را از بین ببرید.

تامین پروتئین مورد نیاز بدن

بستنی­ها عموما در دو دسته بندی تقسیم می­شوند. بستنی یخی و شیری، خبر خوب این است که بستنی زمستانی در دسته بندی بستنی­های شیری قرار داشته و به دلیل استفاده از شیر در مواد اولیه آن به یک منبع خوب پروتئین تبدیل شده است که می­تواند استخوان­های شما را مستحکم کند و همچنین برای پوست، عضلات، گردش خون و… هم مفید باشد.

جنگ با استرس

مصرف بستنی در هنگام صبح باعث تقویت ذهن می شود. با این کار استرس را از بین برده و آرامش را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این همان دلیلی است که حین خوردن بستنی دوست دارید چشم­های خود را ببندید و طعم لذیذ آن را تک تک سلول­های خود احساس کنید.

منبع عالی برای ویتامین­های مورد نیاز

بدن به ویتامین­های مختلفی نیاز دارد. مخصوصا در فصل زمستان که با کاهش دما، به سیستم ایمنی ضعیف می‌شود و باید آن را تقویت کنید. کافی است بستنی زمستانی میل کنید. این بستنی با دارا بودن ویتامین b-2، B12، A و…ضمن تقویت سیستم ایمنی و سلامت شما، باعث تقویت بینایی هم می­شود.

چرا نباید در فصل زمستان بستنی بخوریم؟

بسیاری از مردم به دلیل سرمای هوا و همچنین خنکی بستنی، بر این اعتقاد هستند که نباید در فصل زمستان آن را مصرف کرد و باعث درد گلو و… می­شود. اما باید بدانید که این یک خرافه­ای بیش نیست. هیچ قانون علمی وجود ندارد که شما را از خوردن این دسر خارق العاده در فصل زمستان منع کند. از طرفی سرمای بستنی باعث ایجاد یک تعادل در متابولیسم بدن شما می­شود که مانع از سرماخوردگی خواهد شد. بستنی زمستانی را می­توان به همراه بیسکوئیت و دیگر خوراکی­ها میل نمود با متوجه خنکی آن هم نشوید.

بستنی زمستانی

بهترین زمان برای مصرف بستنی زمستانی

شما بدون هیچ محدودیتی می­توانید بستنی­های زمستانی را میل کنید، در هر لحظه و هر مکانی که هوس کنید. اما اگر می­خواهید از فواید شگفت انگیز آن بهره­مند شوید، بهتر است در مواقع خاص آن را نوش جان کنید که عبارتند از:

۱- صبح زود

با اینکار ذهن شما آمادگی دریافت اطلاعات را در طول روز خواهد داشت. دچار تنش و استرس هم نخواهید شد. بستنی زمستانی می­تواند برای کودکان و دانش آموزان هم یک خوراکی سرگرم کننده مفید باشد.

۲- بعد از شام

این یک دسر خوشمزه و خاص است که می­تواند بعد از شام باعث استراحت معده و تقویت سیستم ایمنی در طول شب شود. می­توانید در فصل زمستان به عنوان یک دسر خوشمزه از بستنی برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده کنید و یک خاطره دل انگیز در ذهن آن­ها ثبت نمایید.

بهترین بستنی زمستانه کدام است؟

این بستنی از مواد اولیه مقوی و سالم درست می­شود. دمای آن هم کمتر بوده و همچون بستنی­های تابستانه زیاد خنک نیست. به همین خاطر با مصرف آن در روزهای برفی و بارانی مشکلی برایتان بوجود نخواهد آورد. بستنی زمستانی توسط برندهای مختلفی تولید و در بازار عرضه می­شود. اما از میان همه آن­ها، بستنی ظفر یکی از برترین برندهای سازنده است که با سابقه درخشان خود بهترین خوراکی­های خنک را برای کودکان و حتی بزرگسالان تولید می­کند. کارخانه ظفر یکی از چندین برندهای نام آشنا در بازار است که از مواد اولیه طبیعی برای ساخت محصولات خود در محیطی کاملا بهداشتی و ایمنی استفاده می­کند. می­توانید با خیالی راحت بستنی زمستانی ظفر را خریداری کرده و طعم فوق العاده آن را امتحان کنید. بی­شک تبدیل به مشتری دائم این محصول خواهید شد.

چرا بستنی ظفر؟

بستنی زمستانی ظفر در دو نوع قیفی و لقمه­ای تولید می­شود. هر یک از آن­ها بسته بندی شکیل و بسیار مناسبی دارد که می­توانید به راحتی آن را باز نمایید بی آنکه بستنی خرد شده یا آب شود. تنوع طعم­های بستنی زمستانی ظفر هم بسیار زیاد است. اما از بین همه آن­ها طعم شکلاتی بسیار محبوب­تر بوده و ترکیب شکلات با بستنی یک طعم رویایی است که نمی­توان از آن گذشت. بستنی قیفی زمستانی ظفر هم در بسته بندی­های مخصوص عرضه می‌شود که می­توانید به راحتی آن را تهیه نمایید.

قیمت بستنی زمستانی

این بستنی هم در زمستان و هم در فصل­های گرم بهار و تابستان مخاطب و مشتری مخصوص خود را دارد. علاقه­مندان به بستنی نمی­توانند از آن دور باشند. به همین خاطر در هر ۱۲ ماه سال که بخواهید می­توانید این بستنی را تهیه کنید. قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

۱- نوع بستنی

۲- طعم

۳- تعداد

۴- و…

بستنی­های زمستانی ظفر در بسته­بندی­های مخصوص و در تعداد ۱۵ تایی، ۲۰ تایی و… وجود دارد که می­توانید برای پذیرایی از مهمانان در مراسمات مختلف، فروشگاه­ها و… آن را خریداری نمایید. قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه­ای هم دارد. چرا که خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه انجام خواهید داد و هیچ واسطه­ای هم وجود ندارد. از طرفی ظفر کم­ترین سود را برای محصولات خود در نظر گرفته است. شما می­توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی هم ثبت کرده و با صورت آنلاین خرید بستنی زمستانی ظفر را انجام دهید. سفارش شما به صورت سالم و بسته بندی شده  از درب منزل و آدرس مد نظرتان به شما تحویل داده می­شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو