لغو بخش چندنفره بازی Cyberpunk 2077 به دلیل تغییر اولویت‌های CDPR

منبع: زومجی

10

1401/9/15

23:41


لغو بخش چندنفره بازی Cyberpunk 2077 به دلیل تغییر اولویت‌های CDPR

فیلیپ وبر از استودیوی سی دی پراجکت رد در مصاحبه با وبسایت یوروگیمر اظهار داشته که بخش چندنفره بازی Cyberpunk 2077 به‌دلیل تغییر در اولویت‌های استودیو کنار گذاشته شد. یکی از این اولویت‌ها، کسب اطمینان از رفع کلیه مشکلات بازی اصلی و اجرای آن در بهترین نحو ممکن بود که پس از عرضه‌ی پرحرف و حدیث آن در سال ۲۰۲۰ مطرح شده بود.

وبر در استودیوی CDPR به‌عنوان هماهنگ کننده و طراح ارشد مأموریت‌های بازی Cyberpunk 2077 فعالیت داشته و درحال حاضر به‌عنوان کارگردان روایت داستانی بازی جدید Witcher کار می‌کند.

سی دی پراجکت رد در ژانویه ۲۰۲۰ اعلام کرد که بخش چندنفره بازی سایبرپانک 2077 حداقل تا سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد. بعد از آن در ماه مارس همان سال اعلام شد که این پروژه به تصمیم CDPR کنار گذاشته شده است.

موتور سواری در دنیای Cyberpunk 2077

به‌تازگی مشخص شده که سازندگان لهستانی این بازی، نسخه Cyberpunk 2077 Game of the Year Edition را در سال ۲۰۲۳ و بعد از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty عرضه خواهند کرد. سی‌دی پراجکت با انتشار یک بیانیه‌ی تازه تأیید کرد که بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ برخلاف به‌روزرسانی Edgerunners اخیر رایگان نخواهد بود. استودیو لهستانی CDPR توضیح داد: «ما هنوز جزئیات دقیقی از قیمت این بسته‌ی گسترش‌دهنده را منتشر نکرده‌ایم، اما تجربه‌ی آن نیازمند صرف هزینه است».

 بسته‌ی الحاقی Phantom Liberty بازی سایبرپانک 2077 برخلاف بازی پایه تنها در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامیپوتر قرار می‌گیرد و نباید انتظار راه‌یابی آن به پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را داشت.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو