پایان پشتیبانی از بازی The Witcher: Monster Slayer در سال ۲۰۲۳

منبع: زومجی

427

1401/9/16

00:04


پایان پشتیبانی از بازی The Witcher: Monster Slayer در سال ۲۰۲۳

روز گذشته شرکت سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد بازی موبایلی The Witcher: Monster Slayer که با الهام از بازی پوکمون گو ساخته شده بود، کمتر از دو سال پس از عرضه‌ی اولیه روی موبایل در ژوئیه سال گذشته، در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) از دسترس گیمرهای موبایلی و فروشگاه گوگل پلی و iOS خارج می‌شود.

همزمان با آفلاین شدن بازی، تمامی توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در استودیوی لهستانی Spokko، به تیم‌های توسعه‌ی داخلی مجموعه‌ی سی‌دی پراجکت رد منتقل می‌شوند تا با این استودیو در مراحل توسعه‌ی قسمت جدید سری ویچر که در حال حاضر با نام رمزی پولاریس شناخته می‌شود، همکاری کنند.

البته بخشی از اعضای اصلی تیم Spokko همچنان تا ماه ژوئن برای پشتیبانی از بازی در استودیو مشغول به‌کار خواهند بود، اما برخی دیگر از اعضای استودیو که نتوانسته‌اند تا به تیم‌های سی‌دی پراچکت رد وارد شوند، از کار برکنار خواهند شد. روابط عمومی سی‌دی پراجکت می‌گوید این شرکت تمام توان خود را به‌کار خواهد گرفت تا این هنرمندان تاثیر پذیرفته از این تعدیل نیرو، با مشکلات کمتری در روند جست‌وجو برای یافتن یک محل کار جدید رو‌به‌رو باشند.

GWENT: The Witcher Card Game

طبق جزئیات منتشر شده، The Witcher: Monster Slayer از تاریخ ۳۱ ژانویه دیگر در فروشگاه اپ استور اپل و گوگل پلی در دسترس نخواهد بود. پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی نیز از همان زمان از غیرفعال خواهند شد و هیچ به‌روزرسانی جدیدی برای بازی که مواردی مانند هیولاها، زره‌ها کوئست‌ها و رویدادهای جدید را به بازی اضافه کند دیگر منتشر نمی‌شود.

پیش از این و در هنگام انتشار جدیدترین گزارش مالی مجموعه‌ی سی‌دی پراجکت در هفته گذشته، این شرکت اعلام کرد بازی کارتی Gwent: The Witcher Card Game نیز از این پس به میزان بسیار کمتر از سابق از پشتیبانی محتوایی و نرم‌افزاری برخوردار خواهد شد و پس از پایان سال ۲۰۲۳، دیگر محتوا و به‌روزرسانی‌های بزرگی برای این بازی عرضه نخواهد شد، هرچند سرورهای بازی همچنان تا سال‌های آینده در وضعیت فعال باقی می‌مانند و تنها تعداد محدودی از توسعه‌دهندگان فعلی بازی تحت عنوان برنامه‌ای به نام Project Gwentfinity، با کمک جامعه‌ی هواداری بازی روند انتشار محتوای فصلی و تعادل‌سازی کارت‌ها را انجام خواهند داد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


نظرات


تصویری


ویدئو