طرز تهیه کیک بستنی با بیسکویت(کیک بستنی بیسکویتی)

طرز تهیه کیک بستنی با بیسکویت(کیک بستنی بیسکویتی)


منبع: نم نمک

305

1401/9/16

07:05


در ادامه آموزش روش تهیه کیک بستنی با بیسکویت و کیک بستنی بیسکویتی و مجلسی و دستور تهیه کیک بستنی با بیسکوییت و مواد لازم کیک بستنی با بیسکویت و طرز تهیه کیک بستنی با بیسکویت با رسپی خانگی و فوت و فن کیک بستنی با بیسکویت خانگی و راز خوشمزگی کیک بستنی با بیسکویت و ترفندهای درست کردن کیک بستنی با بیسکوییت و زمان تهیه کیک بستنی با بیسکویت و نکات مهم در تهیه کیک بستنی با بیسکویت خانگی و تزیین کیک بستنی با بیسکویت را در نم نمک بخوانید.

طرز تهیه کیک بستنی با بیسکویت(کیک بستنی بیسکویتی)

مواد لازم کیک بستنی بیسکویتی

طرز تهیه کیک بستنی با بیسکویت

مرحله اول

کیک بستنی با کوکی شکلاتی یا بیسکویت معمولی یکی از آن دسرهای جذاب و خوشمزه ای است که در روزهای گرم تابستانی می توانید اعضای خانواده ‍تان را با تهیه آن غافلگیر کنید. برای شروع تهیه این دسر هیجان انگیز ابتدا یک قالب مستطیلی شکل را بردارید و کف و کناره های آن را با کاغذ روغنی مخصوص پخت کیک و شیرینی بپوشانید و کنار بگذارید. بستنی یک لیتری وانیلی یا هر طعم دیگری که دوست داشتید را از فریزر بیرون بیاورید و کنار بگذارید تا کمی نرم شود. لازم نیست که بستنی کاملا آب شود.

طرز تهیه کیک بستنی با بیسکویت(کیک بستنی بیسکویتی)

طرز تهیه کیک بستنی با بیسکویت(کیک بستنی بیسکویتی)

کیک بستنی بیسکویتی

مرحله دوم

200 گرم بیسکوییت را داخل یک کیسه زیپ دار بریزید و زیپ آن را ببندید. سپس با ضربه گوشتکوب یا مشت بیسکوییت ها را خرد کنید. بیسکوییت های خرد شده را داخل یک کاسه بزرگ بریزید. 90 گرم کره پاستوریزه را داخل یک پیاله بریزید. پیاله را برای 30 ثانیه داخل مایکروویو قرار دهید تا ذوب شود. کره ذوب شده را به بیسکوییت های خرد شده اضافه کنید و خوب هم بزنید.

مرحله سوم

مخلوط بیسکوییت و کره را داخل قالبی که از پیش آماده کرده اید بریزید و آن را به خوبی در کف قالب پخش کنید. با یک عدد گوشت کوب روی مخلوط بیسکوییت و کره را فشار دهید تا سطح آن صاف شود. سپس بستنی وانیلی نرم شده را داخل یک کاسه بریزید. نصف توت فرنگی ، شاه توت و بلوبری را اضافه کنید. مخلوط را با هم زن برقی هم بزنید تا یکدست شود. مخلوط بستنی و میوه ها را با یک عدد قاشق روی لایه بیسکوییتی بریزید. سپس آن را با یک عدد لیسک کاملا پخش کنید و سطح آن را صاف کنید. روی این لایه را با کاغذ مخصوص پخت بپوشانید. قالب را به مدت یک شب تا صبح در فریزر قرار دهید.

مرحله چهارم

برای تزئین کیک ، دو فنجان پودر قند را داخل یک کاسه بریزید. چهار عدد تخم مرغ را بشکنید و زرده و سفیده آن را جدا کنید. سفیده ها را به پودر قند اضافه کنید و با هم زن با دور تند هم بزنید. مخلوط را آنقدر هم بزنید تا پف کند. با استفاده از یک براش مقداری از مخلوط سفیده را روی میوه های باقیمانده بمالید تا کاملا آغشته به سفیده شوند. سپس روی آن ها مقداری پودر قند الک کنید. میوه ها را روی یک سینی قرار دهید و صبر کنید تا خشک شوند. این کار کم تر از یک ساعت زمان می برد.

کیک بستنی بیسکویتی

مرحله پنجم

کیک بستنی بیسکوییتی را از فریزر خارج کنید. کاغذ را از روی آن بردارید و روی آن را با میو ه ها تزئین کنید. کیک بستنی بیسکویت شما آماده است؛ می توانید آن را در کار یک لیوان میلک شیک شکلاتی خوشمزه سرو و در کنار خانواده نوش جان کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو