کدام چهره های معروف ایرانی متولد 16 آذر هستند؟

کدام چهره های معروف ایرانی متولد 16 آذر هستند؟


منبع: آکا

19

1401/9/16

07:38


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 16 آذر بدنيا آمده يا

آکاایران: امروز 16 آذرماه 1401 مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون مهراب قاسم‌خانی،مهدی هاشمی و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

سادگی “مهراب قاسمخانی” رابطه اش با “خانم بازیگر” را برملا کرد! | فرتاک ورزشی

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 16 آذرماه متولد شده اند

مهراب قاسم‌خانی

مهراب قاسم‌خانی (زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۵۰) نویسنده و طراح صحنهٔ ایرانی است.

دزدی وحشتناک از خانه مهراب قاسم خانی | خطر از بیخ گوش مهراب قاسمخانی گذشت

او فیلم‌نامه‌نویسی را به طور حرفه‌ای از سال ۱۳۷۸ در تلویزیون شروع کرد و با نویسندگی در مجموعه‌های طنزی مانند پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره و ساختمان پزشکان مشهور شد. یکی از موفق‌ترین کارهای مهراب، سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت بود که تابستان ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد.آخرین کار پخش شده از او سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت است.

مهدی هاشمی

میرمهدی هاشمی قرمزی (زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۲۵) معروف به مهدی هاشمی بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های دو فیلم با یک بلیط (۱۳۶۹)، آلزایمر (۱۳۸۹) و آقا یوسف (۱۳۹۰) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شده‌است.

عکس جدید مهدی هاشمی و همسر جدیدش | واکنش کاربران به ازدواج دوم مهدی هاشمی

هوشنگ ظریف

هوشنگ ظریف (زادهٔ ۱۶ آذر ۱۳۱۷ در تهران – درگذشتهٔ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ در تهران) موسیقی‌دان و نوازندهٔ تار اهل ایران بود.

هوشنگ ظریف: هنرمند باید پیام زمانه اش را به مردم منتقل کند / ماجرای تارنواز  شدن حسین علیزاده- اخبار موسیقی و ت - اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnim

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو