معرفی سریال The Witcher: Blood Origin

منبع: فوت و فن

48

1401/9/16

08:01


در سال 2019 میلادی، سرویس آنلاین نتفلیکس اولین فصل از سریال مورد انتظار و فانتزی ویچر (The Witcher) را پخش کرد.

معرفی سریال The Witcher: Blood Origin

در سال 2019 میلادی، سرویس آنلاین نتفلیکس اولین فصل از سریال مورد انتظار و فانتزی ویچر (The Witcher) را پخش کرد. این سریال بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به همین نام نوشته آندره ساپکوفسکی (Andrzej Sapkowski) است و داستان جهش یافته‌ای به نام گرالت از ریویا با بازی هنری کویل (Henry Cavill) را دنبال می‌کند که هیولاها را شکار می‌نماید.

گرالت در سفرهای خودش با جادوگر قدرتمندی به نام ینفر با بازی آنیا چالوترا (Anya Chalotra) آشنا می‌شود و در ادامه نیز متوجه می‌شود که سرنوشت او محافظت از شاهدخت جوانی به نام سیری با بازی فریا الن (Freya Allan) است. به دنبال موفقیت فصل اول، سرویس آنلاین نتفلیکس در سال ۲۰۲۰ میلادی اعلام کرد که پیش‌درآمدی برای این سریال تحت عنوان سریال ویچر : منشاء خون (The Witcher: Blood Origin) در حال توسعه است.

دیکلن دی بارا (Declan de Barra) و لورن اشمیت هیسریچ (Lauren Schmidt Hissrich) ساخت این سریال تازه را در دست داشتند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این پیش‌درآمد برای سریال «ویچر» بپردازیم.

داستان سریال The Witcher: Blood Origin

خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس برای سریال «ویچر: منشاء خون» بدین شرح است:

«سریال «ویچر: منشاء خون» پیش‌درآمدی برای سریال اصلی به شمار می‌رود که اتفاقات آن حدود ۱۲۰۰ سال قبل از سریال اصلی جریان دارد و جهان الف‌ها را روایت می‌کند. این سریال داستان زمان فراموش شده را به نمایش در خواهد آورد و به بررسی خلق اولین نمونه ویچر خواهد پرداخت. این سریال همچنین به رویدادهایی می‌پردازد که باعث ادغام شدن جهان هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها شده بود.»

برای کسانی که کتاب‌های «ویچر» را خوانده‌اند یا بازی‌های ویدیویی آن را انجام داده‌اند، این داستان ممکن است آشنا به نظر برسد اما باید گفت که سریال اصلی به تاریخچه دنیای ویچر نپرداخته بود و این مینی‌سریال تازه می‌تواند اطلاعاتی حیاتی و جالبی را در اختیار بیننده‌ها قرار بدهد تا آن‌ها با درک بهتری به سراغ فصل سوم سریال اصلی بروند.

سریال «ویچر: منشاء خون» تمدن الف‌ها را نشان خواهد داد که زمانی، بسیار قدرتمند و پرنفوذ بودند. این در حالی است که در سریال اصلی،‌ الف‌ها سعی دارند بار دیگر پادشاهی قدرتمند خود را بازسازی کنند. آن‌ها فعلا در سینترا پناهنده شده‌اند، کشوری که خودش مشکلات متعددی دارد و درگیر جنگ است. در سریال اصلی، الف‌ها خیلی سقوط کرده‌اند و این پیش‌درآمد می‌تواند دوره‌ای به نمایش بگذارد که آن‌ها در حال شکوفایی بودند.

بازیگران سریال The Witcher: Blood Origin

بازیگران بسیار زیادی در سریال «ویچر: منشاء خون» نقش‌آفرینی می‌کنند ولی داستان آن روی سه شخصیت اصلی تمرکز دارد. به تازگی نیز آشکار شده که جوئی بیتی (Joey Batey) قرار است بار دیگر نقشش به عنوان جسکیر را در این پیش‌درآمد بازآفرینی کند. اینکه چگونه این اتفاق ممکن است، باید منتظر ماند و دید.

در سریال «ویچر: منشاء خون»، سوفیا براون (Sophia Brown) نقش جنگجویی به نام ایلی را دنبال می‌کند که نگهبان ملکه بوده و حالا یک نوازده دوره‌گرد شده است. میشل یئو (Michelle Yeoh) نیز نقش سیان را به تصویر می‌کشد که آخرنی عضو یک قبیله کوچ‌نشین از الف‌ها است که به دنبال بازیابی تیغه‌ای است که از مردمش دزدیده شده است.

لارنس اوفوارن (Laurence O’Fuarain) نیز یکی دیگر از بازیگران اصلی سریال «ویچر: منشاء خون» محسوب می‌شود که نقش فجال را بازی خواهد کرد. او مردی متولد شده در قبیله‌ای از جنگجویان است که قسم خورده تا از پادشاه محافظت کند اما حالا به دنبال انتقام گرفتن است.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در سریال «ویچر: منشاء خون» می‌توان مینی درایور (Minnie Driver) در نقش سینچای، لنی هنری (Lenny Henry) در نقش چیف دروید بالور، میرن مک (Mirren Mack) در نقش مروین، ناتانیل کورتیس (Nathaniel Curtis) در نقش برایان، دیلن موران (Dylan Moran) در نقش وان نات و جیکوب کالینز لوی (Jacob Collins-Levy) در نقش اردین را نام برد.

تعداد قسمت‌های سریال The Witcher: Blood Origin

بنابر گفته سازندگان سریال «ویچر: منشاء خون»، این اثر یک مینی سریال خواهد بود اما در گذشته نیز مینی سریال‌هایی وجود داشتند که برای فصل‌های بعدی تمدید شده‌اند. در هر صورت، فصل اول سریال «ویچر: منشاء خون» تنها ۴ قسمت دارد اما هنوز مشخص نیست که مدت زمان این قسمت‌ها چقدر است.

در ابتدا سرویس آنلاین نتفلیکس دستور ساخت ۶ قسمت را داده بود اما اخیرا یکی از خالقان سریال اظهار داشته بود که آن‌ها به هنگام فرآیند تدوین سریال تصمیم گرفتند تا آن را در قالب ۴ قسمت عرضه کنند. همه این قسمت‌ها به صورت یکجا پخش می‌شوند.

تاریخ پخش سریال The Witcher: Blood Origin

سریال «ویچر: منشاء خون» قرار است در تاریخ ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو