آموزش پیدا کردن مخاطب در اسکایپ

آموزش پیدا کردن مخاطب در اسکایپ


منبع: پلازا

12

1401/9/16

08:02


آموزش پیدا کردن مخاطب در اسکایپ

جستجوی نام مخاطبین در اسکایپ همیشه کارساز نیست. در این‌جا آموزش پیدا کردن مخاطب در اسکایپ و نحوه اضافه کردن یک دوست برای گروه‌های تجاری و کاری آمده است.

اسکایپ یک برنامه تماس ویدیویی و چت عالی برای کار و برای حفظ ارتباط با دوستان و خانواده است. می‌توانید از حساب مایکروسافت خود (در وب) و مخاطبین تلفن (با استفاده از برنامه تلفن همراه) افراد را به Skype اضافه کنید. با این حال، Skype همچنین دارای یک عملکرد جستجوی مفید برای یافتن افرادی است که ممکن است از قبل اطلاعات تماس آن‌ها را نداشته باشید.

بهترین روش پیدا کردن مخاطب در اسکایپ skype، از نوار جستجو در بالای برنامه برای دسترسی به فهرست راهنمای Skype است استفاده کنید. اگر از قبل شماره تلفن، آدرس ایمیل یا شناسه اسکایپ او را بدانید، پیدا کردن شخصی آسان‌تر است. می‌توانید سعی کنید یک شخص را فقط با نام او جستجو کنید، اما احتمالاً چندین گزینه و افراد را نشان می‌دهد.

فهرست مطالب

آموزش پیدا کردن مخاطب در اسکایپ

Skype یک نوار جستجوی مفید در گوشه سمت چپ بالای برنامه دسکتاپ و بالای صفحه در برنامه تلفن همراه دارد. این به شما امکان می‌دهد پیام‌ها، چت‌های گروهی و افرادی را که قبلاً در لیست مخاطبین شما هستند پیدا کنید و همچنین به فهرست راهنمای Skype دسترسی داشته باشید. دانستن آدرس ایمیل یا شماره تلفن شخص مرتبط با حساب اسکایپ او بهترین کار است. همچنین می‌توانید از آن‌ها بخواهید که شناسه اسکایپ خود را پیدا کرده و برای شما ارسال کنند.

آموزش پیدا کردن دوست در اسکایپ

آدرس ایمیل، شماره تلفن یا شناسه Skype را در نوار جستجو تایپ کنید. هنگامی که مخاطب در بخش جستجو ظاهر شد، روی نام آن‌ها ضربه بزنید تا یک پنجره چت باز شود و برای آن‌ها پیام ارسال شود.

پیدا کردن مخلطب در اسکایپ با آیدی

شما همچنین می‌توانید سعی کنید شخصی را با نام خودش پیدا کنید. اگر بدانید عکس نمایه آن‌ها شکلی است و آیا آنها یک عکس نمایه دارند یا خیر، ممکن است آسان باشد. اگر فکر می‌کنید آن شخص را پیدا کرده‌اید، روی نام او ضربه بزنید تا پنجره چت باز شود و پیامی برای او ارسال کنید.

وارد کردن مخاطبین در اسکایپ

شما نمی‌دانید که آیا طرف مقابل پیام شما را دیده است یا خیر، مگر این‌که درخواست تماس شما را بپذیرد. با این حال، تا زمانی که فرد مناسب را پیدا نکنید، به افراد پیام‌رسانی تصادفی را توصیه نمی‌کنم.

پیدا کردن مخاطب با شماره در اسکایپ

چگونه مخاطبین جدید اسکایپ را پیدا کنم؟ در بالای پنجره اسکایپ، دکمه جستجو افراد، گروه‌ها، پیام‌ها را انتخاب کنید. برای کاربران تلفن همراه، روی کلید جستجو ضربه بزنید. در جستجو، نام اسکایپ، ایمیل یا شماره تلفن شخصی که می‌خواهید با او چت و گفتگو کنید را تایپ کنید.

نکته: برای اسکایپ اندروید 4.0.4 تا 5.1 یا کاربران Skype Lite، برای جستجوی فهرست اسکایپ ضربه بزنید.

دوست خود را در نتایج جستجو انتخاب کنید و به پنجره چت انتقال خواهید شد.

یک پیام بنویسید و دکمه ارسال را بزنید. آن‌ها به طور خودکار به لیست مخاطبین شما اضافه می‌شوند، اما شما فقط می‌توانید حداکثر 10 پیام برای آن‌ها ارسال کنید و تا زمانی که درخواست شما را نپذیرند، تصاویر محو می‌شوند.

دوستی دارید که در اسکایپ نباشد؟

برای وارد کردن مخاطبین در اسکایپ مشکلی نیست، Skype دعوت از هر کسی را به چت آسان می‌کند. عکس نمایه خود را انتخاب کنید نمایه Skype را انتخاب کنید و سپس اشتراک گذاری نمایه را انتخاب کنید.

آیا می‌خواهید شماره تلفنی را به عنوان مخاطب ذخیره کنید؟

صفحه شماره گیری را باز کنید، شماره تلفنی را که می‌خواهید ذخیره کنید تایپ کنید و ذخیره شماره تلفن را انتخاب کنید. در پنجره تماس جدید، نام و نام خانوادگی را تایپ کنید و سپس ذخیره را انتخاب کنید.

پیدا کردن مخلطب در اسکایپ با آیدی

اگر کاربر اسکایپ هستید، می‌دانید که یافتن و برقراری ارتباط با دوستان اسکایپ خود فقط با یک جستجوی ساده در فهرست راهنمای Skype چقدر آسان است. برای پیدا کردن مخلطب در اسکایپ با آیدی در کادر جستجو، نام اسکایپ، نام کامل یا آدرس ایمیل شخص را تایپ کنید. برای جستجوی دایرکتوری، روی تب Skype Directory کلیک کنید.

سرچ ایدی در اسکایپ

وقتی فهرست شخصی را که می‌خواهید اضافه کنید می‌بینید، برای دیدن گزینه‌های خود (مانند پیام، تماس صوتی، تماس ویدیویی یا افزودن به مخاطبین) به تصویر او اشاره کنید.

اگر می‌خواهید با افزودن مخاطبین در Skype آن‌ها را به یکی از گروه‌های خود اضافه کنید، روی عکس آن‌ها کلیک راست کنید > افزودن به موارد دلخواه یا افزودن به لیست مخاطبین.

نکته: پس از اینکه شخص را به لیست مخاطبین خود اضافه کردید، وضعیت او در حالت تعلیق است. آن‌ها قرار است وارد اسکایپ شوند و درخواست شما را برای چت بپذیرند.

اگر برای مخاطب اسکایپ خود درخواستی ارسال کردید و آن‌ها هرگز آن را دریافت نکردند، از آنها بخواهید برای شما درخواستی برای چت ارسال کنند. در این موارد اغلب ارتباط بین این دو سرویس برقرار می‌شود.

راه های جستجو سرچ ایدی در اسکایپ

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در فهرست اسکایپ جستجو کنید که همه در قسمت بالا آمده است. هر بخش از اطلاعاتی که به کادر جستجو اضافه می‌کنید به محدود کردن فهرست نتایجی که جستجو برمی‌گرداند کمک می‌کند. شما با وارد کردن اسم دقیق و یا ایمیل و یا هر نشانه دیگری از شخص که دارید کمک به جستجو دقیق و سریع‌تر می‌کند.

سخن پایانی

ما در این‌جا با آموزش پیدا کردن دوست در اسکایپ به شما عزیزان راه‌های مختلفی را معرفی کردیم. همچنین با نحوه اضافه کردن افراد در اسکایپ و ساختن گروه‌های تجاری و کاری از این برنامه بسیار کاربردی نهایت استفاده را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو