نحوه اشتراک گذاری ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام

نحوه اشتراک گذاری ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام


منبع: پارس ناز

14

1401/9/16

09:28


نحوه اشتراک گذاری ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام

نحوه اشتراک گذاری ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام 

در این مطلب، نحوه اشتراک گذاری ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. شبکه های اجتماعی به بخشی غیرقابل چشم پوشی از روال روزمره ما تبدیل شده اند. مردم بیشتر از آنها برای سرگرمی استفاده می کنند. با این حال، همیشه هم اینطور نیست. بلکه هر روز، افراد بیشتری از شبکه های اجتماعی برای اهداف تجاری استفاده می کنند، اما از خیلی از قابلیت های آنها خبر ندارند.

 

یوتیوب و اینستاگرام، گزینه‌ای ایده‌آل برای همه کارآفرینانی هستند که می‌خواهند یک برند ایجاد کنند و به مخاطبان هدف خود دست یابند. در واقع فرقی نمی‌کند که فردی علاقه‌ مند به رسانه‌های اجتماعی، یوتیوبر یا صاحب کسب‌ و کار باشید. احتمالاً برای شما هم پیش آمده که در زمان هایی بخواهید یک ویدیوی یوتیوب را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. اگر ندانید که چه کنید، همه چیز برای شما چالش برانگیزتر خواهد بود.

 

شما همیشه حق دارید آهنگ مورد علاقه خود را با فالوورهای تان به اشتراک بگذارید. به این ترتیب، آنها می توانند بدانند که شما چه چیزی را دوست دارید، مثلا اینکه چه سبک موسیقی را دوست دارید، یا کدام کانال ها را در یوتیوب دنبال می کنید. باید بدانید که اتصال حساب‌های رسانه‌های اجتماعی برای هر کسی که می‌خواهد برندش را بهبود بخشد یک امر اجباری است.

 

نحوه ارسال ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام

با اینکار، شما به دنبال کنندگان خود اطلاع می دهید که چیز جدیدی در یوتیوب، منتشر کرده اید. به این ترتیب، افرادی که نمی دانند شما ویدیوهایی را در یوتیوب پست می کنید، این فرصت را خواهند داشت که محتوای شما را در آن پلتفرم هم ببینند و جزو دنبال کننده های شما در یوتیوب شوند. ایجاد پایگاه طرفداران اولین قدم برای برندسازی است! بیایید با هم ببینیم که نحوه ارسال ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام چگونه است.

 

1. از سازندگان ویدیوی آنلاین استفاده کنید

آیا تا به حال در مورد ابزارهای آنلاین مانند invideo.io شنیده اید؟ این یک ابزار آنلاین است که در آن می توانید تعداد زیادی قالب ویدیویی از پیش ساخته شده را پیدا کنید. این الگوها تضمین می‌کنند که ویدیوها را بدون هیچ گونه مهارت ویرایش ویدیو، منتشر می‌کنید. این کار را برای شما بسیار آسان تر می کند. البته ابزاری مانند این به شما کمک نمی کند حساب اینستاگرام و یوتیوب خود را متصل کنید.

نحوه اشتراک گذاری ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام

بلکه این ابزار آنلاین به شما اجازه می دهد تا مستقیماً یک ویدیوی یوتیوبی را پس از استفاده از الگو یا ساختن یک ویدیو از صفر، منتشر کنید. پس از آن می توانید ویدیو را در گوشی خود دانلود کرده و در اکانت اینستاگرام خود منتشر کنید. اینکه آیا این یک پست، رل یا استوری خواهد بود؟ این چیزی است که به شما درمورد آن تصمیم می گیرید.

 

2. از ابزارهای ضبط فیلم از صفحه گوشی یا لپ تاپ استفاده کنید

خوب، این یکی از گزینه هایی است که همه مجبور به استفاده از آن نیستند. استفاده از گوشی های هوشمند (عمدتا آنهایی که با سیستم عامل اندروید کار می کنند) از قبل این ویژگی را در دسترس دارند. از طرف دیگر، اگر نمی توانید صفحه نمایش موبایل خود را ضبط کنید، باید یک ابزار ضبط صفحه را دانلود کنید. به این ترتیب شما موفق خواهید شد ویدیوهای یوتیوب را در پروفایل اینستاگرام خود منتشر کنید.

 

بنابراین، کل فرآیند چگونه کار می کند؟ برنامه ضبط کننده را فعال می کنید، ویدیو را در یوتیوب پخش می کنید و آن را در گوشی هوشمند خود دانلود می کنید. قبل از انتشار آن، این فرصت را خواهید داشت که آن را ویرایش کنید. می توانید قسمت های خاصی را حذف کنید یا هر کاری که می خواهید انجام دهید. آن فایل برای استوری ها، رل ها و پست ها در دسترس خواهد بود.

 

اما، یک چیز وجود دارد که ما باید در اینجا روی آن تاکید کنیم. ممکن است این اتفاق بیفتد که کیفیت ویدیویی که به اشتراک می گذارید در بالاترین سطح نباشد. به همین دلیل، اگر وضوح ویدیو برای شما اهمیت زیادی دارد، گزینه های دیگر این مقاله اهمیت بیشتری برای شما خواهند داشت.

 

3. از برنامه های یوتیوب دانلودر استفاده کنید

همانطور که می توانید حدس بزنید، هیچ رابطی، برای اشتراک گذاری ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام وجود ندارد. با این حال، اگر نمی‌خواهید ویدیوی خود را منتشر کنید (یا ایجاد کنید)، همیشه می‌توانید آن را در گوشی خود دانلود کرده و در سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. اینکه کدام برنامه یوتیوب دانلودر را انتخاب کنید به خودتان بستگی دارد. تعداد زیادی از آنها وجود دارد که کاملاً خوب کار می کنند.

نحوه اشتراک گذاری ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام

همچنین باید بگوییم که روند دانلود ویدیو از یوتیوب خیلی طول نمی کشد. پس از دانلود ویدیو، می توانید آن را در اینستاگرام و همچنین فیس بوک، توییتر یا هر پلتفرم دیگری به اشتراک بگذارید. البته توجه داشته باشید که ویدیوها را با کیفیت پایین دانلود نکنید. زیرا که وقتی شما یک عکس یا ویدیو را در اینستاگرام آپلود می کنید، این پلتفرم به طور خودکار حجم ویدیو را کم می کند.

 

4. ویدیو را از طریق لینک در استوری به اشتراک بگذارید

گزینه باقی مانده برای همه کارایی ندارد. فقط در صورتی که بیش از 10 هزار دنبال کننده داشته باشید، می توانید از این ویژگی استفاده مفید کنید. ما می دانیم که افراد زیادی چنین فرصتی ندارند. با این حال، ذکر نکردن آن در این لیست کمی غیر منصفانه است. در صورت تصمیم گیری در مورد این حرکت، در درجه اول باید یک استوری طراحی کنید.

نحوه اشتراک گذاری ویدیو از یوتیوب به اینستاگرام

البته فقط به این دلیل که یک ویدیوی یوتیوبی را در استوری خود منتشر کرده اید، به این معنی نیست که همه روی آن کلیک خواهند کرد. به همین دلیل، ما به شما پیشنهاد می کنیم هر کاری که لازم است انجام دهید تا آن استوری از نظر بصری جذاب شود. مردم هر روز به مجموعه‌ای از استوری ها نگاه می‌کنند و استوری شما باید به نحوی از دیگران بهتر باشد تا کلیک بگیرد.

 

5. چگونه توجه فالوورها را به ویدیو در استوری جلب کنیم؟

برای اینکار، خوب است که به نحوی کوتاه توضیح دهید که ویدیویی که به اشتراک می گذارید چیست. اضافه کردن متن اشکالی ندارد، اما محتوای متنی استوری نباید خیلی طولانی باشد. به همین دلیل، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از ویدیو در یوتیوب که عنوان آن قابل مشاهده است، اسکرین شات بگیرید. برچسبی اضافه کنید که به دکمه “تند بالا کشیدن صفحه ” در استوری تان، اشاره دارد.

 

بعد از اینکه تصویر کوچکی را به خوبی طراحی کردید، نکته بعدی این است که یک ویدیو را به یک استوری تان اضافه کنید. انجام این کار آسان است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد زنجیره ای مانند که در بالای کادر پخش ویدیو در یوتیوب قرار دارد کلیک کنید. یک پنجره جدید ظاهر می شود که در آن می توانید URL ویدیویی را که می خواهید به اشتراک بگذارید را کپی کنید.

 

نظرات


تصویری


ویدئو