برنامه انتشار آپدیت One UI 5.1 سامسونگ [+فهرست گوشی‌ها]

منبع: تکراتو

6

1401/9/16

10:02


افشاگران علاوه بر برنامه انتشار آپدیت One UI 5.1 سامسونگ ، لیست گوشی‌های دریافت‌کننده این رابط کاربری جدید و بعضی تغییرات ایجاد شده در One UI 5.1 را فاش کردند.

برنامه انتشار آپدیت One UI 5.1 سامسونگ [+فهرست گوشی‌ها]

افشاگران علاوه بر برنامه انتشار آپدیت One UI 5.1 سامسونگ ، لیست گوشی‌های دریافت‌کننده این رابط کاربری جدید و بعضی تغییرات ایجاد شده در One UI 5.1 را فاش کردند.

با نگاه کردن به تاریخچه عادات سامسونگ در معرفی محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تا حدودی می‌توان گفت که، One UI 5.1 به احتمال زیاد همراه با پرچمدار بعدی سامسونگ موسوم به «GALAXY S23» عرضه خواهد شد و به تدریج گوشی‌های دیگر سامسونگ نیز آپدیت One UI 5.1 را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: انتشار آپدیت اندروید 13 گلکسی S20 FE و دو گوشی دیگر سامسونگ [+ بروزرسانی One UI 5.0]

برنامه انتشار آپدیت One UI 5.1 سامسونگ فاش شد

فرآیند انتشار رابط کاربری One UI 5.0 در حال حاضر بسیار خوب پیش می‌رود و سامسونگ حتی از برنامه توسعه نخستین آپدیت این رابط کاربری هم جلوتر است! این آپدیت به زودی برای مدل‌های مختلف گوشی‌های سامسونگ منتشر خواهد شد.

سامسونگ هنوز به طور دقیق مشخص نکرده که بروزرسانی One UI 5.1 چه زمانی عرضه خواهد شد. با این حال، اگر تاریخچه سامسونگ را در نظر بگیریم، احتمالا خانواده GALAXY S23 نخستین محصولاتی خواهند بود که این رابط کاربری را دریافت خواهند کرد. طبیعتا این بروزرسانی قابلیت‌هایی را در خود دارد که مدل‌های قدیمی‌تر فاقد آن‌ها هستند.

بر اساس اطلاعات موجود، خانواده GALAXY S23 سامسونگ هفته دوم یا سوم بهمن ماه رونمایی و معرفی خواهند شد.

برنامه انتشار آپدیت One UI 5.1 سامسونگ

البته با وجود این که می‌توان انتظار داشت رابط کاربری One UI 5.1 همزمان با سری گوشی‌های GALAXY S23 منتشر شود، اما سرعت بالای آپدیت شدن دستگاه‌های مختلف سامسونگ به One UI 5.0 می‌تواند گویای این باشد که انتشار آپدیت جدید حتی پیش از رونمایی از GALAXY S23 انجام شود!

البته این اطلاعات تماما در حد حدس و گمان هستند؛ چرا که سامسونگ هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص این رابط کاربری منتشر نکرده است.

کدام گوشی‌های سامسونگ به رابط کاربری One UI 5.1 مجهز خواهند شد؟

لیست دستگاه‌های دریافت‌کننده رابط کاربری جدید سامسونگ هم هنوز به طور خاص مشخص نیست. با این حال می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های گلکسی عرضه شده در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، علی‌الخصوص پرچمداران و میان‌رده‌هایی نظیر گلکسی A52 یا A53 و یا گلکسی A72 یا A73 قادر به تجربه این رابط کاربری باشند.

برنامه انتشار آپدیت One UI 5.1 سامسونگ

علاوه بر این، پرچمداران و میان‌رده‌هایی که در سال‌های 2019 و 2020 به بازار عرضه شده و سامسونگ وعده عرضه سه نسل از آپگریدهای سیستم‌عامل برای آن‌ها را داده بود نیز ممکن است در لیست دستگاه‌های مجاز برای دریافت One UI 5.0 قرار گرفته و آخرین بروزرسانی نرم افزاری خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره برنامه انتشار آپدیت One UI 5.1 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو