فیلم کامل اعترافات توماج صالحی را ببینید از جامعه عذرخواهی میکنم

منبع: شبونه

15

1401/9/16

10:16


فیلم کامل اعترافات توماج صالحی را ببینید از جامعه عذرخواهی میکنم کاش میتوانستم آهنگ های دیگر تولید میکردم. فیلم کامل اعترافات توماج صالحی https://video.shaboneh.com/news/tomaj-2.mp4 توماج صالحی یکی از خواننده های سرشناس زیرزمینی که در فضای مجازی با اعتراضات اخیر به شهرت رسید مدتی است که توسط وزارت اطلاعات بازداشت و در زندان به سر می …

فیلم کامل اعترافات توماج صالحی را ببینید از جامعه عذرخواهی میکنم کاش میتوانستم آهنگ های دیگر تولید میکردم.

فیلم کامل اعترافات توماج صالحی

توماج صالحی یکی از خواننده های سرشناس زیرزمینی که در فضای مجازی با اعتراضات اخیر به شهرت رسید مدتی است که توسط وزارت اطلاعات بازداشت و در زندان به سر می برد.

او در اغتشاشات اخیر به عنوان لیدر شناخته شده است و بارها با انتشار ویدیو هایی از حضورش در خیابان خود را به عنوان یک فعال ضد انقلابی نشان میداد که در نهایت توسط پلیس دستگیر شد.

فیلم کامل اعترافات توماج صالحی را ببینید از جامعه عذرخواهی میکنم

 

بعد از بازداشت توماج صالحی چند ویدیو از او منتشر شد ویدیو اول او در حالی که چشمانش بسته بود ملتمسانه میگفت که روی صحبت هایش با نظام نبوده و عذرخواهیکرد اما بعد از اینکه این ویدیو حواشی به وجود آورد و نوع صحبت کردن های توماج مورد انتقاد برخی از کاربران و حتی رسانه ها قرار گرفت در ویدیو دوم توماج صالحی در حالی که وضعیت بهتری دارد بر روی صندلی نشسته و می گوید آهنگ می تواند مولد خشونت باشد و از جامعه عذرخواهی کرد و گفت کاش می توانستم برعکسش را بخوانم.

همچنین ببینید:

بعد از بازداشت توماج صالحی بسیاری از رسانه های غربی و بیگانه به حمایت از او پرداختند و خواستار آزادی او شدند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو