کشف حجاب گلاب آدینه جنجال شد سر پیری و معرکه گیری عکس بدون حجاب

منبع: شبونه

12

1401/9/16

10:29


عکس بدون حجابی از خانم گلاب آدینه بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما و تلویزیون منتشر شده که گویا کشف حجاب گلاب آدینه سهوی بوده است و او در اینستاگرامش گفت در این مراسم همه خانم بودند و نمیدانم چه کسی شیطنت کرده و این عکس ها را منتشر کرده است و قطع پیگیری قانونی …

عکس بدون حجابی از خانم گلاب آدینه بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما و تلویزیون منتشر شده که گویا کشف حجاب گلاب آدینه سهوی بوده است و او در اینستاگرامش گفت در این مراسم همه خانم بودند و نمیدانم چه کسی شیطنت کرده و این عکس ها را منتشر کرده است و قطع پیگیری قانونی خواهم کرد.

کشف حجاب گلاب آدینه جنجال شد

کشف حجاب گلاب آدینه جنجال شد سر پیری و معرکه گیری عکس بدون حجاب

البته رسانه های رسمی کشورمان نیز از انتشار این خبر خودداری کرده اند.

خانم آدینه در سالن شهرزاد که برای نمایش پرده خوانی حضور پیدا کرد در پایان نمایش بدون حجاب بود که مورد توجه قرار گرفت گلااب آدینه همسر سابق مهدی هاشمی میباشد او سال‌های زیادی است در بازیگری فعالیت دارد و علاوه بر بازیگری در زمینه  کارگردانی نیز یکی از چهره های سرشناس کشورمان محسوب می شود.

همچنین ببینید:

گلاب آدینه از بازیگران کم حاشیه سینما و تلویزیون تئاتر ایران بوده که خیلی کم دیده ایم اظهارنظر جنجالی کند و مورد توجه قرار بگیرد.

طلاق گلاب آدینه از مهدی هاشمی

کشف حجاب گلاب آدینه جنجال شد سر پیری و معرکه گیری عکس بدون حجاب

خانم آدینه بعد از سالها زندگی با مهدی هاشمی و یک فرزند دختر به نام نورا در نهایت مهدی هاشمی از او جدا شد و جنجال زیادی به پا کرد.

احضار به دادگاه بازیگران کشف حجاب

در چند روز اخیر برخی از بازیگران سینما و تلویزیون اقدام به کشف حجاب کرده اند و برخی دیگر به خارج از کشور مهاجرت کردند

کشف حجاب گلاب آدینه جنجال شد سر پیری و معرکه گیری عکس بدون حجاب

برزو ارجمند و احسان کرمی دو چهره سرشناس تلویزیون با پرچم شیر و خورشید شاهنشاهی در اعتراضات لندن حضور پیدا کرده بودند باید ببینیم که آیا کشف حجاب خانم گلاب آدینه غیر عمد بوده یا خیر تا به حال چهره هایی که اقدام به کشف حجاب کرده اند به دادسرا احضار شده بودند که معروفترین آنها کتایون ریاحی و هنگامه قاضیان و شقایق دهقان بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو